![]() |
lente
AHA: ballad of lea and paul van the choice op de radio
en het zonnetje dat bij me binnenschijnt yes!!! LENTE *neemt boekje, holt naar park* aan wat zien jullie dat het lente begint te worden? |
Dat de eerste bloemetjes alweer bloeien :)
En dat alles weer groener wordt :D Niet meer zo kaal :) En het zonnetje natuurlijk (y) |
De zon schijnt, waardoor het zelfs zonder kachel warm wordt in mijn kamer. De vogels fluiten, waaronder de merels bij zonsopkomst en -ondergang. De krokussen en sneeuwklokjes bloeien.
|
de zon schijnt, de eerste bloemetjes komen op en ik kan weer gewoon met alleen een jas lopen en het nog niet koud hebben.. het word warmer,,
|
Citaat:
|
Mijn humeur:D
En aan de bloemetjes in de voortuin natuurlijk |
Citaat:
|
Blije gezichtjes om me heen, lekker zonnetje, bloempjes langs de weg, veel les uitval, weinig huiswerk :)
|
Zon, bloemen, meer groen. Ben blij dat de lente eraan komt!
|
Citaat:
|
Aan de zon en aan mijn humeur
Alleen frustrerend als je dan moet leren voor je schoolonderzoeken met zo'n weer buiten :( *ziet nu al op tegen haar examens in mei* Laat het dan maar ff 2 weken regenen, dan kan ik me misschien nog enigszins tot leren aanzetten :) |
Hoe warm het is :p vooral als ik te dikke dingen aan heb getrokken.
|
sochtend bij het bushokje zitten wachten op de bus, en dan luisteren naar de fluitende vogeltjes in de zon :D
|
dat het om een uur of 7 's avonds nog niet donker is
en als ik 's ochtends wakker wordt, het al licht is :) |
Nee nee over 8 dagen pas officieel! :p
Maar ik vind het wel weer lekker dat het lente wordt :) lekker weer wat meer buiten zitten. De winter was grotendeels heel koud, vind ik minder, doe mij maar lekker de lente en de zomer. En in de lente ben ik lekker jarig en in mei heb je ook veel vrij van school dus... :) (y) |
bloemetjes, bijtjes, groen, 's morgens als k opsta is t licht, en natuurlijk t zonnetje :cool:
|
Ik word ineens de hele tijd vrolijk! :confused::D
|
Zonnetje, lekker hoor. (y)
|
Dat de zon schijnt én dat het warm wordt
|
Citaat:
|
:D
Whaa, ik ben so vrolijk! TRalallalala :D ;) |
Ik krijg zin om naar buiten te gaan
Het is langer licht :) De vogels fluiten Er komen weer blaadjes aan de bomen, de bloemen groeien De zon schijnt |
aaaaah lente! :)
|
mijn humeur en de geur van nat gras en hout.
|
Citaat:
Dit is geweldig!! :D |
zien?
hoor. Als ik nu wakker word hoor ik de vogeltjes fluiten en zitten ze op het dak naast mijn raam:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |