![]() |
Leeftijdgenootjes
Als je bijvoorbeeld alleen in de stad loopt, en je loopt een groepje jongeren van jouw leeftijd tegemoet; kijk je dan altijd wat ze aanhebben? Hoe ze zich gedragen? Wat ze zeggen?
Of loop je voorbij en kijk je niet eens? Ik kijk ze nooit aan. Ik kijk liever naar bejaarden ;) |
ik kijk altijd (bij mensen tussen de 10 en 40) naar wat ze aanhebben..
maar gezichten etc ijk ik niet.. |
Ik kijk nooit naar mensen als ik in de stad loop, het interesseert me niet.
|
ik moet helaas toegeven dat ik vaak leeftijdsgenoten met volledige verachting aankijk :o . tenminste als ik samen met mijn collega-misantroop en cynist ben :) > maar dat zijn de gemiddelde leeftijdsgenoten. kijk wel graag en veel naar de leuke leeftijdsgenoten die niet gemiddeld zijn en de leuke mannen tussen de 25 en de 30 die veel te oud zijn maar zich wel bijzonder goed kleden. :)
maar ben eigenlijk helemaal een mensenkijker. het enige wat ik dan ook echt leuk vind aan naar de kroeg gaan is mensen kijken, verder vind ik het nogal een loze bezigheid... maar mensen observeren (gedrag en uiterlijk) is boeiend, vaak komisch, soms bijzonder aangenaam en soms erg goed voor je eigen ego :D |
soms
|
Citaat:
|
ach nee niet meer
|
Ik kijk altijd naar mensen :o
Ow dit klinkt een beetje fout, maar wat ik bedoel te zeggen: Mensen kijken is mijn grote hobby, wat voor leeftijd ze ook hebben :) |
hm..
|
Naar jongens kijk ik (bijna) altijd wel..
Is een soort tick van me. :o Vd rest kijk ik wel naar kleding/gedrag etc, maar niet zo dat ik precies kan zeggen wat diegene aanhad ed. |
Ik kijk naar hun gedrag en luister naar wat ze zeggen, soms, als het me interesseert en ik niets te doen heb. :P Meestal interesseert het me niet :p
|
Citaat:
|
Kijk naar iedereen... bejaarden zijn het minst boeiend ;)
|
ik kijk meestal wel naar mensen en let dan vaak wel op wat ze aanhebben, maar kijk ze (bijna) nooit na als ze voorbij me zijn gelopen.
|
Ik kijk mss even of er bekenden voorbijlopen ofzo, maar mensen aandachtig bestuderen doe ik niet (meestal krijg je dan negen van de tien keer een boze Turk ofzo achter je aan, van "Wat kijk je! Wil jij kankerklappen krijgen!!" :D).
|
waar ik woon zijn ut toch eg nooit gothics maar ik kijk wel en soms vin ik het wel leuk staan strakke kleding en kleuren enso maar doe mij liever gothic
das gewoon mijn smaak iz dat so raar! (y) |
kijk naar iedereen
|
Tegenwoordig denk ik: sjeesis, zien die er uit zeg...dat haalde ik nou vroeger nooit in mijn botte kop.
|
Citaat:
|
het interesseert me waarlijk geen ene reet hoe ze er bij lopen of wat ze doen
|
ja, ik ben constant mensen aan het "bekritiseren" :)
|
tuurlijk kijk je ik denk dat iedereen wel kijkt.
ik zie het vaak toch niet loop half dromerig rond en knal ook overal tegenaan enzo :S minderz. maar kijk wel wat ze aanhebben gewoon compleet denk ik maar doe je ook bij ventjes van 80 je kijkt toch niet steeds naar de grond neem ik aan :rolleyes: |
Citaat:
|
Altijd, ik vind mensen kijken leuk :o
|
Ik kijk alleen maar naar het andere geslacht, jongens intereseren mij niet
|
ik kijk naar alles en iedereen , vind ik heerlijk...!
|
andere mensen kijken is het leukste wat er bestaat!
|
Is dit niet meer voor Lifestyle?
Maar nee dat doe ik niet.. Bij bekenden wel, maar dat is gewoon interesse (complimentjes enzo ;)).. Ik ga niet zoveel om met 17-jarigen.. |
Ik kijk sowieso graag naar mensen ongeacht leeftijd, huidskleur blablabla. Dus ja, dat doe ik! Terrassen is ook 1 van m´n hobbies, hele tijd mensen checken die langs het terras lopen, helemaal top!
|
ik kijk mensne in het gezicht, niet naar wat ze aanhebben...
|
ja...
|
Citaat:
|
Soms wel.
Verschilt ook wel eens per dag... |
Citaat:
|
mijn ogen cirkelen in hun kassen bij het aanschouwen van 15jarige breezaahmeisjes en sk8erbois.
(als dat niet poetisch gezegd is) |
ja, ik kijk eigenlijk bijna altijd wel naar mensen. Met name de kleding. Ik vind het wel interessant om mensen te bestuderen, en loop vaak ok erg veel mensen te beoordelen. Op zich een heel slechte eigenschap, maar ach.. ik vind het altijd wel grappig om met een een vriendin ofzo en door de stad te lopen/op een terrasje zitten en mensen te 'keuren' :p
|
Citaat:
|
ja.
altijd. naar iedereen. maar niet erg grondig. |
Ik geef altijd commentaar,eender welke leeftijd.
Ik denk dat ik me bij leeftijdsgenootjes juist inhou. :confused: |
Kijk vaak naar mensen, wel leuk. Vooral naar leeftijdsgenootjes, maar eigenlijk naar iedereen.
|
Citaat:
|
Ik was eens in de stad toen er drie meisjes van ongeveer 11 jaar langs kwamen lopen, flink schaars gekleed en rokend. Ik wist niet wat ik zag en ik staarde de kleinste eens na. Je wilt niet weten wat voor scheldpartij ik op m'n dak kreeg. Ik kijk tegenwoordig wel eens naar mensen, maar wat minder opvallend dan toen. :)
|
Kijk naar mooie vrouwn en dan vooral op vakantie in Italie...
Veel mooiere meisjes daar dan hier in Nedeland... Al moet ik zeggen dat hier in Nederland ik ook wel eens zo'n toekomstig fotomodel tegenkom...Eentje zie ik zelfs dagelijks (zit bij mij in de klas) Ach ja Nog twee jaartjes het hier uitouden en dan gaan we toch weg.... |
Ik kijk naar kleding van anderen ja. gewoon om te kijken wat zij aanhebben. niet om minachtend te doen ofzo
|
Ik kijk nooit mensen aan eigenlijk .
Ten minste , geen mensen die ik niet ken . Gewoon van verlegenheid . Ook als iemand mij aankijkt , en blikken kruisen kijk ik snel weg . Dat heeft trouwens weinig te maken met de leeftijd . Maargoed :) En qua kleding . Daar kijk ik eigenlijk niet echt naar . Aangezien ik niet alles mooi vind wat mensen aan kunnen trekken . En ik dan , zonder dat ik het zelf wil , heel minachtend kan gaan kijken . Zonder die bedoeling te hebben |
Eigenlijk wel...
Meestal of het sletterig eruitziet of niet... En proberen op te vangen of ze oppervlakkig zijn yee or nee. Maar tis niet zo dat ik dat altijd doe ofzo. Kijk als ik tiep: ordi to tha bone tegen kom of zo'n "asian-pride" tiepjes schiet ik altijd spontaan in de lach. |
Gut, ik kijk naar iedereen, maar ik voel me het minst op mijn gemak met mensen van mijn eigen leeftijd. Ik heb alleen geen flauw idee waarom. Ik vind ze maar eng ( de meesten ). Weet iemand soms wat dit is?
|
boeit m e niet zo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |