![]() |
stuk hout laten zagen..
ik weet het, dit gaat nergens over maar toch wil ik het ff weten..
ik heb over een paar dagen een nieuwe kamer, en dan wil ik achter me dartbord een stuk hout maken, voor bescherming van de muur. Volges mij staat een rond stuk hout wel mooi achter dartbord.. maar kan je bij speciale houthandels wel hout laten zagen in een cirkel, of zal je dat zelf moeten zagen? |
ik neem aan dat ze dat wel gewoon kunnen :confused:
|
ligt eraan, hier zijn ze er nooit te beroerd voor :)
|
Bij de Gamma!
|
Bij de meeste bouwmarkten heb je een zaagafdeling, daar kun je het zelf doen of de hulp van personeel inroepen.
|
Waarom geen laag kurk?
|
ja gewoon bij de houtboer
|
Is dat wel mooi, een stuk hout? Misschien kan je beter een ander materiaal nemen. Vraag er eens naar bij de welbekende bouwmarkten.
Offtopic: Leuke avatar! :o |
bij de fixit in eefde doen ze dat wel!:P
|
hardboard gaat makkelijker, heb ik zelf ook gedaan
|
Zaag gewoon zelf een iets groter stuk hout uit in de vorm van een vierkant, dan past het altijd en als je dat niet mooi vindt kun je het nog altijd aanpassen aan de vorm van het dartbord. :)
|
Ga maar gewoon naar de plaatselijke houthandel.. Die mensen hebben er ook nog verstand van.. itt tot de gammel..
|
PrrrrrrrrrrrAxis (y)
|
Citaat:
Dus ik denk dat dat we kan :) |
Citaat:
Gamma, Karwei, Praxis, weetikveel, ze kunnen t allemaal wel :) |
Geen punt... voor karwei :rolleyes:
|
Citaat:
Dat zeg ik. Gamma. :rolleyes: |
wij zagen niet rond alleen recht
|
De grote bouwmarkten hebben een zaagmachine staan die alleen recht kan zagen. Voor een cirkel zul je een decoupeerzaag moeten gebruiken. Als je naar een kleinere DHZ winkel in het dorp gaat, willen ze het misschien wel voor je doen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |