![]() |
Badkamerdeur op slot of open tijdens het douchen/ baden?
ik doe hem eigenlijk altijd op slot :o
|
ik open:)
heb m n ouders,broer en zus al vanaf ik klein ben naakt gezien en zij mij ook dus dat boeit me niet meer. bovendien is het wel makkelijk als ik uit zou glijden,dan kunnen ze der zo in. |
Alweer.
|
op kamers altijd op slot (duh) :p
thuis wisselend |
|
op slot..
is de enige plek waar ik ff n halfuurtje alleen ben zeg. hoef ik geen broers/vaders of moeders binnen.. en ja, ik weiger m open te doen, ookal moet mn broer binnen 3 minuten weg en moetie zn tanden nog poetsen... PECH! |
Zjonge jonge jonge.. als je wilt dat iedereen je naakt ziet dan moet je vooral de deur open laten staan :confused: maar aangezien de meeste mensen hun intieme delen voor zichzelf willen houden zeg ik: doe hem dan maar gewoon op slot!! :) anders kun je het verw8ten dat er zomaar mensen naast het bad staan....!!
|
op slot gewoon, waarom zou iederen zomaar binnen moeten kunnen lopen? soms een beetje privacy nodig...
|
Damn, wat een topic :D
Niet op slot. |
Altijd op slot.
|
open! Ik vertrouw m'n ouders en broer dat ze niet naar binnen komen als dat niet nodig is. En als ze binnen komen zien ze toch weinig. Ook is het irritant als je net staat te douchen en ze moeten iets pakken en dan moet je dus weer helemaal die deur open doen enzo..
|
op kamers open
bij mijn ouders soms open, soms op slot |
thuis boeit het me niet zoveel, beetje kinderachtig om moeilijk te gaan lopen doen als de mensen die vroeger je luiers verschoond hebben je naakt zien... bij anderen doe ik het wel, ook gewoon uit fatsoen.. kan me niet voorstellen dat m'n oma erop zit te wachten dat ze mij in m'n blootje ziet staan als ze alleen ffies haar tanden wil poetsen...
|
slot
|
altijd op slot
wat een na-aap topic :p ;) |
Ik nooit :)
|
Ik doe hem eigenlijk altijd op slot..
|
Altijd op slot, ik wil privacy
|
ik zet tijdens het douchen altijd een muziekje op en aangezien we geen stopcontact in de badkamer hebben laat ik de deur altijd open staan..
in principe zouden de mensen aan de overkant van de straat me naakt kunnen zien, maarja.. : / |
Altijd open.. Ik woon niet voor niets op mezelf..
|
Hij kan niet meer op slot sinds ik een keer te ruw was en het slot eraf trok. Maar m'n ouders weten wel dat ze niet binnen moeten komen als ik onder douche sta.
Als er een werkend slot was dan zou ik 'm op slot doen |
Op slot.
|
op slot
|
hebben gn slot
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet op slot, ons slot is namelijk al iets van 10 jaar stuk :O
Er komt trouwens toch nooit iemand binnen, en als dat wel het geval is hebben we altijd nog een douchegordijn :) |
Aijd op slot, omdat 't moet van m'n ouders. Maar dat vind ik stom, want douchen/baden met de deur open is veel leuker. :| Als ik helemaal op mezelf woon komt er mooi geen deur in mijn badkamer.
|
Wisselt.. in bad doek em aaaltijd op slot en jah.. ff douchen.. die tien minuten is de deur de helft van de tijd wel open..
|
als ik alleen thuis ben doe ik de deur niet altijd op slot
anders wel |
open :)
|
altijd op slot :D
dat m'n broertje maar erges anders gaat vergelijken... |
altijd op slot, ik haat het als mensen zomaar de badkamer binnen komen wandelen.
|
Op slot. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb em tijdens het douchen open (we hebben geen bad, als er iemand naar binnen wil lopen zien ze me dus toch niet), maar als ik ga afdrogen doe ik em wel dicht
|
Altijd op slot. T is een gewoonte gewordne, ik weet dus eigenlijk niet eens waarom ik t doe ofzo.
( En als er ooit iets ergs gebeurt is t slot aan de buitenkant makkelijk te openen door de achterkant van een theelepel ofzo ) |
Zit geen slot op.
|
wat is dit voor stomme vraag dan? :confused:
|
Citaat:
|
doe t eigenlijk zo goed als nooit op slot
|
Open. Heb geen geheimen voor mijn familie.
|
Altijd dicht, ik wil niet dat mijn broer zomaar binnen kan lopen ofzo.
|
Citaat:
Hoewel dat eigenlijk niets uitmaakt, want hij moet toch op slot. Ja, ik vind het verder ook niet echt ergens op slaan, maar ik ben niet degene die de regels maakt. :/ |
Op slot, zelfs als ik alleen thuis ben:p
|
Niet op slot. Het slot gaat ook best moeilijk dicht..
|
ik MAG de deur niet op slot doen..
heb ik 1 keer gedaan, toen heeft me pa de deur open getrapt.. dus ja, OPEN dus.. |
Ik doe m altijd op slot! behalve als ik me een btje duizelig voel, je weet maar nooit natuurlijk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |