![]() |
Welke 2 forummers..
..zouden elkaar volgens jou eens moeten ontmoeten?
Wat zou de interessantste taferelen voortbrengen? Gevechten? Passie? enz? Wat lijkt je het met meest interessant? |
Rick FSB + '|'he Prophet
succes gegarandeerd :d |
hmm.. das n goeie... *gaat nadenken* :p
|
Nare Man en Crimson Death
Lijkt me duidelijk :cool: Nare Man en BARON. Eveneens duidelijk, zie de meeste topics op A&N over politiek. |
wim wok & italianboy (y)
|
Citaat:
|
kydnav en Death-Britney
|
Citaat:
Ik vind dat ! am mE en Mortischa moeten meeten, maakt niet uit wat er gebeurd, ze moeten weer eens afspreken :p |
86dagreed en een willekeurige forumbaas van muziek (maakt eigenlijk niet echt uit welke, het eindigt toch op zijn minst in poging tot dooslag... :D )
|
Citaat:
|
Ik en Tofke. Volgens mij is Tofke echt een lekker ding. Oe ik zou hem op plaatsen aanraken...! :o
|
Citaat:
|
Boogie en murwari :p
|
Citaat:
doe dr dan wat aan ;) :o passie trouwens (of een gevecht wie t grappigst is :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat de combinatie naam onbekend - BARON ook nog wel eens helemaal verkeerd zou kunnen uitpakken. Net als de combo naam onbekend - FeyenoordvakX. Combo's die wel goed werken (ik beperk me even tot mezelf:o): naam onbekend - Atje85 naam onbekend - Gatara naam onbekend - nare man |
Ik heb werkelijk geen idee. Kan niet 1,2,3 een duo opnoemen die postitief of negatief tot elkaar zouden moeten komen.
|
Citaat:
|
Optima en Chimera.
Een klassieker :d |
Flem en DeSSie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Escapism en 46and2 dat zou taferelen opleveren waar de gewone burgerman niet bij wil zijn :):p
|
Citaat:
Denk dat die laatste 3 combo's wel goed zullen uitpakken ja :) Verder heb ik echt geen idee wie met wie zou moeten afspreken... |
Morgan & JJzD
Morgan & kifighter (zit die hier nog?) Volgens mij wordt dat vechten :D |
Skatboard en Christen
dat word gigantisch matten mathfreak en Skatboard Leonoor en Skatboard dat levert geen problemen op en die personen wil ik wel een keer meeten |
Citaat:
heb r nog nie aangedacht... misn Talon en Miss Helena... worden interessante discussies :rolleyes: :eek: :D |
ik zou het echt niet weten maar dat komt mss omdat ik hier bijna niemand ken?!! :confused: :(
|
Citaat:
ik heb toch gelijk ;) :p :D hehehe http://talon.ath.cx/ubb/smilies/laugh.gif |
Flem en MazeMouse
Flem en Martin ga er maar vanuit dat er gevochten word :p |
Gothic en de abt van sion
|
Citaat:
Wat een opleving zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
jaja.. diep van binnen weet je het wel ;) |
Poeh.
|
ik wil maclaren een keer meeten!!! (y) :cool:
|
als het alleen om meeten gaat... zijn er wel wat mensen ja.. :)
|
Citaat:
|
Ik bedacht me net nog een schitterende combo: Che Guevara en rene-gn.
Ongetwijfeld een zeer heftige discussie over de vraag of Balkenende wel of niet capabel is als premier. :D |
Citaat:
|
wel veel combo's van A&N zeg...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[edit]ik lees net dat hij je niet geblokt heeft[/edit] Misschien heeft het iets te maken met de aantoonbare nonsens in je posts, die vaak slecht onderbouwd zijn en uitblinken in kortzichtigheid, vooroordelen en generalisaties ten opzichte van 'de linkse kerk'. |
blueeyz03 en ...;) (ikzelf dus ja)
maar wees gerust, ik zie haar in juni (he Suus?!! :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |