![]() |
moriaantje
Zo'n liedje van vroeger,.. Maar ik ben vergeten hoe die verder gaat...
Iemand die dat toevallig weet??! :confused: Moriaantje zo zwart als roet ging eens wandelen zonder hoed maar de zon scheen op z'n bolletje daarom droeg hij een parasolletje |
tot zover ken ik het ook, ging het wel verder?
|
eh
moriaantje zo zwart als roet. niet mondriaantje:D |
en toen hij naar huis toe kwam
kreeg hij lekker een boterham maar die luste hij niet meer want zijn bolletje deed zo'n zeer dit weet ik nog. het gaat over zonnesteek, maar nu het middeste stuk nog. of is dit het al? |
Citaat:
|
Moriaantje, zo zwart als roet
Moriaantje, zo zwart als roet. Ging eens wandelen zonder hoed, maar de zon scheen op haar bolletje. Daarom droeg zij een parasolletje. Parasolletje vloog in de lucht Parasolletje kwam nooit meer terug Toen ze bij haar moeder kwam kreeg ze een dikke boterham Maar die lustte ze niet meer want haar bolletje deed zo zeer ha, ha, ha, riaroldera, riaroldera, riaroldera ha, ha, ha riaroldera, riaroldera, ha-ha-ha-ha |
volgens mij was dat ook alles ze charly not
xxxxxxx |
Nog nooit van gehoord.. :\
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat was nog toen het racisme niet bestond
|
Ik ken alleen onze parodie nog:
Moriaantje zo zwart als roet ging eens wandelen zonder hoed maar de zon scheen op zijn bolletje daarom kocht hij een parasolletje maar die waren veel te duur daarom ging hij naar de schuur maar de schuur die was gesloten daarom ging hij naar de boten maar de boten gingen roeien daarom ging hij naar de koeien maar koeien gingen schoppen daarom ging hij naar de poppen maar de poppen gingen 'm slaan daarom ging hij naar de maan maar de maan ging rondjes draaien daarom ging hij naar de haaien maar de haaien aten 'm op daarom was dit maar een mop Wat een niveau hè :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |