![]() |
Wat hep jij als laaste bsteld bij de large ?
Heb over een paar dagen weer geld dus .. :D
|
De large..?
Wat is dat? :confused: |
2 t-shirts
"You're just jealous because the little voices are talking to me" "Do not touch" ik ga bestellen: "the only way to get rid of temptation is to give in to it" "Roses are red, violets are blue, I'm schizofrenic and so am I" Voor de rest weet ik het nog niet. Misschien iets van de murderdolls. |
Citaat:
|
Zo'n Ozzy Osbourne pop! VET KOEL MAN! DOPEEEEEEEEEEEEE
Haha dit :rolleyes: is uiteraard een grapje, maar raad eens wat ik nu op de frontpage van large.nl zag! ARGH LOL! |
heb er nog nooit wat besteld
en dat hou ik zo denk ik |
Citaat:
www.large.nl mailorder bedrijf.. je kunt wel een gratis catalogus aanvragen op de site :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een poster
En een t-shirt, een blauwe met een hartje met vlammen. |
een grijze sweater, een hangertje c'est tout
|
Ik heb er nog nooit iets besteld
|
heb er nog nooit iets besteld
denk ook niet dat ik er ooit iets zal bestellen |
tha large himself... k kreeg m niej meer... maruhmm..... daarna eigenlijk nana niksie meer besteld..... dikke zooi eigenlijklijk..... helemaal geen interesting in leder gebonden boekwerken om mijn intiligentie nog meer te vergroten want heel snekay ben ik eigenlijk super mega nobelprijs winaar nr. 1... ennuhm..... nog sneakier ben ik een heel snekay alientje die heel sneaky nu 8er de pc zit verstopt... hahaha je kan me toch niet zien!!! whahahahaha :D
ik ben lekker verstohopt! na na nana naaaaaaaaa!:D :P lekker puh! :P |
een trui
nog niet binnen... |
2 jaar geleden ofzow. Een t-shirtje wit met blauw met zo'n hoofdje en de tekst: "I Am Naturally Blond, Please Speak Slowley"
Ach ja, ik doe hem nu nooit meer aan, toen vond ik hem geweldig :) |
Hele gave zwarte stoere veterlaarzen *flieft* En nu maar hopen dat ik ze pas..
|
niks
|
Me ex heeft er ooit een hangertje voor me gekocht... :/
|
een poster van Albert Eistein (en dat is alweer jaar gelden ofzo
|
gisteren binnengekregen:
poster van Buffy The Vampire Slayer en voor mn zusje die zwarte tas met die rode ster erop :) |
2 jaar geleden ofzo een verschrikkelijk lelijk shirt van no use for a name zonder enige vorm. Wat een bagger.
Sindsdien nooit meer wat besteld. Binnenkort maar eens kijken of ik nog awt durf te bestellen bij lost and found ... |
Citaat:
|
tandjes :D
en mouiwloos shirt met vleermuis gr. vampire |
De large? :o Was da? :confused: Nou ik weet het dus niet, dus ik heb nix als laatste besteld :D
|
T-shirt: Claus for president en Titanic 1912 Swim Team
|
ik heb er nog niks besteld, maar ik wil de poster van greenday-->dookie, maar die hebben ze niet meer:(
|
Ik heb er nog nooit wat besteld
|
Citaat:
Ik ga een sweater van Nightwish bestellen en misschien een sjirt van LotR en een Snoopy-poster en ik wil graag een poster van Luis Royo, maar dat vinden mijn papa en mama eng denk ik, dus ik wacht wel tot ik volgend jaar op kamers zit. |
Citaat:
|
ac/dc highway to hell t-shirt en de stiff upper lip vlag denk ik :o
|
Citaat:
|
volgens mij ooit een soadpatch en een cd van ayreon ofzo haha... kweenie, ze hebben er niet veel leuks, allemaal zo non-origineel, je ziet meteen dat het large is
|
Het laatste wat ik daar heb gekocht was een rood truitje met van dat gaas erover heen..Maar toen kreeg ik het, en was het much te klein(=Te blotebuikerig=Niets voor mij)..Dus ik terugsturen en wat anders bestellen, maarr dat was er toen niet meer en allemaal gezeik..Uiteindelijk dus mn geld maar teruggevraagd:).
|
t-shirt van Pennywise en een van Bad Religion
Cd van Good Charlotte -> The Young and the Hopeless En verder een gitaar boekie |
pfff.. das lang geleden.. let me think..
ik denk een poster van een man die opgehangen is aan een boom. |
Ikke een heleboel, als ik dat allemaal moet gaan opnoemen...
alleen zo irri dat de helft dan alweer uitverkocht is. |
Ik heb de nieuwe large nog niet :(
Vorige keer bestelde ik volgens mij een cd van de sex pistlos en een poster van in utero. |
Citaat:
het laatse.. een poster (alchemy, rites of undeath), en een boek (interview with the vampire) |
Als ik geld heb wil ik d'r wel een paar dingen bestellen.
Bv een zwart/witte poster met een roos erop en 1 van Bert en Ernie. Dat ze die engeltjes zijn, weet ff niet meer hoe dat heet... Heb d'r nog nooit iets besteld, heb geen geld.... Maar ik ben al hard aan 't sparen dus mijn eerste Large-aankopen doe ik vast dit jaar (hoop ik). |
uhm, cd van freedom call denk ik
|
Een t-shirt IRRITANT en een rammsteint-shirt, verder heb ik niet echt goede ervaringen met Large. Eerst konden de spullen niet geleverd worden, dus wij opnieuw bestellen... een paar maanden later nog niks. Na een boze brief kwamen de spulletjes dan eindelijk (n)
|
De Large zelf. Leek me wel handig om dat boek ook te hebben vandaar. Tis alleen al bijna 3 weken geleden en heb nog steeds nix in huis :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |