![]() |
telefoontjes
Ik moest net ergens heen bellen. Word ik continu in de wacht gezet, en mensen die m'n vragen niet begrijpen en kunnen beantwoorden :mad: . ECHT super irritant, dat is toch geen serves? Waar slaat dat nou op, als ik ergens heen bel met als doel om mijn vragen te beantwoorden te krijgen.. (het staat er notabene bij.. "informatielijn") En dan lopen die zeikers me een beetje in de wacht te zetten en me de hele tijd door te verbinden :rolleyes:.
Is dit normaal tegenwoordig? of heb je der ook welles last van? |
Probeerde je de IBG te bellen???
Serves --> Service bedoel je? |
Ja, dat is normaal tegenwoordig, heb je bij veel bedrijven e.d.
Tip: bel op de niet prime-times. 's Ochtends 8 uur bijv of als ze bijna dichtgaan ('s avonds). |
Citaat:
|
Bekijk het eens van de andere kant.
Je hebt een paar mensen die telefoontjes beantwoorden. Als er dan een vloedgolf aan telefoontjes komt, hoe los je dit dan het beste op? :) :p Meer mensen in dienst nemen daarvoor is ook geen goede oplossing, omdat je dan het risico loopt dat ze niet allemaal ook echt altijd iets te doen hebben. Het is dus logisch dat je in de wacht wordt gezet. |
Vreemd, maar ik word bijna nooit in de wacht gezet als ik naar een helpdesk o.i.d. bel.
Wat ik wél bloedirritant vind, zijn van die helpdeskmedewerkers met het IQ van een visstick. Dan stel je gewoon een vraag en hebben ze echt geen idee waar je het over hebt. Dan moeten ze het weer even na gaan vragen... "ogenblikje alstublieft! .... bedankt voor het wachten!" Echt zwaar irritant :( |
Natuurlijk is dat normaal, denk je nu echt dat bij kleine bedrijven iedereen te springen staat om jouw vraagjes te beantwoorden? Lijkt me niet he.
Probeer idd eens te bellen op andere tijden dan de zgn spits, dan zul je vaak wel normaal behandeld worden en goed antwoord krijgen. |
Heb je denk ik bij veel services. Ik heb er zelf ook wel eens last van gehad ja.
|
vre-se-lijk
:rolleyes: |
k vind het wel meevallen
soms moet je ff wachten.. majah k wordt altijd wel goed geholpen |
heb je wel eens de upc helpdesk proberen te bellen?
mijn record wachttijd is 2 uur, eerst maar n 15 minj, kreeg ik iemand werd ik doorgeschakeld.... vreselijk. |
Waarom denk je dat je voor merendeel van die nummers xtra moet betalen. Vriend liep ooit stage bij Chello, en als er iemand belde, en ze waren bezig met n spelletje op de computer. Toen belde er iemand, en dan wordt je in de wacht gezet tot ze klaar zijn met t spelletje...
|
We moesten een keer de klantenservice van Hetnet hebben. Er werdt tien minuten niet opgenomen en om klokslag 1 uur kreeg hij iemand aan de lijn. Bleek dus dat ze doodleuk aan het lunchen waren en de telefoonrekening maar laten tikken... :mad:
|
dat doen ze gwoon om makkelijk geld te kunnen verdienen. En merendeel van de mensen trapt er gwoon in. Of ze hebben er geen zin in, en ze blijven je doorverbinden. Willen ze zich alweer voorstellen, en dan hun naam al zeggen, das lachuh, zijn ze meteen stil, en wordt je weeeer doorverbonden naar de volgnde telefoondoos :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.