![]() |
Forum-vergelijking
Welke medeforummers lijken op jou qua:
-Uiterlijk -Intelligentie -Karakter -Levensinstelling -Opleiding ? |
actief topic :o
|
- Uiterlijk
Weinig. Ik ben een unicum (zie sig) :o - Intelligentie Pfff, iedereen heeft zo zijn eigen dingen waar die goed in is. - Karakter Die is nog moeilijker :/ - Levensinstelling Die is de afgelopen tijd nogal veranderd bij mij. Dan spreek je steeds over een andere groep forummers :o - Opleiding Ik doe opleidingen op verschillende niveau's :| |
Citaat:
-Wederom, geen idee :p -Ik denk over veel dingen hetzelfde als Sikamikanico, dus ik denk dat ik die dan kies :p -Tja, wat is mijn levensinstelling eigenlijk? Een goede opleiding doen, een goede baan krijgen, trouwen, en kinderen krijgen wil toch iedereen? :o ;) -Diovai, om maar een voorbeeld te geven :p |
-Uiterlijk nog niemand -Intelligentie nog niemand -Karakter nog niemand, heb dan ook een apart karakter maar toch -Levensinstelling ook nog niemand -Opleiding qua opleiding vast wel veel mensen.. ik ga niet opzoeken wie dr allemaal 4havo doen, teveel moeite |
-Uiterlijk geen id -Intelligentie geen id -Karakter geen id -Levensinstelling geen id -Opleiding alle mensen die ook 6 vwo doen |
Geen idee. 'k Ken de meeste niet goed genoeg en waarschijnlijk doen ook een aantal mensen zich anders voor dan ze daadwerkelijk zijn...
|
- Uiterlijk
Geen idee, ken niemand zo goed. - Intelligentie Ja, zullen er vast wel een aantal zijn. - Karakter Ken niemand zo goed dat ik daarover kan oordelen. - Levensinstelling Zelfde antwoord als hierboven. - Opleiding Geen idee, er zijn niet veel mensen die MER doen volgens mij. |
als ik dit invul ga ik een hoop mensen beledigen geloof ik :p
|
-Uiterlijk
Zeg jij het maar.. :\ -Intelligentie Geen idee -Karakter Hmpf. Kweenie. -Levensinstelling Geen idee, hoop niemand.. -Opleiding Nog niet gezien.. |
-Uiterlijk
Volgens mij niemand :D -Intelligentie Ik ben bang dat ik mensen ga beledigen :D Nou ja. Mensen die het iig niet voor mij onderdoen (oooh het ego :p) zijn ... ok laat maar, teveel om op te noemen. -Karakter Ook al lastig :D Soort-van-gelijk-karakter zijn *Burning Water*, Alicia Silverstone, Dusjcrib, N00dles... nou ja geen idee eigenlijk. -Levensinstelling *Burning Water* weer, van de anderen durf ik niet te zeggen wat hun levensinstelling is (nou ja, van *Burning Water* ook niet echt, maar dat lijkt wel wat op die van mij :)) -Opleiding Alweer *Burning Water* *grinnikt* En de rest die in gym 6 zitten. |
Op Cem. Slut :)
|
alles: moondance :)
|
Geen flauw idee.
|
Citaat:
- ben dom dus iedereen die even dom is als mij :rolleyes: - weet het ook niet, zoek maar!! -zou het echt niet weten - wie doet er nog sv (schoonheidsverzoring) of dergelijke iets met massage ofzo xxxxxxx |
-Uiterlijk
Geen idee, Leonoor? Niemand eigenlijk, ken denk ik te weinig foto's -Intelligentie nare man wel denk ik -Karakter Moeilijk, moeilijk... Leonoor redelijk, misschien Milk, kweet niet goed... -Levensinstelling nare man, absoluut -Opleiding Weet ik nog niet, mensen met gym-opleiding op dit moment |
alsof ook maar iemand aan mij zou kunnen tippen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |