![]() |
heb jij al geprotesteerd?
tegen de oorlog?
ik vanmorgen. met een man of 1000 (vooral studenten) door Leuven getrokken. |
zitstaking , op school
|
Nee..
|
yup, in februari bij de grote demo in Amsterdam :)
|
zitstaking op school
ze waren wel niet zo blij :p |
ja, in februari, bij die grote in amsterdam
|
Ik was 15 februari naar A'dam gegaan om te demonstreren, vrijdag ga ik een soort van fakkeltocht houden in m'n dorpje wat georganiseerd is door de SP en GL (ook tegen de oorlog), en zaterdag ga ik weer naar A'dam... :)
|
ik wil zaterdag gaan(y)
|
nee
|
nee laat ik die gothics wel doen
|
Citaat:
maar ja |
Citaat:
|
ik ga zaterdag
|
Citaat:
|
Net hier in Nijmegen ook.. lagen ze met ze allen op de grond met van die krijt-tekeningen-die-ze-om-vermoorde-mensen-neer-zetten om zich heen .... beetje toeteren en zo... wel geinig om te zien.... maar meedoen.. nee ik ga niet iets doen wat eigenlijk toch geen nut heeft.... alsof die demonstratietjes in Nederland de acties van Bush kunnen stoppen ...
|
Citaat:
|
Ik hoor bij een marxistische organisatie, onderdeel van de SP.
Binnen de partij ben ik een van de actievere mensen, ik sta ook op de interne discussie-lijst al twee jaar. :) Ik ben dus tegen de oorlog. Máár: ik ben óók tegen de onderdrukking van het Iraakse volk door Saddam Hussein. Die oorlog mag er zijn van mij, maar dan wel onder VN-mandaat! |
Nee, heb ik niet omdat ik het nut er niet van inzie ..
Kan aan mij liggen maar ook al protesteren we .. Dan houden ze er toch nog niet mee op ? Maar oké aan de andere kant snap ik het hele : vrijheid van meingsuiting wel .. want als je helemaal niks zegt , gebeurt er ook niks.Alsnog .. :confused: |
nee
|
Ik begin steeds meer te voelen voor een pro-oorlog en pro-Bush demonstratie... zijn er nog andere gegadigden? En mag ik dan voorop lopen met de Amerikaanse vlag??
|
Nee, en ik ga ook niet protesteren
|
Ik heb al geprotesteerd
vanmiddag in rotterdam was wel gezellig ^_^ |
Nee en ben ik zeker niet van plan.
|
Citaat:
maar als jij een pro-oorlog demonstratie wil, laat dan maar komen. Is ook weer wat afwisseling he :p |
Citaat:
ontopic: ik heb zelf geen tijd gehad om te demonstreren |
Neuh laat ik aan andere over die niks beters te doen hebben. Alsof het helpt..
|
Citaat:
|
zaterdag weer heh peepz.
|
Ja.
|
Citaat:
|
Nee, ik zie t nut er niet zo van in eigenlijk...
|
Citaat:
ps: nog een sp-personage: je kent arnout uit vlaardingen vast niet? (kweeni waar zutphe ligt :s :o ) |
Nee. Die oorlog is een ver-van-mijn-bed-show.
Ripper |
Citaat:
|
Ja al drie keer
|
Ik heb uitspraken van Loesje opgehangen. Dat was een vorm van stil protest.
|
Nee, ben wel tegen de oorlog maar het zijn vaak die onmogelijke tijden voor mij. Op zaterdag werk ik altijd de hele dag dus kan ik niet naar Amsterdam gaan... Vaak heb ik het ook of te druk of gewoon geen tijd (door de reistijd)
|
hoogstens tegen de graffiti die op de universiteit is verspreid 'no war' ( en dat is dan de intellectuele elite die met zwarte stift de liftdeuren onderkalkt) :rolleyes:
maar tegen de oorlog nog niet nee |
Nee, laten we nou maar demonstreren voor een effectieve en bevrijdende oorlog, in hoeverre dat mogelijk is!
|
Nee, 'k ga morgen wel naar Parijs :D
|
Citaat:
|
nee en dat was ik ook niet van plan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, in A'dam
|
Nope..
|
Nee, ik ben voor de oorlog, die Saddam moet eindelijk maar s opdonderen...
Oohja, wanneer gaan jullie allemaal protesteren tegen alle burgeroorlogjes in Afrika e.d.??? :rolleyes: |
Zitstaking op school en naar de graslei e voor het "muzikaal bombardement" ...
|
jep, op school zitstaking
tijdens het examen frans :o |
Ja zitstaking tijdens frans, wiskunde was té belangrijk :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |