![]() |
Gestemd?
Zo ja, wat dan?
|
Mag nog niet
|
De Christenunie. Woohoo!
Zullen er niet veel zijn :D |
ik mag nog niet stemmen
|
pvda
|
SP
Stem Vóór ;) |
PvdA, en dat is een serieuse stem want ik heb de belangrijkste partijpunten vergeleken :o
|
SP, na het lezen van de belangrijkste standpunten van alle partijen in mn provincie
|
groenlinks(y)
|
Mag ik stemmen dan?
|
SP.
|
Ik mocht nog niet stemmen.. later dit jaar pas :p
|
Ik heb nog geen stemrecht
|
mag nog niet... anders GL
|
De gitaar. Hij was weer vals jongen, dat wil je niet weten gewoon.
|
Ja, Groen Links
(al weet ik bij god niet op wie van die partij, ik kende er niemand van en eignelijk boeit me het vrij weinig..) |
ja, groenlinks.
|
Lpf
|
neu, mag niet stemmen
had groenlinks gestemd |
GroenLinks
Eerste van de lijst, geen idee wie dat is eigenlijk. :o |
D'66. Enige partij die ik met mijn geweten weet te rijmen.
|
Citaat:
|
Ik heb op de Partij van de Arbeid gestemd.
|
Ik heb blanco gestemd, vrij nutteloos dus.
Ik heb hier in Zuid-Holland nog werkelijk geen enkel inhoudlijk standpunt gezien van een partij (op provinciaal niveau), geen enkel. Het enige wat ik af en toe zie is een stel posters van verschillende partijen op zo'n groot bord lang de kant van de weg. En als ik de radio of televisie aanzet gaat het werkelijk de **dganse dag over die Margaritha en het koningshuis enz. :( :mad: |
Ja, ik heb zeker gestemd.
Op de enige partij die mijn persoonlijke denkbeelden het best weergeeft: de VVD. |
Nopez.
Tweede Kamer ga ik wel altijd, maar de Provinciale Staten niet. Ik ken toch niet één iemand daarvan dus waarom zou ik dan stemmen, ik volg het toch niet. :o :confused: |
Yup ---> VVD
|
pvda
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet stemmen vind ik ongelooflijk zwak. Sorry. |
mag niet.. :(
moet dit ff kwijt: mijn pappie staat op de lijst van de pvda van gelderland !!!! jeeeeeeej |
ik heb pvda gestemd
|
Citaat:
|
nee,moest de hele dag werken...en was het ook eigenlijk een beetje vergeten *schaam*
|
Citaat:
Btw ik heb SP gestemd :p |
groen links
|
groenlinks. Maar stemmen voor de provinciale staten vind ik niet zo belangrijk.
|
uuh ..
mis ik wat |
Citaat:
Dus uit meer een strategisch oogpunt heb ik gestemd |
D66, omdat ze meer waarde aan onderwijs hechten dan de rest. Verder interesseert de partij me niet.
Overigens heb ik niet gestemt hoor, vandaag. Maarja, als. |
ja, SP
|
pvda
|
LPF; ik ga voor het origineel; de andere partijen zijn slechts kopieen van Pim's ideeen.
|
Ja. Groen Links.
|
Ik heb op SP gestemd.
Nouja, de VSP had ook wel goede punten, maarja ik stem VOOR he :) |
Citaat:
|
Ja, CDA
|
Ik heb PvdA gestemd.
Wilde eerste SP of GroenLinks stemmen, maar die hebben alletwee in hun programma staan dat ze Rotterdam Airport willen sluiten. Enneh, daar ben ik nogal tegen! Hopelijk gaat de PvdA hier in Zuid-Holland nu ook wat meer doen aan de goedkopere huurwoningen, zodat ik ooit nog eens uit mijn één-kamerappartement vandaan kan gaan. :) |
Heb SP gestemd.
Mensen die konden stemmen maar het niet hebben gedaan moeten straks niet zeiken over fileproblemen, het openbaar vervoer, groenvoorzieningen, een tekort aan betaalbare huisvesting en wetsvoorstellen die straks door de Eerste Kamer worden tegengehouden (aangezien leden van de PS straks de Eerste Kamer kiezen).... Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |