![]() |
Smoesjes
Heej..
Ik vroeg mij nou af he... wat zijn jullie smoesjes als je moeder (of vader of weet ik veel) na de zoveelste keer aan je 'vraagt' of je nou eindelijk eens van de computer af gaat... Beetje jammer is dat altijd.. en ik weet nooit een goede smoes.. meestal zeg ik 'JAHA, ik kom er zo af' of 'ik ben met me huiswerk bezig' Dat soort werk.. en jullie? |
Heb een eigen PC, veel beter!
|
ja.. dus... dan kan je mamma of pappa nog wel zeggen dat je er te lang achter zit..
|
Zeg je in het vervolg dat je er wel VOOR de computer gaat zitten!
zoiets of een serieuzere smoes? Anders zeg je gewoon zoals mijn klasgenoot altijd zegt: Houd je smoel!! |
Ben nog even met iets voor school bezig. Of iets in die richting..
Ook wel ns: internet is zo langzaam. Kan ik toch nix aan doen? :o |
ik heb een eigen comp!
|
Ik woon samen met mn vriend en we hebben 2 PC's dus geen probleem.
|
Ga er vanzelf wel af, hebben telefooninet,
en ik ben degene die moet betalen als het te hoog is.. :o (als ik degene was die het langst heeft geinet iig :\) Anders zit ik in de bieb, daar zijn ze alleen maar blij als ik lang inet. ;) |
ik zeg gewoon: nog een half uurtje.. ;)
|
Ik zeg altijd dat ik nog iets moet opzoeken/mailen voor school of dat de computer vast stond :)
|
ik zeg altijd: "jaa ik ga zo"
Half uur later: Je zou toch gaan? "jaa over een half uur" enz enz.. |
ik lul dr nooit omheen ik roep gewoon ''nee''.
en alst moet gaak triest doen. |
Ik zeg in ieder geval niet dat ik met huiswerk bezig ben, want dan komen ze kijken of dat echt zo is. :rolleyes:
Maja ik zeg vaak: "Ja, ik stop zo" en dan blijf ik nog een uurtje erachter of zo :D Maar ik mag computeren wanneer ik wil. Als mijn schoolwerk er maar niet onder lijdt, zeggen ze, maar ze weten ook wel dat ik verstandig genoeg ben en dat dat dus niet gebeurt. Alleen als mijn zussie er8er moet voor huiswerk moet ik schuiven. School gaat uiteraard voor, maar soms ben ik dan ten onrechte geïrriteerd. En als ik de dag erna vroeg op moet voor school spreek ik mezelf al streng toe: 11 uur is dat ding uit. Maar dat lukt niet altijd. :D :D |
hier ist altijd een soort van "dat maak ik zelf wel uit" als ze daarover beginnen te zeuren...
|
huiswerk, standaard
mijn ouders denken dus dat ik hard aan school werk en zijn heel trots op me :cool: |
Als ik weet dat er gezeik aan kan komen, doe ik me koptelefoon op en me geluid harder. Heb ik ook geen smoesjes nodig :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"zometeen"
"bijna klaar" "Ik ga toch zo naar bed" "Ja maar mijn computer doet het weer niet" |
Dat het huiswerk is,
ze gaan me niet controleren enals ze dat wel doen is het voor CKV, das zo breed. |
Mijn ouders zeggen nooit wat gelukkig.
|
heb n eigen pc
|
Haha, ik woon op kamers, dus heb er geen last meer van. Maar als ik vroeger thuis zat ook zoiets:
Ja zometeen, ik ben bijna/zo klaar, nog even dit/dat doen, jah maar hij liep telkens vast, ben tussendoor nog gestopt etc. |
Citaat:
|
Ik zeg meestal iets van Uhuh..
En als ze t dan 5 keer hebben gevraagt verlaat ik geergerd de computer... |
Dat probleem heb ik ook altijd. :D
Ik zeg meestal dat ik muziek aan het downloaden ben ofzo en dat ik dus nog effe de computer aan moeten laten staan. |
ik heb ook me eige pc.. ze kunne bij mij niej zegge dak der achter weg moet.. alleen s'avonds.. dus op zich niej zo'n probleem.
|
AAAAAHhhhhhhhhh, nog éééééééén rondje? Hehehehehe
Gwoon zeggen dat je er zo vanaf gaat, en dat je anders niet kan slapen, net zoals je ouders sigaretten/koffie nodig hebt |
ik zeg gewoon dat ik bijna klaar ben, kan ik wel een half uur volhouden :D
|
k blijf vaak zolang als k wil, of zodra mn broertje alweer gaat zeuren...
|
Citaat:
|
Dat ik voor school bezig ben.
Of dat ik zo stop(maar dat natuurlijk niet doe :rolleyes: ) |
ik heb een eigen pc en zit meestal doelloos naar muziek te luisteren en/of te forummen en als mn moeder er dan bij wil, ga ik er zo achter weg
|
m'n vader zegt er alleen wat over als hij effe z'n mail wil zien, wat ongeveer 1x per week voorkomt, dus verder geenlast van
|
Mijn pa komt echt elke keer kijken wat ik aan het doen ben op internet, niet dat hij het erg vindt, maar meer omdat hij het zo geweldig vindt. En dat kan ook vreselijk irritant zijn.
|
Citaat:
|
Mijn ouders zeggen er nooit wat van... (y)
|
Als t je eigen PC is wil dat toch nog niet zeggen dat je ouders er automatishc nix vna mogen zeggen dat je er de hele dag achter zit :confused:
|
"neehoor, ik hoef niet naar school, ik heb de eerste 4 uur vrij"
:rolleyes: |
ik zeg ook meestal ; 'Ja zooooooo!!!' of 'Ik ben ff bezig voor een werkstuk!' Helpt meestal wel!
|
als je je ouder thuis hoort komen,
maak wat rommel erges anders in huis en ga ff bij t computeren staan alsof je iets ff aant opzoeken bent werkt altijd |
Kheb me eigen pc... Dus...
|
gewoon keihard huilen.
en hard hoor, dat werkt! |
ehmzz nou ik zit bijna nooit in die situ omdat ik eigenlijk alleen achter deze comp zit en mijn papz een andere heeft boven op zolder.. maar als mam begint te zeuren (dat ik bv eraf moet en naar bed) dat is het meestal iets vaags van.. "ik moet dit nog ff doen of afmake"
|
tja zeg gewoon dat t voor school is!!!
|
Citaat:
|
Meestal iets van "even dit gesprek afsluiten" of "ben bijna klaar, moet nog even het huiswerk dat ik net gemaakt heb naar een vriendin sturen die het morgenochtend nodig heeft"
en jaaaah... daar dan een half uur over doen :) |
ik heb er nooit zo'n probleem mee om achter dit rare ding weg te gaan, ik zit er ook alleen achter uit pure verveling of om een smsje te sturen. Als ik dan weg moet ben ik wel weer opgelucht
|
ik verzin nooit smoesjes
heb een afspraak met mn broertje dat ik er 's avonds vanaf half 9 op mag, en dan blijf ik net zo lang zitten als ik wil en in vakanties oid, tja, dan is het wel zo aardig om er ook es af te gaan, als mn broertje dat vraagt.. dus dan doe ik dat maar... |
50! :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |