![]() |
wat doe jij als je niet kunt slapen
jaja das heel vervelend als je dus wordt gestoord in je slaap
of je kan gewoon niet slapen of het is koud of te warm ;) of je hebt last van verkeer of zo,n nacht van ik kan gewoon niet slapen dan lig je maar maar wat doe jij dan? |
dan pak in een boek met bladeren en begin ik te tekenen
op dat moment kan ik dna het beste tekenen eigelijk |
lezen, omdraaien, muziek luisteren
|
wc gaan en op de klok kijken of het nog geen tijd is om op te staan
|
Lezen
|
Dan ga ik meestal maar naar bed..
|
Citaat:
|
muziek luisteren
|
ga lezen, val dan vanzelf wel in slaap
|
Muziek luisteren, lezen, spelletjes op de pc spelen..
Alles behalve slapen, gewoon wat in m'n kop opkomt.. |
hmz, de laatste tijd komt het eigenlijk weinig meer voor. Maar vroeger zette ik altijd de radio heel zachtjes aan, op de sleeptimer, of pakte ik een pittekussen.
|
Ik kan nooit niet slapen. Een uur niet kunnen slapen, komt wel eens voor. Maar dan lig ik zegmaar in een halve trance ofzo, en dan merk ik het niet eens. Langer dan dat...kan ik me niet herinneren!
|
schaapjes tellen :confused:
|
Citaat:
|
ik ben altijd blij als ik de kans heb om te slapen, dus het komt niet zo vaak voor, maar meestal zet ik zachtjes mijn muziek aan, of ga ik denken jah.... en dan val ik zo in slaap..
hmm, ik ben niet geschikt voor deze toppic.. :P |
idd lezen, nadenken, muziek luisteren. Uuh..proberen in slaap te komen, op de vensterbank gaan zitten...beetje na buiten kijken , beetje dromen, schrijven, tekenen.
|
me grote vriend een hand geven
|
Lezen
Smsen/voicemails inspreken Tv kijken Muziek luisteren Oude brieven lezen En als ik dan nog niet kan slapen word ik heel kwaad op mezelf en lig ik waarschijnlijk helemaal de hele nacht wakker omdat ik dan te erg gefrustreerd ben om in slaap te komen :) |
Lezen
tv kijken Voegt niet veel toe. |
ik heb nog nooit moeite met slapen gehad..
vroeger al sliep ik als we op visite waren gewoon bij mensen onder de tafel :o :D lig nooit wakker :D |
Lezen, thee drinken, en vroeger een bad nemen, maar dat kan niet meer sins het eruit is :(
|
bier drinken
|
ff lezen, totdat ik moe ben en dan kan ik meestal wel slapen
|
Dan ga k meestal een sms versturen en w8ten to iemand reageerd. Das leuk want soms ben je dan midden in de nacht met iemand aan het sms'en. Maar meestal niet en dan ga k gewoon een beetje w8ten tot dat sms'je dan niet komt...en val k vanzelf wel in slaap.
|
de ultieme remedie tegen insomnia is lekker op bed gaan liggen met een boek en een wietje.. (y)
bij mij werkt het vaak alleen té goed.. :D |
Soms bel ik dan gewoon ff mijn vriendin op. Heb k daar geen zin in, of is t al te laat, dan ga ik ff PlayStation-en ofzo. Met als gevolg dat je met de controller in je hand vaak in slaap valt, voordat je ook maar 1 rondje hebt gereden. En heeeeeeel soms pak ik n tijdschrift ofzo, maar kheb nooit zin om in mn bed te lezen.
|
muziek heel zacht aan zetten en daarna gaan ligge luisteren
|
Nadenken, lezen, muziek luisteren
|
Citaat:
|
Er niet aan proberen te denken... waardoor ik er de hele tijd aan lig te denken, heerlijk is dat. Om toch nog wat verstrooiing te veroorzaken neem ik een willekeurige Donald Duck-pocket in het Nederlands, Frans, Duits of Italiaans. Of ik ga liggen fantaseren (maar dat mag ik de komende twee en halve week niet).
|
Masturberen werkt ook, maar ik ben altijd bang dat ik door slaap overmand in bed in slaap val met een besmeurde penis in mijn hand, in welke toestand mijn moeder mij dan vindt de volgende morgen. :|
|
Citaat:
|
Ik word wel eens heel vroeg wakker, en dan ga ik liggen denken wat ik die dag allemaal moet doen, en daar word ik bij voorbaat al zo moe van, dat ik toch weer in slaap val.
|
Niets. Beetje denken totdat ik weer in slaap val.
Slapen is fijn. :o |
heel gefrustreerd toch te proberen slapen?:P mjah muziek luisteren, wat lezen of wat water drinken....maar eigelijk heb ik daar nooit last van want ik ben tegen die tijd altijd moe genoeg:)(als ik niet moe ben ga ik nog niet slapen..meestal dan)
|
blijven liggen tot dat ik in slaap val
als ik andere dingen ga doen blijf ik maar wakker. soms luister ik wel naar muziek, maar niet van die lekkere dansmuziek, maar die langzame nummers :| |
Citaat:
|
Nog ff weer uit bed, computeren ofzo, of muziek luisteren op m'n discman.
|
tv kijken of lezen.
|
als ik niet kan slapen lig ik wakker ;)
maar meestal ga ik dan lezen, muziek luisteren, denken, smsen slaappillen zoeken me 1000 keeer omdraaien dagboek volpennen nog meer smsen (beantwoorden) dat was het wel zo een beetje |
muziek luisteren, denken...maar niet teveel want dan ga ik weer piekeren...
|
Citaat:
|
muziek luisteren, nadenken, boekje lezen als ik nog wakker ben.
Maar het is vervelender als ik heel moe ben en niet kan slapen. Dan ga ik gewoon proberen om in slaap te vallen, maar dat kan zooo lang duren! |
Ik tel tot duizend. Nou ja, zover kom ik nooit, want ik ga vaak van 239 weer naar 230. Een never ending story.
|
Citaat:
|
Eten :o
|
Citaat:
|
muziek luisteren
|
ik heb dan de neiging om te gaan denken, en daardoor kom k nooit meer in slaap... zet de tv aan, totdat mn ogen bijna dichtvallen.
|
nacht-dromen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |