![]() |
Scholieren.com Lied
Hallo!
Is er een scholieren.com lied? Zo ja, wat is het? Zo nee, er zou er één moeten komen! Het is namelijk zo; over een tijdje begint alweer een nieuwe serie `Idols`. Graag zou ik mee willen doen, en daar het scholieren.com lied zingen. Omdat ik niet kan zingen, en het een ludieke actie is, kom ik vast en zeker op TV! :D Zou ik dan erelid worden? Geeft u mij een lied, ik zing het! |
Er bestaat nog geen Scholieren.com-lied. Misschien dat dat geschreven moet worden. Ik verplaats dit topic naar De Kantine, zodat jullie wat kunnen verzinnen.
Oh, Jon sponsort vast als je de finale ermee haalt. Feedback-->De Kantine |
Scholieren.com-lied
Kijk links kijk rechts kijk vooruit en niet om we wandelen recht paden allemaal voor scholieren.com een verslagje hier een slotje daar een forumbaas is er altijd oh ja het is waar we geven niet op we doen het voor jon ook simon is er bij alles voor scholieren.com *danst beetje gek* |
Aha, om meer mensen naar deze site weer te lokken he? :D ;)
|
Lijkt me wel vet als dat op tv komt :D
maar ik ben vandaag niet zo creatief hehe :D sorrie |
jaaaaa dan moeten alle leden in de arena gaan staan ofzow of in een ander stadion en dan gaan zingen en das dan een reclame om meer leden te werfen :D:D:D en dan allemaal een geel t-shirt aan :P
|
Scholieren.com, wie kent het niet,
Scholieren.com Scholieren.com en natuurlijk.. zwarte piet.. eh, nee, next.. |
Citaat:
*voorziet dat als er opeens miljoenen leden bijkomen het forum weer črg traag word* Krijg je alleen maar een hoop klaagtopics op feedback.. :p Vraag of mensen van DoP een lied willen schrijven.. Zal nog wel de beste tekst hebben denk ik. ;) |
Ik ken toevallig nog 2 man die een stuk of 20 kant en klare liedjes zonder tekst/zang hebben.. :p
|
eh ja, ik ook. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jeuj..
|
waar de jeugd van tegenwoordig al niet op zit te wachten he :rolleyes:
|
Citaat:
|
Whahaha, dat lied van Morris :D:D
|
Lijkt me leuk!
|
is lied van morris dan niej goed? die vink eigenlijk wel leuk(y) :D
|
Citaat:
|
Whoohoow :)
|
Citaat:
WE HEBBEN DE 'S', WE HEBBEN DE 'C', WE HEBBEN DE 'H', WE HEBBEN DE 'O', WE HEBBEN DE 'L', WE HEBBEN DE 'I', WE HEBBEN DE 'R', WE HEBBEN DE 'E', WE HEBBEN DE 'N', WE HEBBEN DE '.', WE HEBBEN DE 'C', WE HEBBEN DE 'O', WE HEBBEN DE 'M'! SCHOLIEREN.COM!!! LALALALALALA.. :rolleyes: |
Ik vind dat lied van Morris leuk! ZingenZingenZingen!
|
jaaaaa man, moet je echt doen!! dat lied van Morris!!!!!! Dan word je mijn superstar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Henk Jan is mijn oom, dus alssie het volgende keer weer doet, kan ik hem wel omkopen.. whahah
|
Citaat:
die :rolleyes: is hier wel van toepassing ja....jij lokt ze naar het verkeerde forum :p |
Citaat:
:D :D :D *had ik natuurlijk weer niet gezien :rolleyes: * |
nu nog een melodie..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*buigt* *buigt nog is* |
Citaat:
vanavond al bij top of the pops? |
Scholieren.com-lied
Kijk links kijk rechts kijk vooruit en niet om we wandelen recht paden allemaal voor scholieren.com een verslagje hier een slotje daar een forumbaas is er altijd oh ja het is waar we geven niet op we doen het voor jon ook simon is er bij alles voor scholieren.com kom op dminor, daar moeten we toch wel een leuke melodie van kunnen maken? ik zat te denken aan cafg:D Kijk links kijk rechts lijkt me goed voor refrein, en dan de andere stukjes als coupletten. nu alleen nog sibelius installeren. |
Citaat:
Citaat:
|
jaja, het lied nadert zijn voltooing. dminor is weer actief bezig!!(ofwel, hij verveelt zich de cholera)
|
het begint al ergens op te lijken.
Straks moet Evito het nog tijdens de audities van Idols gaan doen.. ;) |
zit een coole ritme in :)
|
kheb pas onder de douche een heel sip kippenlied verzonnen dus.. is kijken of ik strax onder de douche inspiratie krijg. ;)
|
Ik heb in mijn lange tijd hier veel trieste dingen gezien, maar dít slaat álles !
Scholierne.com LIED ?! |
Citaat:
|
Citaat:
Duidelijk zo? :D |
Citaat:
|
Ik heb alvast een melodie gemaakt. Mail me en dan stuur ik het door...
|
Citaat:
|
damn het is dus toch nuttig al die posts te lezen :)
|
Is vaak wel handig ja. :D
|
Wanneer komt het nummer als mp3 ergens te downloaden?! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stefan, waar leen je je in hemelsnaam voor?! :o *slaat zichzelf hard*
|
Citaat:
|
Ik heb ook niet bijzonder veel verstand van die shit.
Laat maar waaien. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |