![]() |
gaan jullie later ook je kinderen achter dit forum planten?
met kans op forumveslaving, forumrelaties, en andere nare bijzaken? ;)
ja of nee en waarom? |
tweede nare bijzaak vind ik anders bijzonder aangenaam :p
van mij mogen ze, zal ze zeker niet pushen |
eh, mocht het tegen die tijd nog bestaan, als ik kinderen heb, moeten ze dat zelf maar uitmaken
|
Citaat:
|
jemig zeg,wat een vraag weer. Ik kijk nooit meer dan 4 uur vooruit in m'n leven ,dus daar ben ik nog LANG niet mee bezig.
En de mensen die hier komen worden steeds maar jonger ! Mischien dat we moeten gaan flyeren op een kindercreche ,voor later. Laten we ze een mooie tekening maken met onze website ( weten hun wat ze inkleuren ) en die gaat dan op de koelkast. Komen pa en ma ook eens kijken op dit forum ! |
Citaat:
|
Zodra mijn kind geboren is, zet ik hem achter de computer, en moet gaan forumen, dat lijkt me toch logisch? :rolleyes:
|
En die gele kutkleur voor altijd op zijn netvlies planten zeker. Nooit!
|
ze moeten het helemaal zelf weten.
|
ze mogen het zelf weten
|
Jawel, het forummen word van generatie op generatie doorgegeven, later zullen m'n kleinkinderen me vragen stellen als "is het echt waar dat je toen nog met het toetsenbord moest inloggen?" en "bestond er vroeger écht zoiet als een feedback waar je alleen op je eigen topics kon reageren?" :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht het toch even niet. Mijn koters zullen later veel te hard bezig zijn net zo succesvol te worden als hun pa :p
|
nee!
|
Ik weet niet. Misschien hou ik ze ver weg van de computer.
Computer = stout. Buiten spelen met andere kinderen = lief. :d Maar ff serieus, dat mogen ze zelf weten. |
Citaat:
|
Eerste paar jaar proberen ze van de computer weg te houden en daarna een soort klok van een half uurtje instellen
|
Nee, dat moeten ze zelf weten of ze dat doen.
|
Hmz, ik probeer ze er wel vandaan te houden denk ik, maar van die leerzame programma's zijn wel erg aantrekkelijk :)
|
Vanzelfsprekend, het wordt een verplicht onderdeel van de opvoeding. Na het eten eerst de afwas en daarna forummen. Bij weigering keihard straffen, de kinderen moet wel discipline bijgebracht worden :)
|
Ja, want dan ben ik beheerder en moeten zij op al die banners klikken om mijn portemonnee te spekken
|
Mogen ze zelf weten. Maar het moet niet de spuigaten uit lopen :p
|
daar hoop ik niet zo veel invloed in te hebben
|
Als ze op mij lijken vinden ze het zelf wel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij/zij zal hier vast wel geraken via peuters.com, kleuters.com, en basischolieren.com.
|
Als ze al gaan, hoop ik dat tegen die tijd
het telefoon-inet-gebeuren is uitgestorven.. |
Ik wil geen kinderen :P
|
Dát is nou iets waar ik nog nooit over na heb gedacht :p
|
Brr... ik en kinderen? :eek:
Hm, maar ze komen er wel, want mijn vriendin wil er 2. :) Nou maar hopen dat ik van mijn recentste onderzoek niet onvruchtbaar word... :o Als ze er toch zouden komen, zou ik ze zo ver mogelijk van internet vandaan houden. Het heeft mij niets dan verslaving opgebracht, terwijl het 'echte' leven zoveel mooier is. |
natuurlijk, ik stamp ze erachter :D
|
ik zou ze het gewoon lekker zelf uit laten zoeken, maar ik weet niet of ik als sommige hierboven een wekker zou zetten ofzow.. dat ze er naar een half uurtje weer af moeten, want ik weet nu nog heel goed hoe afschuwelijk ik dat vond, en ik denk dat als ze gewoon hun huiswerk afhebben en ff buiten zijn geweest enzo.. dr wel gewoon achter mogen (net als ik:P)
maarja.. dat duurt hopelijk nog even.. kan nu zelf fijn nog even kind zijn;) |
Mogen ze zelf weten :p
Ik ga ze d'r niet naartoe sturen ofzow, maar als ik tegen die tijd nog op het forum zit ofzow dan zien ze t vanzelf ;):P Citaat:
|
als ze hnierheen willen houd ik ze niet tegen
|
Citaat:
|
nee
|
nee, ik ben van plan ze op te voeden... :rolleyes:
|
Mijn kinderen zullen het te druk hebben met schoonmaken en koken om ook nog eens te gaan forummen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt eraan of ik kabel heb .
Doe ik het op telefoon lijn . Dan hou ik ze het liefst zo ver mogelijk van de pc weg :p ;) |
Van mij mogen ze dat zeker! :) Waarom niet? Dit forum is best leerzaam en ook nog een van de leukste hangplekken op Internet. ;) :cool:
Groetjes, Ripper :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |