![]() |
grappen over gothics
A few reasons why not to shoot a Gothic
1. The bullet is worth more. 2. You'd be giving them what they've always wanted. 3. No one would notice, or care. 4. There would be one less person to laugh at. 5. You'd get black blood on your nice white clothes. 6. You'd get some stupid nickname like "Vampire Hunter" or "Mercy Killer." 7. It would take some effort on your part, just sit back and let them do it themselves Question : What's the difference between a gothic and a clown? Answer : The clown has a life. Question : What's the difference between a gothic and an onion? Answer: You cry when you cut an onion. Question : What's the difference between a Gothic and a bucket of shit? Answer : The bucket. Question : There is Stalin, Hitler, and a goth. You have a gun with 2 bullets, who do you shoot? Answer : The Goth. Twice. Question : How do you stop a goth from drowning? Answer : Take your foot off his head. :D :D :D :D :D |
:rolleyes* :| Puh, niet echt mijn humor.. *haalt schouders op*
|
hee mauritsius
Jij hebt echt een ZWAAR GOED gevoel voor humor! geweldig!!!! Diep respect. Ik heb ook nog een goede grap komt ie.... gothics hebben een leven! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA mzzl, flapoleon |
Citaat:
thanks I know ;) |
wa eje gulder tege gothics mss
|
Citaat:
Flapoleon |
Citaat:
|
wa zujeder é tege gothics
en nop kparleer ni van da hollandsgaytaaltje lijk under doe |
Citaat:
SUPERBELG! |
wha hahaha
heerlijk deze humor |
Ondermaatse humor, sjezus...
|
in NL
|
Q: How do you get a goth out of a tree?
A: Cut the rope! Q: How do you call a goth toilet? A: A Cistern of Mercy Police Officer: You've seem to run over this Goth, Sir. Driver: Ooh, I'm sorry, I couldn't see him, he was wearing all black, and uhh.. Police Officer: Come to the station in the morning to collect your reward, sir. Police Officer: You've seem to run over this Goth, Sir. Driver: Ooh, I'm sorry, I couldn't see him, he was wearing all purple and fluffy yellow leg warmers and uhmm uhhh.. Police Officer: Come to the station in the morning to collect your reward, sir. |
haha wel grappig
|
LEUK IS FUCKING ANDERS volgens mij zijn er hier veel ati-gothic's :mad: :mad:
|
Flauw. :\
|
Vet!
|
grappig zeg........
|
Citaat:
Vond sommige wel aardig. Hilarisch is anders. Ach ja. |
Slechte humor en niet leuk.
|
't Bewijst tevens dat Gothics bijzonder weinig zelfspot hebben ;)
|
Hm.. ik vin ze wel grappig :D en dat terwijl ik anti-anti-gothic ben.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
superhumor :D (y) |
Ik vond ze nog wel geinig, en ik heb niks tegen gothics.
|
mja, ik vind ze niet leuk :(
|
goth jij of gothic? ok droog
|
[Gothclubs should serve coffee. Black, icecold, with fingernails and broken glass. And call them Depresso's.]
:D :D Geweldig!! Zelfspot is een goeie eigenschap, gothicjes, dus niet zo boos worden. (Of hoort dat bij jullie image :p ) met dank aan de sig van Paranoide |
Grappig :D, wat ben ik toch populair... of eerder berucht :rolleyes: ;)
|
errug grappig :D :)
|
Citaat:
hij vroeg wa da gullie tegen goths hebben. |
:rolleyes: (n)
|
:d :d :d
|
helemaal te woepie!
|
Citaat:
|
Hmm dat kan beter hoor
|
oh wie gaat mij slaan?
ik vind het grappig:o |
Geinig :D :D
Niet dat ik anti-gothic ben of wat dan ook, maar die geintjes zijn gewoon leuk (y) xxx Kronkel |
mensen hier voelen zich aangesproken :rolleyes::D
|
Ontzettend wat grappig, andere groepen als minderwaardig zien. Er was toch ooit een mannetje met een snorretje die dat ook deed?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensen denken toch zo bekrompen, en om even lekker te generaliseren, zou je verwachten dat mensen op het Gym toch wel enige vorm van RELATIVEREN kennen, jij bent duidelijk de uitzondering die de regel bevestigd zullen we maar zeggen... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het begint met denken dat je mensen van een bepaalde groep mag minachten en er grappen zoals in bovenstaande quote over mag maken. Nederlands zei je? Leer je dat bij Nederlands? Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als voorbeeld noemde je de grap met 't pistool. Er is ook een zekere mop waarin een duitser, een belg en een nederlander van een kerktoren springen om te kijken wie sneller kan vallen dan hun horloge. De belg wint, omdat-ie z'n horloge achteruit had gedraaid. De duitser en de nederlander zijn morsdood. Die grap mag wel? |
Citaat:
Dat lijkt mij in deze context evident. Citaat:
|
Citaat:
Die grap zou beter kunnen; bij die grap met 't pistool wordt de gothic afgeschoten omdat hij gothic is. In die mop die jij noemt vallen de Duitser en de Nederlander niet dood omdat ze die nationaliteit hebben. Ze worden slechts 'Duitser' en 'Nederlander' genoemd om ze een naam te geven. Ze hadden net zo goed 'Jan' of 'Klaas' (afgezaagde voorbeelden, ik weet het) kunnen heten. [/B][/QUOTE] Ja? Dat kan je ook anders zien. De Duitser en de Nederlander zijn dood omdat ze iets zijn waar ze niet voor hebben kunnen kiezen. Da's even erg als iemand die wordt 'doodgeschoten' om iets wat-ie bewust is. ...en 't gaat nog steeds over onschuldige humor :) |
wooow, ik lach me hier werkelijk dood om jou humor, j0h!.
ha ha ha, wat ben jij ook voor een facistisch aangelegd persoontje.... hoezo, ik erger me aan zulke topics dood... |
Citaat:
|
Citaat:
Waar moest het heen als alle blondines zo zouden reageren! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |