![]() |
Heb jij ook van die dagen dat niemand je teruggroet?
Vandaag had ik zo'n dag; ik ben een hoop bekenden tegengekomen, maar bijna niemand groette terug. Ze keken glazig voor zich uit en leken me niet te notificeren.
Herkent iemand dit? :p |
ja.. alleen ken ik dan die bekenden ook niet
|
Nee.. Maar misschien zagen ze je niet goed omdat ze tegen de zon in keken hahahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
Groet zelf alleen maar mensen als zij mij groeten.. :o |
Citaat:
|
Oeps verkeerde die was voor Talon bedoeld.. Sorry :(
|
Citaat:
Maakt niet uit. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk niet... |
Dat heb ik nou egt nooit... iedereen zegt mij altijd gedag eigenlijk... :) Raar nog nooit bij nagedacht... Ik heb wel dagen dat ik overal tegenaan loop.. Maar das wat anders :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
er zijn er dan maar weinig ik ben altijd incognito |
Ik groet sowieso nooit uit mezelf mensen, ik loop altijd met een ontzettende grafkop over straat.
|
Citaat:
|
gelukkig nie, gebeurt weleens maar niet hele dage
|
ja, en das niet leuk :rolleyes:
|
Ja, dan denk ik meteen dat niemand me nog moet. Ik wil gewoon graag tegen iedereen hoi zeggen en vriendelijk zijn.
|
Ik herken ze nooit :o droom altijd weg nl.. :p
Als ze dan voorbij zijn en gegroet hebben, merk ik t pas en dan ga ik me afvragen of ze nu denken dak ze nie mag of zo... |
Citaat:
|
Hmz, neej nooit. misschien dat ik op dat soort dagen het liefst niet naar buiten ga
|
Als ik buiten ben let ik niet echt op andere mensen. Uit mezelf groet ik zelden.
Als een bekende me dan groet dan groet ik meestal wel terug, als ik t in de gaten heb tenminste. |
Soms wel ja.. of ik zie die mensen dan te laat enzo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kennis: "Hoi" Ik: "?" *ben kennis inmiddels voorbijgefietst" Ik: "Oh, hoi..." |
Citaat:
en dan vragen ze later als je ze weer zie: 'waarom zei je niks vanmiddag...?' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |