![]() |
Ben je weleens op TV geweest?
Voor school of je sport of iets dergelijks?
|
Niet dat ik weet
|
Op sbs6, met Piet Paulusma :rolleyes: :p
|
uhhm zondag ben ik op tv geweest
edit: vrijdag bedoel ik |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom? Op welke zender? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dan zou mijn TV instorten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. Tijdens een opgezette goochelshow moest ik een gehandicapt meisje spelen.
|
Citaat:
Zo goed? :p |
Citaat:
ik ben vrijdag op tv geweest mijn oom was bij ons op visite en ik liet hem zien dat mijn nieuwe digitale camera op de tv aangesloten kon worden. toen was er een afbeelding van mij op de tv te zien en was ik dus op de tv :cool: echt een hele aparte ervaring :D http://talon.ath.cx/ubb/smilies/laugh.gif |
1 milliseconde op 1 kubieke millimeter van het beeld van goudkust :p
Maar ik stond erop :D |
Citaat:
|
Citaat:
volgende keer wat meer mensen uitnodigen :) maar de kijkdichtheid was goed hoor ;) |
ja, 2 keer in het publiek bij het jongerenlagerhuis :D
en ik heb (lang geleden;)) meegespeeld in een reclame filmpje voor een recreatiepark en ik heb ook een aantal keren achterlangs gelopen bij het nieuws nouja niet echt grote dingen ofzo |
Nee, wel een keer een foto in de krant gehad (Algemeen Dagblad dus niet zo'n lousy regionaal blad)
|
ja
|
Een poosje geleden, had toen gefigureerd in een film van de AVRO in verband met de nationale Monumentendag.
het was een soort nep-Abeltje filmpje met een kiddo die een telefoon had gevonden waarmee hij door de tijd kon rijzen. Geen idee meer hoe het heette. ben benieuwd of iemand het toevallig ook gezien heeft... ik namelijk niet :) ik schijn toen dus nog met mijn harsens op TV te zijn geweest terwijl ik vervaarlijk :rolleyes: gromde (moet een heel komisch gezicht geweest zijn), maar heb het dus niet gezien :( |
ik speel in een film, minority report
|
Intocht Sint Nicolaas 1992 :) Had een rol als vissersmannetje...
|
Citaat:
|
Gijs Staverman Streetlife
Nike Cup Tennis bij handtekening vragen aan Richard Krajicek en Davis Cup 2003 Zwitserland - Nederland |
Ik heb Tooske een keer voor de camera mogen uitleggen wat Scholieren.com precies is (TMF Cybersite oid). Daarvoor ben ik in 5 in 't Land op RTL5 te zien geweest in een item over spieken op internet ('Jon Geerars. Eigenaar Spieksite'). Ook in Belgie was mijn smoel te zien: het programma Mijn gedacht had een item over huiswerk waar ook iets verteld werd over de 'huiswerkpagina'.
In een verder verleden is het Jeugdjournaal ooit eens in onze klas geweest om opnamen te maken. Waar het precies om ging weet ik niet meer.. ik was 5. |
Bij EK's of WK's schaatsen in Thialf, Heerenveen, meerdere keren herkenbaar in beeld geweest.
|
Ja met Bart De Graaff toen ik in het AMC was. Helaas nooit zelf op TV gezien.
Hij interviewde mij voor een programma. Is heel lang geleden. |
ja lleen geen idee meer waarom :o
|
Citaat:
in die gevangenis ben jij de 3e buis van de 2e rij van linksachter? :D |
Gisteren had ik een optreden met mijn dansgroep, in duitsland, dat werd opgenomen op TV, maar ikwas ziek :D
Heel vroeg op kindernet bij 24games of zow, met die flippos, mijn beste vreindinnetje werd toen de hele dag gevolgd en zow, en toen heb ikhun maar gevolgd.. :D whaaa, neej hoor, ik mocht ook gewoon gezellig mee doen! (ik moest heel boos kijken naar de camara en dat hebben ze uitgezonden, heel lullig). En verder... ff denken hoor.. oohwjah, eenk eer bij een feestje, dat werd opgenomen door allemaal camara's. Nooit bij stil gestaan. Kom ik een half jaar later thuis uit de stad, zet ik de TV aan, wie zie ik: ME :eek: heel overdreven aan het dansen... :D een echte : SNEL VERGETEN herinnering, maar ik heb er helemaal niet zoveel reactie opgehad of zow.. |
Yup, nu zo'n 3 keer denk ik. Het beste was op het Duitse ARD journaal :)
|
jawel, Schaatsen Voor Water in 1863 of zo. In ieder geval had ik toen nog geen mening over iets :o
"uhhhh, uuhhhh ja we doen ut voor de armezieligekindjes" |
Trance Energy 2001 op MTV of TMF :confused:
Laatst op MTV bij Intenze, :o Vroeger een keer bij Over de Rooie, en een keer bij Streetlife! :cool: En een keer op het nieuws! :eek: |
bij de huldiging van de sporters van de olympische spelen '98 in den haag
bij de begravenis van chris gotte (blof) bij het optreden van Kane in de 2e kamer en een stuk of 15 keer TV-west :D |
op 30 april stond ik tussen de 150.000 man die bij het concert van queen was (niet dat je me echt ziet ofzo)
|
op tv-gelderland een keer heel ff in beeld :D
|
nee :)
|
Ja.. heel wat jaar geleden met het Kindersongfestival. Ik deed mee.. :o
|
Bij Breekijzer. Stond zo'n gast in die auto zijn verhaal te 'zeiken', zie je mij opeens met m'n fietsje erachter gaan staan :D.
Haha. |
Heheh... Ja, destijds bij de eerste protesten tegen het studiehuis in Den Haag... Stond ik te kijken en lachen terwijl wat ernstigere relschoppers een busje kantelden :D
Maarja... Toen was ik ook wat jonger |
In 1999 ben ik door het beeld gelopen in de uitzending van de EO-jongerendag. Ik heb het zelf alleen nooit gezien, maar vriendinnen van mij wel.
Verder ben ik toen ik een jaar of 10 oud was nog eens gefilmd met een kip in mijn armen op de kinderboerderij van het Noorderdierenpark in Emmen met de vraag wat er eerder was: de kip of het ei. Ik was zo van slag dat ze met de camera op mij af kwamen dat ik de vraag niet gehoord had en geen zinnig woord kon uitbrengen. Ik denk niet dat ze dar ooit uitgezonden hebben... :) Veel verder reikt mij tv-carriere vooralsnog niet. |
een keer met de klimrek quiz meegedaan via school
|
T... T... T.... Telekids :D
|
Citaat:
|
U heeft hier te maken met een rasechte beroepsfigurante uit "thuis" (= belgische variant van gtst ofzoiets). Kuch.
:) Ik wacht nog steeds op mijn eerste lijn tekst..sniff |
*Mwa ja echt een seconde ben ik beeld geweest in de clip van "One day fly" haha op bevrijdings pop...*
|
Ik ben elke week te bezichten in de "knoop in je zakdoek show"ik zit dan links op de tribune in een rolstoel.
Je kan me herkennen aan me ietswat misvormde gezicht, kwijlende mond en spastische bewegingen. Ojah ik zal de volgende x wel zwaaien (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |