![]() |
als het lente wordt
wordt ik altijd verliefderiger :o :D
u ook? |
Jaaa.. nóg erger! :D
En geloof me, dan moet het géén tentamenweek worden. :o |
ja geloof het wel :D
|
als het lente wordt...ben ik bijna jarig! :)
|
ik doe niet aan verliefd zijn..
|
Jah! Lang leve de lente! :D
|
yeah!! :cool:
|
Citaat:
|
de vogels fluiten , het zonnetje lacht...
en toen begon het te stortregenen!!!! |
Verliefder als dat ik ben is onmogelijk! :o
|
Citaat:
Maar goed; mensen zijn wel vrolijker met dit lekkere weer, dus misschien ook opener voor liefde?! Over liefde gesproken.. *gaat een Magnum Lust halen* |
Als het lente wordt, denk ik teveel na over mezelf. Das nie goed op dat moment, maar waarschijnlijk wel weer goed voor mn verdere leven. Laten we de lentes er toch maar in houden ;) .
|
ja, dan word k echt verliefd...
|
vrolijker :D
|
hooikoorts :mad: ;)
|
verheug ik me weer op de kledingstijl van menig mooie dame :o
|
heb ik proefwerkweek grrrr, hoe bedenken die suxers het! Is het na maanden snakken naar dat ene straaltje zon eindelijk warm (en schijnt de zon ook echt :p) moet ik gaan LEREN en PROEFWERKEN MAKEN!!! Bestaat er niet zoiets als leervrij tijdens de lente/zomer?
|
ja..!
En ik zou voorlopig niet verliefd worden! :) |
ik haat het
godverdomme ik haat het al die vieze mensen die elkaar bekijken op die terrasjes onder het 'genot' van een biertje gatverdamme WINTER |
Ja, dan word ik verliefderiger!
En vrolijker en blijer op opgewekter en lig ik met 15 graden al in m'n bikini in de achtertuin :) |
Citaat:
|
dan ben ik al jarig geweest
|
Citaat:
|
Ach de lente is wel ok...al wordt het dan vast weer tijd voor de zonnebril :cool: (Kan niet tegen zonlicht :mad: )
|
Als er hier leuke jongens waren wel ja :/
|
Citaat:
|
Een maand nadat het lente wordt word ik eindelijk 18...zijn alle vekiezingen net voorbij :mad:
|
Citaat:
ontopic: van lente word ik vrolijk, voor verliefdheid hoeft het weer me niet te helpen |
Citaat:
|
Nee, natuurlijk niet. Wat een onzin.
|
Citaat:
nee |
komt in de zomer pas :o
|
Ik niet, de laatste keer dat ik verliefd was, was herfst :rolleyes: ...herfst 2001 ook nog, het wordt weer eens tijd :(
|
Alles is gewoon perfect getimed..
Nu wel ja. :D |
mwah, valt mee... ligt denk ik meer aan andere dingen
|
Nóg verliefder? Ik geloof niet dat dat goed voor me is.
Wel ben ik meestal vrolijker en energieker in de zomer en lente. |
nee
|
ik haat lenten,pokke kut vogels maken me wakker in de morge :mad:
maar verliefdheid is kut i hate it. gewoon beet pakken en er over heen batsen met jezus als mijn getuigen (y) |
nu je het zegt... ja:|
en k krijg last van hyperbuien enzo en k word veel vrolijker |
Nee, verliefdheid is niet seizoensgebonden bij mij
|
ja, heb ik ook.
Alleen m'n exen hadden dat niet zo geloof ik :mad: Echt precies voordat het écht mooi weer werd buiten, maakten ze het uit.. het had zo mooi kunnen zijn *zucht* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |