![]() |
Je loopt op straat en krijgt opeens jeuk aan je kruis
wat doe je dan? :confused:
ga je gewoon uitgebreid lopen krabben op straat? of probeer je het te negeren, of ga je iets moeilijker lopen? Ikzelf ga iets moeilijker lopen en dan hopen dat het weggaat... ik ben echt benieuwd hoe jullie dat oplossen (ja stomme vraag misschien, maar sommige dingen wil ik gewoon weten :p ) |
Ik bel mijn kruiskrabber, dan komt het altijd helemaal goed. (y)
|
k heb een lange jas, dus als ik gekke reacties krijg kan ik altijd nog zeggen dat ik even checkte of 'k m'n sleutelbos bij me had ofzo :p
|
Ik zou het zo direct als mogelijk is oplossen: krabben dus. ;)
|
Krabben, natuurlijk. Wat maakt mij het nou uit als een stel burgers ziet dat ik m'n zak schraap?
|
Het lijkt mij toch veel schaamteopwekkender om het te moeten doen in familiekring ofzo, waar je niet ff naar de wc kan gaan. Dan zou ik heel ongemakkelijk gaan peuteren denk ik. :o
|
broek naar beneden en graaien maar (y)
|
Gewoon gelijk krabben als een bezetene! :)
|
broek ophalen aan een kant, helpt meestal wel en scheelt publiekelijk voor lul staan ;)
|
met mijn hand in mijn jaszak stiekem krabben.
|
Citaat:
je bent toch een vent:eek:` |
effe rukken als een stier
|
Nouhouw... :D leuk topic trouwens :D
Als ik op straat jeuk aan mijn lul zou krijgen ga ik met mijn handen in mijn broekzakken zitten en dan heel onopgemerkt met mijn handen aan mijn lul krabben :D maar wel heel onopgemerkt en als er bijna niemand in de buurt is of alleen maar mensen zijn die toch niet op mij letten. Dus... :o |
via broekzak
zoals alle jongens |
krabben man, krabben als een malle
|
Gewoon even flink graaien, nou en?
|
ha ha ha ik heb een pantalon aan op school dat is wel handig want daar zitten van die grote zakken op en dan kun je stiekem krabben :p
|
Met mijn benen over elkaar schuren haha :D
|
Citaat:
|
heel nonchalant proberen toch ff te 'krabbelen'. En als ik echt heel veel bekenden om me heen zie dan door met me been erlangs te gaan ofzoiets
boeiende vraag trouwens |
'k Stop m'n hand in m'n broekzak en ik graai d'r op los.
|
Citaat:
|
gewoon je penis zo manoeuvreren dat het de jeuk weg"krabt" (y)
|
Citaat:
|
ook ik gebruik mijn jaszak als ik op straat loop.
en als ik het in de klas heb ga ik tegen de tafel staan whaha tsja je moet wat doen |
Citaat:
|
ds iig knap vervelend, gewoon zo normaal mogelijk blijven lopen, of ergens gaan zitten en hopen dat t zo snel mogelijk over gaat
|
heb meestal mijn handen in mijn zakken dus dan krab ik gewoon
|
Laat maar jeuken, ik ga op straat echt niet lopen krabben ofzo :D :o
|
ik ga ook wat moeilijker lopen denk ik, ik ga niet uitgebreid krabben
|
kzou denk k heeeeeel voorzichtig proberen om er n eind aan te maken (de jeuk dan he...). Waarschijnlijk gwoon handen in de broekzak, en zo proberen de jeuk proberen te beeindigen denk k zo
|
:D leuk topic:D
|
stijve pik is erger maarja, gewoon krabben = is lekker joh ;)
|
Heel onopvallend krabben.
|
Niets, of proberen onopvallend te krabben
|
Citaat:
|
Ja wat schreef hij? via je zak krabbelen (y) hoe anders??
|
Krabben als een gek...
|
Damn, daar heb ik wel eens last van.. graaien als er niet al te veel mensen rondlopen..
|
Citaat:
|
Met twee handen krabben en dan het liefst extra opvallend! :D
|
Hmm mijn eerste reactie was: ik heb daar nooit jeuk!
Maar als ik erover na ga denken, het heeft daar vast wel eens gejeukt. Geen idee. Wat ik zou doen? Lekker laten jeuken. In ieder geval niet in het openbaar eraan zitten. (Hmmm waar komt eigenlijk die schaamte vandaan voor de schaamstreek? Bedoel, als we jeuk aan onze arm hebben, krabbelen we gewoon, dus waarom daar niet? (ja omdat het de schaamstreek is, omdat dat vroeger ook al zo was, blabla. Kan iemand mij een onderbouwde reden geven waarom je niet wil dat iemand ziet dat je daaraan krabbelt?) |
A. Ik krab
B. Als ik mijn handen vol heb vraag ik gewoon aan een brave burger of zij (altijd een zij vragen ;) ) of ze even aan mijn zak wil krabben. Das gewoon je plicht, als fatsoenlijke burger, toch ? |
Hand in broekzak en krabben maar. Anders ga ik de limo weer in en laat ik me krabben!
|
Citaat:
als ik zelf jeuk heb krab ik via mijn broekzak (eerst de hand erin) maar ff serieus, dan laat ik mijn broek zakken en blijf net zolang staan tot iemand vraagt:"wat doe JIJ nou"!" zodat ik de aandacht heb en kan vragen of de persoon in kwestie even zou willen krabben :o |
Citaat:
En als t niet weggaat ga ik er wel aan krabben ofzo als ff niemand t ziet... Maar ik heb niet zovaak jeuk aan me kruis ofzo :confused: Eerder dat t niet lekker zit :p |
Citaat:
Maar als er niemand in de buurt is, doe ik dat niet en ga ik gewoon met m'n hand naar het einddoel. :D En als dat niet helpt, ga ik met m'n hand m'n broek in. :D :cool: :P Ripper |
hahaha, ik ga uiteindelijk ook met mijn hand de jaszak in (draag geen broeken)
Maar wat een opluchting als je thuis komt en je eindelijk je gang mag gaan :p (ik heb geen enge schimmelinfectie ofzo hoor, maar als je het scheert wil dat soms eens gaan jeuken, en behoorlijk ook :p ) Inderdaad wel vreemd dat je voor je schaamstreek zou moeten schamen, maargoed... wat zou jij denken van iemand die op straat uitgebreid loopt te krabben aan z'n zak? |
Citaat:
|
ja dat vraag ik me ook altijd af hoe anderen dat doen
maar in de loop der jaren ontwikkel je dr wel een paar technieken voor ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |