![]() |
hoop op een goede afloop
De deur van de buurvrouw(woont in het zijstraatje bij ons) stond gisteravond open..
Vanmiddag liep ik er weer langs; nog steeds open: ik d8, ok zal wel, maar toch vreemd. Toen ik vanavond om 19:15 terug kwam was de deur nog steeds open.. Ik heb 2x aangebeld; geen reactie; deur dichtgetrokken.. Maar t zat me toch niet lekker en heb net de politie gebeld en die komen langs. Hopen dat er niks ergs is gebeurd :confused: :confused: stel nou (in het ergste geval)voor dat ze dood in haar woning ligt :eek: , hopen dat er niks is! |
Stel je voor.
|
eh wazig..
Ja het kan natuurlijk dat dat gebeurd is en ik vind het best slim van je bedacht dat je de politie hebt gebeld, ik weet niet of ik daar zelf opgekomen was :o Hmz.. altijd freaky dingen :o kdenk btw niet dat dit topic lang open is.. |
onze keukendeur hier staat al maanden open
|
Citaat:
Idd wel raar trouwens. Het kan natuurlijk ook toeval zijn, dat steeds als jij langskomt haar deur open staat, omdat ze bv ff naar buiten is. Maar dat zou wel erg toevallig zijn :/ |
Hoe is het afgelopen?
19.15 uur: Toen zat ik met mijn ouders te eten bij de Griek in Dordt (Olympia), vlakbij. |
Citaat:
|
Als we aannemen dat die vrouw is gestorven is, waarom zou dan die deur open staan? Daar ligt dus totaal geen verbanden dus de verklaring is veel beter dan ze misschien een paar dagen weg is, een weekje op vakantie is of iets dergelijks. Misschien is er ingebroken en heeft men die deur open laten staan. Misschien is hij niet goed dichtgedaan door die buurvrouw. Misschien is het zelfs zo dat haar hond de voordeur open heeft gedaan..
Zal er niet zoveel achter zoeken. ;) |
Zou ook kunnen dat ze beroofd en vermoord is..
hm.. eng idee.. Hoe is het afgelopen? |
wat een... situatie
|
Hmz, zal wel nix ernstigs zijn, hij heeft nog steeds niet gereplyd van wat er aan de hand was. ;)
|
mededeling..
|
je had d'r huis moeten leeghalen.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
wat is je vraag?
|
Citaat:
|
Citaat: