![]() |
as Beroemde Forummers???
Welke forummer(s) zie je ooit (nationaal en evt internationaal) beroemd worden??
En waarmee? Ik weet eigenlijk wel zeker dan italianboy wel ergens mee doorbreekt (model/mannequin, fotografie) die jongen heeft echt gevoel EN talent voor die hele scene :) bertbart vind ik ook wel een (te opvallend) typetje om ongemerkt rond te kunnen lopen, misschien een modeadviseur in een televisieprogramma ofzo :D muckymouse gaat t echt maken met zang als ze echt meermee bezighoudt, dat weet ik zeker!! |
Nare Man
Paranoide |
niemand eigenlijk..
iedereen hier is zo onbetekend en nietig.. zit niks aparts bij. |
Citaat:
|
ik laat jullie allemaal schrikken op tv binnen 5 jaar :o
|
Citaat:
Ach, iedereen kan beroemd worden. Het is maar de vraag met wat en vaak is het ook een kwestie van toeval. Verwachten en voorspellen kun je zoiets niet. |
Als toevoeging op mijn eerdere post, trouwens: Ik.
|
Mennuz, de omineuze eenling die een aanslag op de vissershuizen in Volendam zal plegen.
|
Niemand :(
|
Niemand.
|
Nare man.
Die zie ik later wel terug op het RTL nieuws oid. |
Hmz, ik zou het niet weten. Maar dat komt ook omdat ik forummers nog nie gemeet heb enzo :)
|
Ik zie Secreet nog wel es gedichten uit gaan geven en zo..En een Anneee zie ik ook wel schrijfster worden:p :)
Verder..mwahhhh..Neuh |
Citaat:
Eerder het NOS |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jon zie ik nog wel bekend worden met iets (wat hier van afgeleid is), mits het een beetje mee zit...
Wishmaster ook wel, hij kan zo fijn tekenen :cool: Ik zie Secreet ook nog wel eens in de boekenhandel liggen (een gedichtenbundel van haar) of ze er 'beroemd' mee wordt, hoeveel 'beroemde' dichters zijn er nou eigk? Ik denk dat ze iig wel gewaardeerd zal worden door de liefhebbers... :) En ik zelf ook nog wel, zingen lukt iig niet meer, tv voel ik niks voor, maar het schrijven wil weer vlotten, ik geef mezelf wel een uitloop van 15 jaar voordat ik er ook maar aan denk om iets uit te geven :) |
Six4Eight, dat wordt de nieuwe Tiesto :D ;) :cool:
|
niemand natuurlijk (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga voor... nare man :D En natuurlijk koop ik Marleens dichtbundel. :p |
Ik denk dat jullie naïef zijn als jullie denken dat niemand hier beroemd wordt. Ik noem bijvoorbeeld Miss C16, de huidige vriendin van Jim Bakkum! Charlotte, dus.
De zeer knappe YuckFou/46and2, de slimme Paranoide! |
Nare Man
Paranoide Betamethason Wawl misschien ooit nog eens met iets dubieus maar dan zal hij te bescheiden zijn om toe te geven dat hij beroemd is :P |
Als "buitenstaander" denk ik ook..
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DJ FLem, hij komt in de krant te staan als presoon die de complete psychiatrische iunrichting af breekte..
|
Citaat:
Zal niemand herkennen van 't forum, heb nog nooit gemeet, ben 't ook niet van plan. Als diegene nou op tv zegt dat hij een forummer was, èn z'n nick vermeldt, kan ik 'm misn herkennen.. lang leve de zoekfunctie. ;) |
Citaat:
omdat ie kraagjes draagt zeker :p. |
Citaat:
|
@ Diovai en Evangelion: Wauw. :o Waar heb ik de eer aan verdiend?
|
Citaat:
|
Nare man :confused: ik zou niet weten waarmee maar het is de enige die ik hier écht op vind vallen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rockyj als kickboxer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ken wel iemand die er wel lol in zou hebben :D |
Citaat:
|
Citaat:
Zeg maar dat ie contact mag opnemen :p |
Citaat:
|
Ik word later een bekend, of in ieder geval een verschrikkelijk goede advocaat, officier van justitie, rechter, of raadslid.
Echt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |