![]() |
Hoe ben jij op jouw EmailAdres gekomen
En wat is t ;)
(naar aanleiding van het ww topic :o) UHm.. Mijn email adres is : Aafkeheeftlol@hotmail.com Ik had toen dus lol enzow 3 jaar geleden vond ik dat :cool: maar nu :| :p |
Nou heel simpel, mijn voorletter en mijn achternaam
|
simpel:
mijn mail is alopia_online@hotmail.com nickname = alopia als ik op internet zit, ben ik online (doh), dus online streep ertussen en alopia_online@hotmail.com is geboren ;) |
check me b boy name en pleur er me laatste 2 van me geboortejaar achter en tada funky_child85@hot...
|
een vriendin van mij zei altijd overal ja achteraan, en ik altijd nee, dus nu heeft zij haar naam met ja erachter, en ik mijn naam met nee. (wazig...)
|
idols_girl@hot...
idols = omdat ik fan ben girl = mijn geslacht :p |
Ik was inspiratieloos, dus heeft een vriendin mijn emailadres bedacht.
|
ik heet gadje en daar dat hotmail gedoe achter en je hebt t al. klaar.
|
mijn nickname, duh.
|
Nickname, mijn emailadres is : koemeeltje@hotmail.com
Dat is gwoon een nickname van mij maar vond het wel grappig omdat er MEELTJE in staat...:) |
Ik word zo wel eens genoemd.... (rannepannejanus) En t is moeilijk een naam te vinden die nog niet in gebruik is.
|
omdat ik hema_rookworst@hotmail.com lekker vind.
|
gewoon, mn voornaam. nu heb ik het geluk (nouja, geluk..) dat ik een aparte naam heb en het dus nog niet bestond.
|
Nou eerst had ik FJ_1998@hotmail.com en toen FJ_1999@hotmail.com en toen FJ_2000@hotmail.com en toen had ik geen zin meer dus ben ik daar maar bij gebleven :p
|
Mijn email slaat gewoon op mijn normale naam. :)
|
Janjoost0@hotmail.com
Mijn voornaam is Jan-Joost en aangezien janjoost@hotmail.com al in gebruik was?(!) heb ik er een nul achter geplakt. |
|
Mijn voornaam en achternaam met mijn leeftijd toen ik hem aanmaakte erachter. :)
Simpel toch? ;) |
mijn achternaam met -ie erachter. klinkt wel grappig. vind ik.
|
MissAjaxAmsterdam@hotmail.com
das gewoon zo, geen verklaring voor nodig. |
Gewoon mijn naam, lekker makkelijk.
|
m'n forum mail is gewoon afgeleid van m'n forumnick. en heeft verder nergens wat mee te maken
Enne m'n gewone mail is m'n achternaam afgekort en dan nog wat erachter (een achtervoegsel oid) :) jaja how boeiend :) |
Ik heb er meerdere, meeste daarvan beginnen met mn voornaam (of een tijdelijke voornaam voor chat enzo. :p).
|
cutyourribbon_@hotmail.com
Want ik was nogal in een sparta is geweldig bui. En cut your ribbon is een geweldig nummer van ze. Helaas waren alle andere mogelijke combo's met die naam al bezet dus vandaar dat _ d'r achter.. |
Hotmail op deze computer deed het om een of andere gekke reden niet. Bij mn broer, die op zn eigen kamer een computer had, deed hotmail het wel.. Duss hij ging voor mij die naam aanmaken en wij zaten een beetje te brainstormen over een naam. Alles was al bezet, en toen zouden we 'lightning star' gaan doen. Ik wist helemaal niet hoe je dat schreef of zo, en mn broer dus ook niet, zo bleek later..Hij heeft namelijk lightening_star@hotmail.com voor me aangemaakt. Ik hoorde pas jaar of wat later dat het eigenlijk lightning is:o:p
|
|
vooornaam @hotmail.com
|
mijn voor- en achternaam @ hotmail.com
|
Mijn domeinnaam is Dynamicdreams.nl.
Daar plak ik dan mijn voornaam voor en ik krijg Martin@Dynamicdreams.nl Sim-pel |
Ik ben nogal een dromerig persoon..., vandaar :o
En dat streepje erachter was omdat dromen als bestond. :D dromen_@hotmail.com |
Voorletter.Achternaam @internetprovider.nl
Gewoon serieus en duidelijk. Tja dat je ook van die mensen hebben die solliciteren met een e-mailadres als breezahslet@hotmail.com en dan verbaasd zijn dat ze niet worden aangenomen bij ons ;) |
Naam: Kim --> Kimmi --> Kiwi
Het slut-gedeelte is privé.. Heeft te maken met een aantal saaie, onboeiende dingen van school. :o En 87 --> 1987 --> geboortejaar. Lmd. |
gewoon het is mijn naam: timbroeren@hotmail.com
|
lmd.
|
mijne is tandpastatubedopje@hotmail.com .... en hoe leg ik dát nou uit... :D kwilde iets anders, en tsja...toen d8 IK aan tandpastatubedopje.... :rolleyes:
|
|
ffaanmijnmoedervragen@hot...
komt door dat verdomd irritante liedje: eeeeeeeeeeeven aan mijn moeder vragen... annemarie.... tatatada |
Citaat:
|
simpel.
Astrid -> As -> Assie (al in gebruik) -> Asssssie (5 is m'n lievelingsgetal, vandaar 5 s-en.) en @islief.nl is een re-direct voor een ander e-mailadres die ik hier niet ga geven :) |
lmd
|
voornaam@achternaam.nl.... lmd
|
dat is een lang verhaal wat eigeljik zoals altijd begint in de media. Mensen beginnen naar je te roepen,wijzen ,gaan op schoot zitten bij je in de tram. Als je dan een paar keer met je hoofd op de tv komt ,en met je kop in de krant,gaat het snel. ;)
nee,weet het eigelijk niet :o |
Citaat:
|
mn voornaam 2 x en de laatste 2 cijfers van mn geboortejaar
petrapetra84@h.. :p |
eerste letter voornaam, mijn achternaam, mijn provider en het land van dieprovider
|
1. ik had een nieuw e-mailadres nodig
2. een avondje naar den haag waar dj ms. poly-ester draaide 3. Was net naar de kapper geweest en had ongeveer hetzelfde kapsel als ms poly-ester-> iemand maakte opmerking "dan ben jij dus dj terpentine" (Martine is mn naam, wordt meerstal afgekort tot Tine) 4. djterpentine@hotmail.com was geboren |
maurice@scholieren.com
door mijn voornaam aan Jon door te geven |
Gewoon een mengeling van em@il adressen van anderen...
|
[verwijderd]
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |