![]() |
Bush stond voor lul
Vannacht voordat Bush zijn toespraak hield stond hij zwaar voor lul. De camera draaide te vroeg. De hele wereld kon zien hoe Bush vrolijk met zijn collega's aan het dollen was en af en toe zijn 'ernstige blik' oefende die hij bij zijn toespraak gebruikte.
Je zag duidelijk dat hij er nogal veel lol in had. Dit was zekerweten het bewijs dat Bush het hele gebeuren als een soort strategisch computerspelletje ziet. |
bush is een opgeblaze kabouter
|
Misschien draaide die cameraman m wel expres te vroeg :p
Welk kanaal trouwens? |
Op Nederland2 maar waarscheinlijk ook wel op de buitenlandse zenders.
|
Achja, voor zover hij nog niet voor lul stond...
|
Citaat:
I WISH! |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=412796
Zie mijn reply :) Wel stom dat hij daar geen rekening mee houdt :D |
Wanneer staat Bush niet voor lul? :confused:
|
Ik kan het niet vinden. Link iemand?
|
je zag em echt denken.. does this look serious enough...
stomme fatass |
Amerikanen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ach het punt dat een verslagger meldde dat op *dit moment de aanvallen gestopt zijn , want Bush is zo gestressed die is even aan het slapen* was ook redelijk ehmmm... lachwekkend.
En dat noemt zich leider van Amerika :rolleyes: |
Citaat:
Misschien kunnen we een moderne Wolf3D versie maken met Bush als Baas :D |
Hij was idd dik aan het smilen voordat zijn speech begon, het was ook gewoon te zien op het nieuws vanochtend, die lieten ook het stukje zien voor de verklaring.
|
Citaat:
Of 'Command and qonquer; assholes from u.s.a' |
Hij staat sowieso voor lul als hij een toespraak houdt; hij is er echt slecht in.
|
Bush is gewoon een schijnheilige donder. dat wist ik ook al wel voordat ik dat stukje zag. Hij meent gewoon geen flikker van wat ie zegt. :mad:
|
Idd schijnheilig ja.
Doet me overigens denken aan Paul Rosemoller (met trema inderdaad) die op 7 mei 2002 doodleuk op de achtergrond stond te lachen, en in de camera heel ernstig keek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil niemand uit zijn droom helpen meer echt voor lul stond ie niet.. bij die toespraak was alleen een camera van hun zelf aanwezig en dus wist men wel dat dit uitgezonden werd.
men wil denk ik laten zien dat hij ook menselijk is |
Citaat:
Die goser was zo droog en sarcastisch dat ik blauw lag van het lachen :D |
Bush is echt heeeeeel dom, en die ernstige blik van hem is slecht gespeeld. Blair lijkt me slimmer, die vind ik ook enger. Hij kijt heel freaky uit zn ogen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry kheb niets zinnigs over Bush of Irak te zeggen.. |
|
|
whaaaahaha lekker voor hem.
ik hoop dat de hele wereld nu eindelijk eens doorheeft hoe stom hij is :rolleyes: :o |
Citaat:
|
ik vond die vrouw achter 'm met die kam erg aandoenlijk.
|
Citaat:
Heb het trouwens niet gezien vanmorgen, heb alleen de toespraak zelf gezien. |
Bush is een lul.
|
Citaat:
|
|
:d
|
Citaat:
http://www.kicken.com/images/kicken.com-bush.book.jpg |
Ja ik zag het net.
Hoe nep die zat te lachen en dat vrouwtje met die kam... Aan de andere kant van de wereld zitten mensen te vrezen voor hun leven en hij maakt zich druk om zn kut haar |
Citaat:
|
...je kan 't er natuurlijk ook op houden dat de man hartstikke zenuwachtig is en liever ook geen oorlog wil, en zich daarom tot de humor wendt om het allemaal wat draaglijker te maken.
...maar dáár denkt niemand aan... |
Citaat:
|
Staat et toevallig ook nog op inet? Ik heb et gemist vanwege school enzo, en 's avonds heb ik et ook niet gezien...:'(
en ik wil Bush voor lul zien staan!!! |
Citaat:
Ten tweede heb ik gezegd dat het zo zou kunnen zijn, niet dat het zo is. Voor 't zelfde geld wil Bush wél een oorlog, maar gezien het feit dat Amerika er economisch niet zo gek veel mee opschiet lijkt me dat Bush ook liever tot een vreedzame oplossing komt. |
Citaat:
En over dat tweede: dat zei ik ook niet :p Ik vroeg me alleen af waarom je dat dacht. |
Citaat:
Ten eerste maakt hij zich niet druk om z'n haar, maar doet zijn (imago-)styliste dat. En ten tweede kan ik echt niet geloven dat het Bush niks doet. Ok, ik heb het filmpje van de ernstige-gezichten-training ofzo niet gezien. Misschien is het een verkeerd geinterpreteerd misverstandje, weet ik veel. Wou jij zeggen dat jij tijdens deze oorlog geen dag zult lachen? :s Heel leuk als mensen meeleven, maar niet overdrijven weet je. Het zou je eigen geluk nog eens verpesten. |
Bush is een hufter en hij moet worden doodgeschoten lalalalalala
|
Citaat:
Citaat:
Waarschijnlijk nam hij niet eens een blik op dat boek.. het bewijst weinig, behalve een slecht oog voor detail :) |
Citaat:
Als die man helemaal stressed out is op het moment, wat ik me prima kan voorstellen, kan het zijn dat hij van nerveusiteit lachen moet. In een toespraak is het juist belangrijk dat hij rustig, welbespraakt en vastbesloten overkomt. Vandaar dat ze dit oefenen. Het betekent nog lang niet dat hij het als een grapje ziet (al ben ik van mening dat de motieven voor de oorlog heel andere zijn dan het bevrijden van de Irakezen, maar het neemt niet weg dat er een enorme druk op hem staat). |
Bush is een lul.
Jammer dat ik (waarschijnlijk) sliep toen die beelden uitgezonden werden. |
Bush is een lul...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |