![]() |
Wat zegt jouw sig over jou?
In navolging van het avatar-topic. (Ja, ik verveel mij inderdaad. :o) Nou ehh... bij mij:
Citaat:
(Dat was interessant. :o) Nou ja, ga maar eens flink loos op je sig. (y) |
hmmm.... dat valt dus niet uit deze post af te leiden :\
|
Ik zag deze spreuk op de site van Gibson (gitaar-fabrikant) staan, en ik speel zelf heel graag gitaar. Vandaag :)
|
Dat is inspiratieloos ben en weinig fantasie heb.
|
Dat ik nooit de waarheid spreek :)
|
Dat ik een terrorist ben en van wapens hou, vooral van de AK-47 :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ Kijkt verder dan een nickname ~ Ik ben noch Gothic noch 38 ~ Jij (f) ~ *links* ~
1e slaat op dat liefde ondanks ze misschien geweldig zijn, misschien toch niet voor altijd zijn... onzekerheidje van mijn kant 2e kijk verder dan 'Gothic' 3e beoordeel met niet zomaar, kijk eerst verder dan nick, leeftijd, lees m'n posts maar 4e links(handig en politiek) *jij* = boodschap aan vriendje |
Ik imiteer graag mensen en ik vind Hans teeuwen geweldig :)
|
Citaat:
|
te veel tv gekeken denk ik.....
|
Citaat:
:D |
Dat ik een nerd ben :P
|
Dat ik momenteel even niets weet om als sig te gebruiken en dat ik het wel weer 'ns een welkome afwisseling vind, een sigloze reply.
Bovendien krijgt mijn avatar zo meer (uitermate welverdiende) aandacht. |
Euhm :o
|
Citaat:
(kheb geen latijns en snap dr dus geen flikker van) |
Citaat:
"Behoed uwen tong voor het helsche" :p Als je 'behoed' in het oud-Nederlands zou zetten zou je dus 'behoedt' krijgen, kan ook :p. |
Citaat:
(en geen latijns, sorry) |
Citaat:
|
Dat ik m'n archieven vol quotes weer een open heb getrokken :)
|
Mijn signature zegt niet veel over me. Ja dat ik de Band Zonder Banaan goede muziek vind maken meer niet.
|
Citaat:
|
Helemaal noppes :D
|
randy roar was mn koosnaam voor Sir-smoke-a-lot die overleden is :(
En het is mij funny-1 is mn oude nick :O |
veel, wat, dat ga ik je niet zeggen...
|
Mijn mening over Bush :p
|
Mijn sig zegt alles
|
Citaat:
|
Uit mijn sigs valt meestal mn hele leven wel af te leiden (even zoals mijn msn namen) maar alleen als je me heel goed kent.
Voor gewoon bekenden en vrienden zijn het meestal gewoon mooie teksten/liedjes en uitpraken. :) jeuj |
Citaat:
Floriana is een siciliaans meisje dat hier komt voor 2 weken Pluto is gewoon de bruutste en daarna wist ik niks meer. |
Citaat:
Dat ik Nicky heel erg leuk vind? :o |
niks, he-le-maal niks :cool:
|
ehm... :confused:
|
Ik weet mijn sig niet meer. :o :D
[wijzigt] // Wat is het verschil tussen terrorisme en terrorisme? // Hate has never brought love // Het zegt over mij dat ik tegen oorlog ben. Net als mijn avatar. ;) |
Ehm, dat je het overal en altijd gezellig kunt maken als je met je vrienden bent, ookal is het nog zo'n saaie plek, gezelligheid is er niet, gezelligheid maak je!
|
Ik heb er nog geen :). Ik denk wel dat het 1 of ander citaat wordt. Iemand een suggestie? :)
|
:p
|
Eat my cookie.
|
it's more punk to be unholy..tja.. dat de uscb allstars leuke teksten hebben :)
|
Ik wissel nog wel eens. Het is altijd een filmcitaat, de vorige was uit Fight club, deze uit Pulp Fiction. De volgende gaat uit Some like it hot komen, denk ik.
|
Men: They don't know why they do the things they do
dat ik een man ben en dat ik af en toe niet waat waaorm ik bepaalde dingen doe die ik dan aan het doen ben of net gedaan heb ...en uitendelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij IKEA de harde waarheid :p Nee, ik roer altijd met mn lul uitspraak van Youp van 't Hek op de vraag of hij ook een lepeltje in zn thee wilde om de suiker die er al in zat mee te roeren |
Dat ik dom ben.
|
't Is gewoon een waarheid als een Koerd...
|
Citaat:
|
Vrij weinig tot niets..
Deze sig heb ik genomen op de dag dat ik jarig was, en eh.. tja nog niet echt veranderd.. |
*wijst op haar sig* en ik sta recht tegenover Moonmonkey:
Citaat:
Btw, moonmonkey, mag ik ff lastig doen? 'The following sentence is true The precending sentence is false'. Als jij zegt dat je nooit de waarheid spreekt, betekent dat dus dat wat je zegt ('ik spreek nooit de waarheid') ook niet waar is. Dus in feite zeg je dat je altijd de waarheid zegt. Maar aangezien die zin toch een leugen was, en dus 'ik spreek altijd de waarheid' ook een leugen is, zit je in een oneindige cirkel :D. Halllllooooo koppijn! :p Maar ik heb lang zitten nadenken over 'The following sentence is true The precending sentence is false' is wel aardig ^_^". Hou wel paracetamols en een glaasje water bij de hand. :p |
* dat ik van kinderen voor kinderen houd
* dat mijn vriendinnen rulen * dat ik een kangoeroe wil duhh :p |
leuk liedje
whatever |
Dat ik zeer origineel met woorden om kan gaan. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |