![]() |
terugkrabbelende ouders
Hebben jullie ook wel eens dat je ouders iets beloven, maar dan uiteindelijk als het zover is terugkrabbelen of zeggen dta ze dta nooit belooft hebben. En wat doe je eraan?
Mijn ouders hebben vorig jaar ofzo belooft dat als ik i15 ben naar Pinkpop mag, nu is het eindelijk zover zeggen ze dat ze dat nooit belooft hebben en ik misschien volgend jaar mag, en zulk soort dingen doen ze zo vaak :( . |
Jaa dat ken ik ook wel..
Dan denken ze dat het er toch nooit van komt, maar als het eenmaal dichterbij komt, dan mag het toch maar ineens niet.. |
Ja, ik ken het fenomeen
|
Ja, vorig jaar mocht ik als we verhuisd waren (nu dus) een nieuwe hamster toen mijn 'oude' dood was gegaan.
Nu mag het dus niet meer. :/ |
Jep, errug vervelend!! :mad: :( (n)
maar ik heb geen adviezen... |
Mwah neej niet echt, iig ik kan me geen recente voorbeelden bedenken.
|
Ouders zijn gewoon in sommige gevallen stom. Je zult in deze moeten wachten, want het is hun woord tegen het jouwe. Niets aan te doen dus.
|
Ik ken het fenomeen, maar geef er nevernooit aan toe. Moeten ze maar wat consequenter zijn.
|
Neej, mijn ouders zeggen nooit te snel ja.
ik vind btw dat ouders een goed voorbeeld moeten zijn. |
Pinkpop is kut.
|
Ja, m'n vader had gezegd alimentatie te zullen betalen en ik heb nu al 9 maanden niks ontvangen.
|
Nee, als ze iets beloven doen ze het ook eigenlijk altijd wel. Bovendien mag ik toch het meeste zelf weten ( vakanties enzo)
Maar ja ik ben dan ook al ouuuuuud. :o |
Ik ken t niet echt van mn eigen ouders, wel heel erg van anderen...
|
toen ik iets jonger was best vaak, maar blijkbaar werd ik te alert op dat soort dingen want se doen het nooit meer :p
|
Mijn ouders luisteren best goed naar mij. Kdenk toch wel goed afgericht dus. Zodra ze nu ook maar proberen trug te krabbelen, nooooooooooouuuuuu, dan zijn ze nog lange niet jarig... (logisch eignlijk, pa eind januari, ma half februari jarig.... Duurt nog wel ff)
|
nee niet echt, en als ze het doen zou ik ze er wel op wijzen
|
ja vorig jaar in de zomer zei ik volgend jaar ga ik op vakantie met 10 vriendinnen naar peru toen mocht het, maar nu ineens niet meer.
|
nee bij m'n ouders ist eigenlijk eerder andersom (y) :)
|
Ik heb nog steeds mn 450 euro niet van het slagen vorig jaar, grmbl :|
|
Citaat:
|
mijn ouders niet, maar de ouders van een vriendin van mij wel...
Ik zou na mijn eindexamens met die vriendin op vakantie gaan naar de Canarische Eilanden. Vrijwel alles was geregeld, en we hadden zelfs een optie op die reis bij het reisbureau. We zouden dinsdagochtend definitief gaan boeken, belt ze maandagavond op om te zeggen dat ze ineens niet meer mocht van haar ouders. Die hadden allemaal vage smoesjes enzo...nu ben ik daar dus de dupe van. Bah. |
nee :)
|
jah...... heb het ookw el es.. .maar ik luister niet meer naar mijn ouders... :P
|
Mijn moeder heeft beloofd de helft van mijn rijlessen te betalen. Maar omdat ze had gehoord dat de prijzen explosief aan het stijgen zijn, en ik eigenlijk nog een paar jaar wil wachten met het halen van mijn rijbewijs leek het haar toch een stuk handiger om gewoon een bedrag af te spreken.
Maar gelukkig was dat een (eigenaardig) grapje... :) |
Dat is hier ook nogal es het geval ja:)
Zeer frustrerend is dat... En als je dan 1x 'brutaal' bent of iets verkeerd zegt, gaat meteen driekwart van wat ze allemaal heeft toegezegd ineens niet meer door... Grrrr :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |