![]() |
Wat wil ik leren in 1 dag en dan meteen perfect kunnen, stel dat dat kon
Nou goed,
wat wil ik leren in 1 dag en dan meteen perfect kunnen, stel dat dat kon!! Ik wil kunnen piano spelen, Italiaans spreken, perfect Frans spreken en economie kunnen...!! |
snowboarden :cool:
Heb nog nooit gewintersport, en ook nog niet gesnowboard dus, maar t ziet dr zo cool uit :eek: |
Van alles:
- Verschillende sporten - Alle leerstof in mijn opleiding - Verschillende spelletjes - etc. etc. Maja dat kan jammer genoeg niet allemaal in 1 dag :( |
Alle martial arts.
Eigenlijk alleen om de Kiss of the Dragon te kunnen toepassen. |
Duits, zodat ik afstudeer dit jaar. Ow ja en bedrijfseconomie. Voor de rest kan ik alles al :D
|
Nou, ik zou graag zo kunnen lezen met de hand. Dat ken je vast wel. Zo snel lezen dat het niet meer normaal is, maar ondertussen ook nog eens alles grondig bestuderen. (y)
|
eeeeen heleboel muziekinstrumenten spelen,
of gewoon allen piano.. ;-) |
Citaat:
ik zou graag een fotografisch geheugen hebben |
Portugees.. dat wil ik wel kunnen.. :)
|
Citaat:
|
Perfect straatvoetballen en Italiaans leren.
|
Calculeren aangezien dat me nieuwe job is zeer binnenkort.
|
C++ programmeren oid :)
|
Zo veel ;) Italiaans leren hoort daar ook bij.
|
Eindeamen VWO maken. Dan sla ik gelijk o'n 12 vliegen in 1 klap ;).
|
Citaat:
|
Citaat:
Engels, Duits 1, Frans 1, Latijn, Italiaans, Wiskunde B1, Natuurkunde 1, Biologie 1, biologie 2, Geschiedenis 1, Levensbeschouwing, Maatschappijleer, ANW, Lichamelijke opvoeding. Echt wel 12. :/ |
Citaat:
Dan blijven er dus 7 examenvakken over :confused: |
snowboarden
spaans, italiaans en portugees gitaar en piano |
Talen ja. Het liefst allemaal.
|
bassen
|
Overtuigen zonder te spreken. :)
|
Alle talen perfect beheersen (ook het nederlands :D)
Vliegen Programmeren autorijden motorrijden Counterstrike zingen mondharmonica-, piano-, gitaar-, en saxofoonspelen zo kan ik nog wel even doorgaan |
Citaat:
|
frans en wiskune want dan hoef ik niet te stressen voor m'n derde schoolonderzoeken en m'n examens.
|
euh........jodelen en scheten laten op commando
|
- Gitaar spelen
- Frans en Japans spreken - PERL, ObjectARX en C# beheersen - Taekwondo sparringstechnieken + alle stof voor zwarte band - Hapkido beheersen (y) - Vrouwen begrijpen - Alle stof voor HTO WTB en Software Engineer (dubbele ing behalen lijkt me wel cool) - Skate- en snowboarden Enzovoorts :o |
Nou als het toch maar 1 dag duurt, dan zou i kalles wel willen kunnen..
Alle sporten, alle soorten opleidingen.. naja.. van alles gewoon.. |
Citaat:
|
ik zou heeeel goed willen leren zingen en dansen,
vloeiend een aantal handige talen leren spreken, dat snelle lezen zie ik ook wel zitten, goed gitaar leren spelen, een vechtsport zou ik graag snel leren :) |
kung-fu
|
Tekenen en frans
|
Latijn spreken
|
frans spreken, gitaar spelen.....
|
Citaat:
|
tekenen, cg'en, wiskunde en japans.. dat zou wel mooi zijn :D ^_^ *edit* owja, heel goed kunnen zingen lijkt me ook wel gaaf..
|
zingen, fotograferen, kleding ontwerpen en maken, talen goed beheersen (frans, spaans, duits, engels)
|
Citaat:
|
turks, italiaans, chinees, frans, duits, engels, japans
zwemmen (nee niet het rondpoedelen als een debiel, maar wedstrijdzwemmen, schoonzwemmen enzo), volleybal, voetbal, basketbal, snowboarden, en nog meer sporten. wiskunde, natuurkunde, scheikunde, economie, aardrijkskunde, alle geschiedenis. redekundig en taalkundig ontleden alles van computers, mummies, hyrogliefen, tekenen, fotograferen en alles van deze landen: thailand, frankrijk, turkije, egypte, griekenland, amerika, afrika. diergeneeskunde & tot slot, rechten [edit] oeh, en ook nog vecht- en zelfverdedigingssporten :o [/edit] ik denk dat m'n hoofd dan wel ongeveer uit elkaar zal barsten :):o |
Tekenen! Dat zou ik echt wel in 1 dag willen leren en dan perfect kunnen!
|
gitaar spelen, geweldig... zingen, wiskunde, en ineens heel veel psychologisch inzicht zou ook niet mis zijn.
|
spaans, duits, frans leren, lere autorijden, beter leren paardrijden (springen), euhm lere varen, en dat wast wel
|
eenwieleren :cool:
ennuh...ik zou ook wel een fotografisch geheugen willen hebben ja |
o, en ook nog iets wat niemand anders kan zodat ik heel rijk kan worden
|
Zelfstandig/onafhankelijk zijn.
Bedenk zelf maar wat ik daarvoor moet kunnen. |
Ik wil wel eens leren hoe je nou mieren neukt.
Verder lijkt het me ook leuk de bronsroep van een emoe perfect na te kunnen doen. Ik noem maar wat. |
de dresuur wat beter onder de knie hebben :)
En wat zangtalent, dat kan ik wel gebruiken :D |
zingen ja. En natuurlijk snowboarden, alleen dan is de uitdaging er wel een beetje vanaf. Verder zou ik er niet mee zitten als ik perfect kan basketballen en golfsurfen.
*laat t nu maar uitkomen... |
- heel goed piano spelen, Boogie Woogie stijl :cool:
- Fries, Italiaans, Frans - buikdansen enzo, zoals Shakira :p |
-latijns
-vechtsport (shaolin kempo (ofzoiets)is wel een mooie) -pianostukken op gehoor perfect kunnen naspelen...of noten lezen :p -frans -en waarschijnlijk nog veel meer, maar daar kan ik even niet opkomen... oja, ik wil ook nog alles weten van lichaamstaal... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |