![]() |
Welke beroemde mensen heb je weleens in het echt gezien?
Ok, nogal cheesy onderwerp, maar ik was ineens nieuwsgierig. Mijn mensen:
Paul de Leeuw Viola Holt (was tijdlang dorpsgenoot van me) Gregor Bak (mr. zo vader zo zoon) Zo! |
Hans Kazan
Victor Reinier Tygo Gernand(t?) Dennis Bergkamp (en de rest van het '94 ajax-elftal) ; |
Chanella Hodge en Winston Post.. (oa uit gtst)
En Disney-figuren in Disney World.. :o |
Chanella Hodge is echt een stomme doos. Sorry hoor. :D
|
Waarom willen mensen dat zo graag weten? Dit werd een paar weken geleden ookal gevraagd, en een tidje daarvoor ook, en een tijdje daarvoor ook, en een tijdje daarvoor........
|
Tatjana, Tanja Jess (:D:D), Charly van Boyband (maar die kende ik zelf niet, maar ze zeiden dat hij beroemd was:o) en Henk Westbroek.
Goed hè?:D |
Citaat:
Citaat:
Ze zaten in de Bijenkorf, handtekeningen uit te delen.. Wel leuk om te zeggen hoor, zie niet elke keer iemand uit gtst als 'k naar de stad ga. ;) |
de mensen van dit topic komen mij niet bekend voor :o
|
tja.. dat zijn er wat, ff denken
Hans Kazan Ruud van Nistelrooy nog een half ajax elftal een paar jaar trug mn vriendin (jaha ze wordt model) ik word bodyguard :D :D Johnny KNoxville Maxima Willem-Alex ff denken ik heb eens iemand gezien op schiphol weet alleen niet meer wie |
en ik ben backstage geweest bij di-rect dus die hebk allemaal gezien (incl Bouchra k-otic = vriendin Jamie) niet datk daar trots op ben want di-rect zuigt vind ik nu maar ok
marieke van Idols (ben al helemaaaaaaal niet trots op; kmoest keihard lachen) tja frank boeien (woont vlakbij me) maar die zuigt ook... waarom kom ik nooit mensen als Johnny Knoxvile tegen? Johnny is THE MAN!! |
Erik de Zwart...
Altijd als ik naar school fietste kwam ik langs de tv studio's en daar liep hij op een dag met een banaan in zijn mond. En Ruud de Wild ook keer gezien geloof ik. En Take That was daar bij die studio's 8 jaar geleden ofzow. En dat was t :) |
Aukje van Ginniken,
Bas van di-rect en Tim van di-rect (buiten een optreden om) Johnny de Mol Seth Kamphuis (zoiets? van mtv en onm) ff denken hoor... Naja.. en dan nog bands enzo.. met bn'ers erin :) |
hmpf... gedanst met het koningshuis... (zonen constantijn en die laurentien van hem, enne maurits en marylaine) gaafman... nouja ze waren op een bruiloft waar ik ook was en laurentien vind ik niet aardig..
uhm ja alle voetballers wel (krijg je als je in het psvstadion werkt)hans kazan... allemaal toneelmensen (angela schijf) ja fuck it... beroemde mensen... blaaah kutonderwerp... en btw, nog veel meer! |
Mis ik iets of is dit al geweest? :confused:
|
Def Rhymz
Re-Play (niet dat ik daar blij mee ben! :rolleyes: ) Cooldown Cafe Stefan uit K-otic in Waalwijk Guus meeuwis De Kast Jochem van Gelder De hele club van Di-Rect!!! Bouchra (die was er ook bij!) en de rest weet ik al niet meer. |
o jah...en Suga Lee Hooper, Linda Wagenmakers en Lee Towers
|
geen
|
bwah een heleboel...
ga eens naar wat concerten in richting van pepsi pop en je weet niet wie er allemaal voorbij komt vliegen (n) |
hans kazan
jan veen jochem van gelder meatloaf k-otic die van het liedje 'lady in red' (chris de burgh ofzo) die van het liedje 'music was my first love' (ben zn naam kwijt..) ilse de lange krezip deff rhymz bart de graaf jeroen post isabelle van dikhout abel volumia! blof 2 mensen uit de bus (hans en sandra) ik zou het niet eens allemaal meer weten.. net wat Secreet zegt, ga naar zo'n concert en je ziet er een heleboel in 1 keer.. Ik ben naar night of the Proms (2002) geweest, en naar het Benefietconcert (wat in Enschede was een paar maand na de vuurwerkramp) En precies een jaar na de vuurwerkramp werd er ook een soort concert in het centrum van Enschede gehouden, voor alle scholieren uit Enschede. Overal kwamen allemaal mensen een paar liedjes zingen, ik zou echt niet meer weten wie allemaal. |
Citaat:
|
Giovanni van Bronkhorst.
Woonde een paar huizen verder.. |
Jack Spijkerman
in de vishal in IJmuiden |
jaa kheb wel meerdere beroemde mensen in het echt gezien maar gister had ik de grappigste ooit gezien... namelijk stephan ofzo van Idols..
Hij was die lange gast met scheve neus waarvan de vader zei dat ie zo gezellig altijd op de camping zong... en Jerney Kaagman zei over hem dat ie wel gezellig was voor in de kroeg maar niet geschikt voor idols... En hij zat met mij en met een vriendin van me te flirten!!!!!! we hebben zooooooooooooooo erg gelachen :p |
euh...
manuela kemp jack van gelder psv elftal rond 1995 vengaboys def rhymz five volumia van dik hout de tweede kamer maarten van rossem vast nog wel meer maar daar kan ik zo snel niet opkomen |
gezien en gesproken:
iedereen van Kane iedereen van Postmen iedereen van abel (ja daar ben je blij mee) Guus Meeuwis iedereen van van Dik Hout Hans de Booij Peter Koelewijn allebei de meiden van Lois Lane iedereen van Volumia! Frank Boeijen Henk Westbroek Ruth Jacott Candy Dulfer Manuela Kemp zien lopen: Patricia Paay Adam Curry Aukje van Ginneken Paskal Jacobsen (Blof) |
Henk Westbroek
Hans (?) Liberg Michiel Huisman Maarten van Rossem Wouter Bos (was bij ons op school!!!) Di-rect (niet op het podium) Barry Paf Lindo Duvall Lauren (ja, die ohao ohao doos) -> ga naar de Megaestatie en je hebt direct een hele lijst. |
- Youp van 't Hek
- Wat voetballers van FC Barcelona ( niet echt boeiend, maar ja :) ) - Pascal .........(Zanger van Blof) |
:D DARREN HAYES :D
En van goed dicht bij ook!!! verder: phoe?: de line up van pepsi pop 2000 en 2002 backstreet boys savage garden (tuh....zie boven) phoe en een hoop bekende nederlanders.... ben de tel kwijt sorry... |
jan jaap van der wal, van dit was het nieuws. Hij was vroeger mijn oppas en mijn sokkenvriend.
|
Sabine uit Big Brother... Jaceueline Govers van Krezip en de gehele band. Meer niet echt, voor nu.
|
gezien in het wild, dus niet bij een optreden o.i.d:
Adam Curry (was onze overbuurman voordat ie naar Amerika ging) Guus Meeuwis (vaak tegengekomen bij uitgaan in Tilburg) |
Ik heb vorige week " caroline tensen " gezien!!!!1
Mijn vader heeft meegedaan aan 1 tegen 100, en ik mocht met hem mee. :D |
Liesbeth Kamerling
Cas Jansen Veel bekende Nederlandse schaatsers Def Rhymz Within temptation, een paar minuten Acda& de munnik Reinout Oerlemans Dat was het geloof ik |
Koningin Beatrix (y)
Westlife (n) Destiny's Child (n) All Saints (n) Venga Boys (n) Carlo Boshardt (hoe schrijf je dat?) (n) Irene Moors (n) Aaron Carter (n) Five (n) Harrie de Hengst (y) Toybox (n) Wes (n) Renske Endel (y) Verona vd Leur (y) Jan Willem uit de band van Guus Meeuwis (n) Pffieww *denkt* de rest kan 'k ff nie opkomen.. Ennn ik heb de handtekeningen vannnn... K3 (y) !! |
Euuh...
Michael Boogerd (duh, die is hiero getrouwd, en komt regelmatig shoppen en eten) Frans Bauer (bleh...niet trots op!) Angelo (die is nu nog onbekend, maar beroemd / berucht in Roosendaal) Verder weet ik t zo gauw niet... |
Iedereen die bij de TMF awards 2000 optrad
Westlife Boyzone BSB De Kast Van Dik Hout Solid Harmonie Hans Kazan Jan Vayne Joop Braakhekke |
Ow ja, enne, het RBC-elftal natuurlijk! Robert Maaskant, Def Rymhz, op de Megafestatie, Acda en de Munnik in het theater (als je die mee mag tellen), Frank Groothof, Van Dik Hout....
|
Ik zou het niet weten :)
Ik heb weleens die vent van het zonnetje in huis ruzie zien hebben met de parkeermeter :o Ofzo |
Ik heb ooit Tineke Netelenbos een hand gegeven... en Pim Fortuyn voordat Leefbaar Nederland zelfs nog maar bestond...
Als musicals ook meetellen alle mensen die in Miss Saigon en Elisabeth speelden. En als concerten ook mee tellen: The Cranberries, No Doubt, Red Hot Chili Peppers, The Hives, Dandy Warhols, Within Temptation, The Bangles, The Offspring & Limp Bizkit & Anouk enz. op Pinkpop, Korn & Dimmu Borgir & Nickelback enz. op Lowlands... |
- Veel MVV-spelers en ex=MVV-spelers (wat een beroemdheden ;) )
- Andre Hazes :cool: - per jah en verder... :o |
Wat een stalkers :D
|
Okay, nu ik heheh
je had gewild dat je het nooit gevraagd had :D Beatrix Willem Alexander Maxima Balkenende Wim Kok Ruud Lubbers Job Cohen Ad Melkert Jeltje van Nieuwenhoven Reinout Oerlemans Angela Groothuizen Irene Moors Paul Witteman Gijs Staverman Rijk de Gooyer Bart de Graaf Simone Kleinsma Paul de Leeuw Bridget Tatum en Jennifer Jacques d'Ancona Eric Corton Nico (eigen huis en tuin) Bassie en Adriaan Big Brother: Ruud, Bart, Andries, Bianca Edwin Evers Jan Douwe Kroeske Helmut Lotti Erik Breukink Wessel van Diepen Erik de Zwart Michael Boogerd Cippolini Pantani DEZE HEB IK OP ZIEN TREDEN: Anouk K's Choice Alanis Morissette Kirsten Ellen ten Damme Dilana Smith Novastar Marco Borsato Krezip Blof De Dijk No Doubt Fugees Laura Pausini Nelly Furtado Def P / Osdorp Posse Linda, Roos & Jessica Normaal Oleta Adams Skik Frans Bauer Ruth Jacott Di-Rect Birgit Guus Meeuwis Golden Earring Van Dik Hout Brainpower Def Rhymz Spooks Milk Inc. Lasgo Koos Alberts Juan Wells Rowwen Heze Cooldown Cafe Abel Lutricia McNeal 2 Unlimited Mad House Extince Romeo Twarres 2 Brothers on the 4th Floor De Sjonnies Corry Konings E-Life Postmen Re-Play Spinvis Beef Racoon Green Lizard en verder iedereen die ik vergeten ben :D |
Citaat:
En ik: teveel om op te noemen (maar of ik met allemaal blij was is een tweede). :p |
Hans Klok :o :o :o
En Syb vd Ploeg (de Kast) :D |
sibbel
en als optreden: within temptation jovink en de voederbietels |
Ach. Nee, laat ik hier niet gaan reageren.
|
Eddy Wally (y)
Helmut Lotti Tom Leenaerts Bart De Pauw Mario Cippolini Johan Musseeuw Lance Armstrong Dirk Frimout Koniging Paula (zelfs bloemen afgegeven en een met gepraat:p ) Koning Albert II Johan Teryn |
Ehhh...
Jody Bernal, komt boodschappen bij ons in de winkel doen... die man van Body Check, kwam bij Drievliet... Die andere man van de EO, kwam ook boodschappen doen en bij Drievliet... Anoek, kwam boodschappen doen Antony Kiedis, ja concert, nogal logisch Freddy Somogi, kwamen we tegen bij een BSB concert... Prins Willem Alexander, met de doodsstoet van Claus over Ypenburg, ze gingen praktisch door mn huis... Gezien: BSB RHCP Alle van het Pittig Popconcert... Aaron Carter *zwijmel* lol dat was het wel zo'n beetje |
Patrick kluivert, dat had ik toen niet in de gaten maar okeej
da was t oja shakira had ik een jaar of drie geleden bij een concert nog gezien ja. da was t egt waar da was t doei... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |