![]() |
Wat doe jij in de trein?
Mijn laatste treinritje met Wouter:
* met onze hoofden voor een open raam hangen terwijl de trein op hoge snelheid rijdt, lekker met je haren in de wind * Wouter kan heel goed make-upen; weet je nog waar de licht bruine oogschaduw moet? ;) * kapsel veranderen, geadviseerd door meneer de stylist Wouter himself * dikke buiken en uitstekende kontenparade; nee ik heb toch echt meer vetrollen ;) * tas uitpakken en kijken wat er allemaal in zit * vriendelijk lachen naar voorbij komende passagiers die een beetje raar in onze coupe kijken (vieze oude mannetjes die wellustig onze coupe inkijken in Wouter's opinion) |
Voor me uitkijken...naar knappe treingenoot staren :p ;)
Waarschuwingen krijgen van conducteur omdat we met onze hoofden uit het raam hangen :D M'n vrouwelijke zijde ontdekken :o Kapsels beoordelen |
Uit het raam kijken en daarbij nadenken of gewoon wegdromen :)
|
Saaie boeken over privaatrecht lezen en me ergeren aan irritante bruggertjes die herrie maken.
|
- Vriendelijk lachen naar voorbij komende passagiers die een beetje raar in onze coupe kijken :D
|
Uit t raam kijken en als de schipholtunnel is bereikt de Metro gaan lezen of met medereizigers praten...wel bekenden natuurlijk :)
|
slapen en kwijlen
krantjes lezen om me heen loeren poepen |
vandaag zal waarschijnlijk het gesprek van de dag de demonstratie tegen de oorlog zijn.
narmaliter lees ik veel in de trein, of maak ik een puzzeltje. Ook kijk ik graag mensen, of als ik samen met iemand reis, dan kan ik zelfs nog een gesprek voeren |
Muziek luisteren, lezen, naar buiten kijken, mensen kijken. (als ik alleen ben)
|
Niks doen .
Gister heb ik een stuk van The Hobbit gelezen (wat een k*tboek zeg :D ) En ik luister vaak muziek :) |
Muziek luisteren, ik zit nog geen 10 minuten in de trein de ene kant op naar school en nog geen kwartier de andere kant op naar huis... ;)
|
Ik moet een half uurtje, dus ik lees meestal de Metro en de Spits, maar die heb ik binnen 10 minuten uit...Dan ga ik maar een beetje hangen en proberen te slapen voorda de trein Goes voorbij dendert, en ik dus te ver ben!
Of mensen kijken, is ook leuk! |
muziek luisteren.
|
Citaat:
|
- Een beetje uit het raam kijken.
- Metro en Spits lezen. - Me helemaal kapot ergeren aan mensen die luidruchtig zitten te converseren, al dan niet met mobiele telefoon. - in slaap vallen en om de 20 seconden weer wakker schrikkken omdat ik bang ben dat ik door m'n station heenslaap. :D |
Ik trein nooit.
|
discman luisteren? smsen.. boek lezen?
|
Hmm, zovaak ga ik niet met de trein, maar als, dan:
als ik alleen ben: - Lezen - muziek luisteren - voor me uit staren, en naar andere mensen kijken - soms irriteren aan andere mensen Als ik met een vriend ga: - Kletsen - Roddelen (over mede passagiers) |
kijken, uit het raam en naar anderen
|
muziek luisteren, sigaretje roken en als der een knappe jongen zit, die ff aankijken :D
|
niks.
muziek luisteren en om me heen kijken (y) |
Naar buiten staren, of een van de krantjes die altijd in de trein liggen lezen.
Groetjes, Ripper |
ik reis niet met treinen
ik pak de auto wel, stukken makkelijker |
ik:
- lees boeken (ziekenhuisthrillers +- 400 blz) - luister muziek - leer voor school |
Krantjes lezen
Stukken voor school lezen (artikelen, sheets, boeken enz enz) naar buiten kijken Kleppen met een bekende |
hehe, vooral veel de conducteur ontlopen als het nodig is.
ik weet is niet zo goed,maarja, vaak kan ik et op de laatste seconden de trein in springen en ik reais altijd samen, die jongen wil dan altijd als eerste zijn kaartje kopen en dan blijven ze voor mij niet wachten, komt nu niet heel vaak meer voor hoor. |
- beetje met vriendinnen kletsen door mn mobiel
- beetje lezen - beetje mensen kijken |
lezen, schrijven, slapen, bellen, me verwonderen over de soms vreemde mensen die door de trein lopen en nogal luidruchtig zitten te doen, en zo nu en dan me ergeren aan het feit dat er alleen nog maar staplaatsen zijn. En soms op zoek naar een plek waar meer mensen zitten omdat ik niet al te graag 's avonds alleen in een gedeelte van de trein meer zit... of gewoon lekker naar buiten kijken :)
en dan vaak minstens 10 uur per week, en alsk mn vriend 2 keer wil zien zit ik gauw 18 uur in de trein liefs, hanne |
Meestal vergrijp ik mij aan literatuur.
|
gezellig praten met gezellige mensen die ik gezellig ken en gezellig tegenkom...
een beetje voor me uit staren een beetje doelloos mijn schoolmap doorbladeren, in de hoop wat op te vangen, zodat ik iig kan zeggen dat ik heb GEPROBEERD om te leren tekenen denken niks doen en vooral gezellig doen |
Mensen kijken, lezen, uit het raam staren, naar mensen die naar me kijken, zwaaien (die dan overigens nog vreemder kijken :P), tekenen.. Ik zit niet zo vaak in de trein :)
|
Citaat:
|
naar slapende mensen kijken, bij mensen tegenover me de achterkant van de krant lezen, naar telefoongesprekken luisteren, naar buiten kijken, m'n geld tellen, slapen, eten enzoovoooooooooort
:D |
muziek luisteren, beetje naar buiten kijken enzo
|
Citaat:
|
zitten.
en daarbij kijk ik uit het raam...met een sigaretje erbij. jaja, wilde tijden beleef ik in zo'n trein ...*zucht*... |
- Eten
- Naar buiten kijken - Soms neem ik een CD'tje mee en luister ik muziek - Als ik tentamens heb leer ik in de trein |
cd luisteren, sms-en, duf voor me uit kijken
|
Als ik samen met vrienden ben:
praten naar buiten kijken naar andere mensen kijken meeluisteren met gesprekken van anderen Die gratis krantjes lezen Ik reis nooit alleen met de trein |
ik kijk naar andere mensen in de trein, er zitten vaak rare en vage types tussen.
verder luister ik muziek en ik heb altijd een kladblokkie mee :) |
mensen kijken, muziek luisteren
|
Metro en de sp!ts lezen, eten, naar buiten kijken, naar andere vage figuren in de trein kijken, kijken wat voor notebook iemand heeft op de bank naast mij, hopen dat er een mooie meid tegenover me komt zitten, als ik een toets heb de boel nog eens doorkijken.
|
heel standaard: krantjes lezen, muziekjes luisteren, wegdromen
als ik niet alleen in de trein zit dan doek dat laatste meestal niet :) |
Andere mensen afluisteren en bekijken..
Dagdromen.. Kletsen met degene met wie ik reis.. |
Metro lezen, af en toe de Spits lezen, als ik alleen ben: muziek luisteren. Als ik niet alleen ben: praten. Beetje om me heen kijken, uit het raam staren, soms wat lezen/leren.
|
Citaat:
en van die bruggers klopt (y) die verzinnen per 15 min. in de trein 10 keer om ergens anders te gaan zitten :S En tsja ik zit elke week 2 keer bijna 3 uur in de trein.....koeien tellen is ook altijd wel gaaf (y) en idd mensen kijken en aan mensen ergeren die patat zitten te eten of pizza....ieuwl dat is echt alleen lekker als je het zelf eet...vooral die geur van smullers patat, echt te weeig. :eek: en tsja voor de rest, veel muziek luisteren en Harry potter lezen...maar jah agh......eerst wachten tot deel 5 uitkomt :) |
Muziek luisteren, uit het raam kijken, de krant of iets anders lezen.
|
Citaat:
|
naar mensen kijken, wat ze aan hebben enzo../ beetje half in slaap vallen en weer wakkerschrikken bij elk station (elke 5 minuten dus) naar buiten kijken
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |