![]() |
Op kamertjes/op jezelf wonen
Hoe oud was je/ben je/wordt je toen/als je op kamers bent gaan wonen?
(ik was 15 hehehe :D en nee ik ga niet uitleggen waarom) |
Op zijn vroegst 19, bijna 20
|
ik was 19.
|
geen idee
|
Ik was 19 toen ik op kamers ging, en het moment dat ik echt meer zelfstandig was (niet meer ieder weekend naar mijn ouders) was ehm, na de zomervakantie van vorig jaar.
|
Ik hoop 18, of anders 19 :)
|
ik word 19 als ik op mezelf ga wonen
|
18 (er vanuit gaande dat ik slaag)
en als ik niet was blijven zitten zou ik 17 zijn geweest |
18 toen ik op kot ging. dat was geen dag te vroeg.
mijn moeder zei altijd: "zou je het eerste jaar ofzo niet naar leuven pendelen?" en ik dan:"weet je wat, ik ga nu (ik as toen 15/16/17ofzo) al op kot en ik pendel elke dag naar hier voor school?" tssk pendelen, wat een gedachte: dat is 2 uur reizen ofzo :eek: |
18, ben samen gaan wonen met mn vriend
|
Waarschijnlijk ben ik achttien als ik op kamers ga
|
Ik was net 21 geworden, en mijn ouders vonden het vreselijk. Ik daarentegen vond het heerlijk.
Toch fijn, als ze je missen. |
Weet ik nog niet :)
|
18 jaartjes :)
|
Volgend jaar als het goed is...17 dan bijna 18
|
Zo snel mogelijk.
Waarschijnlijk dit jaar nog, anders op m'n 17e. |
was in aug opmezelf gaan wonen--> 17 jr
|
Ik hoop zo snel mogelijk, maar kheb het geld niet.. Plus geen rede want het is maar een half uur naar school op de brommer :)
En dan is er ook nog geen studentenkamer in heel Delft te vinden.. :| |
ik ben te kieskeurig.. en wil niet zomaar een kamer
wil gewoon een leuk flatje ergens met garage |
precies wat ik nu ben, 21 jaar.
Ben nu overigens in het proces van verhuizen as we speak :) beetje vermoeiend wel allemaal... maar iedere druppel zweet meer dan waard :) |
Citaat:
Zijn genoeg plekjes te vinden hoor, als je je best doet :) En vooral op de mooie plekjes worden vaak meisjes gevraagd! (die zijn in Delft toch al in de minderheid....) |
Ik zou dan net 18 zijn als ik op kot ga (waarschijnlijk ik Leuven). Nu maar hopen dat ik over ga en mn examen haal volgend jaar.
|
Citaat:
*diepe zucht* |
18
maar wilde al toen ik 16 was |
Citaat:
Maar dank je iig, zal eventjes kijken.. |
Citaat:
*is heel blij dat ik een eigen keuken en douche en wc heb* |
Citaat:
Maar tis een goeie site, zal mezelf zeker elke week even updaten :) |
21
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik woon nu op mezelf sinds m'n 18e (vlak voor m'n verjaardag), maar ben nooit verhuisd ;)
|
17, en binnenkort verhuis ik waarschijnlijk voor de 2e keer zelfstandig :o :D (y)
|
Ik moet als meisje uit een Brabants gat over enkele maandjes alleen in Utrecht gaan wonen waar ik niemand ken (en dat vind ik doodeng eerlijk gezegd...)!!
|
ik was 16
|
Ben straks 17 maar ik moet naar A'dam dus dat zal wel ff duren voor ik daar iets redelijk in de buurt vind...
|
Citaat:
|
Ik woon nog steeds thuis, maar ik hoop op mijn 19e op kamers te zitten. :)
Groetjes, Ripper |
ik woon nog thuis, alleen met mijn ouders, groot huis, dus het bevalt me nog wel eigenlijk. ik ben nu aan het afstuderen en laat het er even vanaf hangen waar ik straks ga werken, waar ik ga wonen.
|
ik WIL op mezelf wonen als ik 18 ben, of eigelijk zo vroeg meogelijk, maar ik denk niet dat k mezelf dan financieel kan redden... *zucht*
|
Citaat:
maa rik ken mensen die een lening hebben en niet uithuis wonen dus... |
17
|
nou, ik zou geen lenig nemen denk ik... dan maar eff w88 tot je genoeg binnenkrijgt om jezelf te redden...
|
Citaat:
|
ik ga na de zomer op kamers.... ben dan 18
|
net 18
|
Ik woon nog thuis. :p
Maarrrrr misschien volgend jaar na de HEAO moet ik MISSCHIEN naar Tilburg want ik wil gaan doorstuderen, dan zal ik wel op kamers motten. |
Citaat:
|
Ik wil volgend jaar uit huis .
Maar of dat mogelijk is , weet ik ook niet . :) Was dit topic niet juist om te laten zien van : Kijk , ik ben 16 , was op me 15de al op kamers . En nu ben ik gaaf ! ? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was 19 oid toen ik m'n huis 'kreeg' en net 20 toen ik 'fulltime' ging wonen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |