![]() |
wat is jouw favoriete smaak
ik hou van vanille
vanille bqdschuim vanille doucheschuim vanille kaarsjes vanille luchtjes maar ik lust geen vanille hoor :o |
Vanille is alleen lekker als je eten er naar smaakt... van al die vanille luchtjes enz. ga ik echt over m'n nek :p
|
smaak: drop en chocola (duhh) :D
geur: uhmm...kweet nie :confused: iets fris iig, dus geen vanille of lavendel ;) en de geur van versgebakken brood :) |
ik hou van zotigheid zoals yogurt
geur cocos geur en andere exotische fruiten |
aardbei :) en chocola
|
Citaat:
maare ik hou van bloemen geuren :) |
Caramel..
En de geur van net gewassen kleren. |
De smaak der jouwer clitoris!
|
Kers.
|
uhm... ff denken hoor... kanille en hoe heet dat ookal weer, die paarse bloempjes... lavendel of zow..
neej niet om te eten, geef mij dan maar gewoon TAART of zo :D |
smaak : drop, zout
geur: lavendel |
vanille, kaneel, cocos, chocola
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aardbei.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
smaak qua wat?
eten ofzo- drop muziek- ska geur- nag champa (schrijf je dat zo? die lekkere wierook iig :)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
irri
Citaat:
of lichtblauw want dat is niet te lezen ieder woord een ander kleurtje is pas irri maar verder verveel ik me niet ofzo :p :o |
Witte chocolade, of anders nutella. Of sinasprilletjes. Geitekaas.
Jeemig, zoveel eigenlijk. Chocolademousse. Slagroom, gecondenseerde melk, puur uit het blikje. Verse aardbeien, bramen. Ik hou op, ik krijg honger en ik heb net gegeten. En qua geur: zwitsal babyzeep. En nivea for men deo, gecombineerd met een beetje vers transpiratievocht. Echt, dan scheur ik hem de kleren van zijn lijf. |
Ik lust alles. :o
|
zoete geuren.
|
Lavendel.
en in een natuurwinkeltje in de stad hebben ze meloengeurkaarsjes en die ruiken erg lekker! |
Geur != smaak, smaak = geur... Maar goed
Ik hou van wierrook; rozen, rozen/anjers, vanille.. En dingen als aardbei, chocola.. Van die gestoord zoete luchten.. Maar helaas krijg ik een migraine-aanval als ik een geurkaars aansteek en mag ik geen wierrook branden want dan krijgt mijn moeder een migraine-aanval... Heel fijn :) |
Smaak: chocola en aardbei en vanille en caramel
Geur: aardbei en lavendel |
smaak: chocola puut
geur: vers gebakken brood, lavendel |
smaak: lychee van de australian ijsjes
geur: gucci rush enduhm.. nach shampa enduhm... zwembad |
geur: de exotische geuren, gebakken brood, chanel 5, wierook, bloemen
smaak: aardbei, chocolade, tiramisu, panacotta, straciatella |
smaak: chocola
geur: vanille |
zout...
vreemd eigenlijk...zonder zout (veel zout) smaakt bijna niets... |
choco :D
|
aardbei en chocola
|
pikant
|
Pasgebakkenbroodgeur(smaak ook wel) :D
|
Citaat:
|
Van smaak: citroen, eigenlijk alles wat zuur is
Van geur: het luchtje van mn vriendje (weet niet welke het is...) enne, die scrubcreme van de Kruidvat, Teatree... |
kaarsjes : lavendel
wierook : opium en lotus ijs : chocolade en banaan ;) |
ik hou van alles wat lekker is :p
|
Mokka en sjokola :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
citroen is anders ook lekker ;)
neej ik weet wat je bedoeld, maar als je het zo gaat bekijken is ieder voedsel, lekker of niet essentieel voor je lichaam. De topic gaat erom welke smaak je juist het lekkerst vind. Dus je hebt wel gelijk, maar ik kies zoutsmaak boven vanille, aardbij, zoet, zuur of wat dan ook... |
Ik hou wel van perzik (y)
|
vrouw en bier
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |