![]() |
Willen jullie mij alsjeblieft even helpen.....
.........met mijn onderzoek???
Ik ben bezig met een onderzoek voor mijn studie. Hebben jullie 10 minuutjes tijd om er even aan mee te werken??? Een kort filmpje kijken en daarna een vragenlijst invullen, that's it! Jullie zouden mij er echt heel erg mee helpen! ;) Dit is de link waar je moet zijn: http://home.scw.vu.nl/~vaneker/enquete/onderzoek3.html Als je eraan mee hebt gedaan, zou je dat dan even in deze topic willen vermelden? Dan heb ik een idee van hoeveel mensen eraan mee gedaan hebben! Thanx! :) |
neen
|
sorry krijg dat programma niet geinstaleerd
|
Vreemd.....het is gewoon Realplayer! :confused:
|
Beeld valt af en toe weg, maar het geluid doet het wel haha..
Nu heb ik groen beeld.. |
46 vragen is mij te veel
|
volgens mij worden het dan wel meer dan 10 minuuten ;)
|
Hij doet t bij mij wel, maar ik vind het een btje teveel vragen als je dat hele filmpje beken hebt. Ik wist ook niet dat ik op merken moest gaan letten, dus ik weet van helemaal geen merk of ie in t filmpje zit.
|
Niet zo mopperen hoor...
Die vragen zijn zo simpel; daar ben je echt zo mee klaar! Help nou!!!! :( |
ik heb wel wat beters te doen
|
Citaat:
Dus pech gehad |
Krijg het nie geopend.
Dus... doehoei :p |
mn computer is al traag, dus kan ie zo'n filmpje op een half-werkende realplayer er niet bij hebben ;)
|
Misschien een andere keer, of niet. :)
|
Krijg ik nou dat hele programma te zien? :confused:
|
Het is heel misschien toch wel handig dat ie het doet.....en bij mij doet ie t niet dus sorry......
|
ja, ik heb gewoon wat aangeklikt en toen was de enquete afgelopen :D
|
ik heb het ingevuld. maar bij dat coca-cola en pringles gedoe kun je misschien ook rekening houden met het feit dat iedereen het al kent en misschien wel of niet lekker vindt. ik vind de vragen niet echt goed.
|
Citaat:
|
JAAAAAA! Hier, kga dat hele programma niet kijken :rolleyes:
Sorry, khad graag willen helpen, maar ik besteed mn tijd liever anders :P Hoe lang duurt die show eigenlijk? |
Khad best willen helpen, maar na twee blauwe schermen wist ik alweer hoe laat het was: mijn computer kan het niet aan..
|
sorry het werkt niet
|
Doet het niet bij mij..
|
Bij mij doet ie t wel hoor! Ik zal kijken of ik me genoeg verveel voor die vragen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |