![]() |
5.25 inch of penetration
Ik zoek de website van de 5.25 inch device (dus ten grote van de cd-rom) voor in de computer die het toelaat om daarin met de penis te roeren. (Ik geloof dat er ook 1 voor vrouwen is!) Het is gewoon een wit blok met een gat, en als je hem erin steekt, gaat het vibreren. Ik heb hier ooit eens iets over gezien op internet, maar ben de URL van die site kwijtgeraakt. Heeft iemand misschien het adres, ik wil zo'n ding!
|
Ik kan je wel het adres geven van een datingservice..... :p
|
:S
.. Nu moet ik me de volgende keer dat iemand tegen mij zegt "ik heb met de computer geklooid" nog gaan afvragen of hij het letterlijk bedoelt of niet :eek: .. Wanneer zal de eerste nerd op Seksualiteit posten "mijn laatste keer was gisteren, met de computer" *?* :eek: .. Hmpf :| Of nog erger, dat ze zeggen "Ik heb geen vriendin nodig, mijn computer doet alles voor me. Tekstverwerken, spreadsheets, games, de seks is goed, etc etc" :S *hoofdpijn* Maar euhm, hoort dit niet op Hardware & Techniek? :o |
|
vraag het eens op hardware óf sexualiteit :P
|
Citaat:
|
Achja, je moet wel erg ver heen zijn om zoiets te doen. Of heel erg perverted! ;)
|
Spierpijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus dat maakt ook geen verschil alleen kan je bij de computer het geluid uitzetten :D |
Citaat:
een vrouw doet het altijd :p |
Citaat:
computer kan je tenminste standby zetten :D |
Heftig :cool:.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
boer schuift die melkmachine kap om zijn snikkel en komt er als het ding muurvast zit achter dat dat ding pas ophoudt bij 2 liter :o :D |
Volgens mij is dit wat je zoekt, is wel duur zoiets
18+!!!!!!! |
Citaat:
dit!!! |
Citaat:
*rent naar locale hardware zaak* |
hahahahahaha :D :D
je moet wel ERG wanhopig zijn :rolleyes: |
Citaat:
Ik zie het al gebeuren .. iemand die helemaal wanhopig de kast open schroeft, dat 5.25" ding er uitsloopt en ermee naar de eerste hulp gaat :D "Ik heb een probleempje" .. :D :d :d |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |