![]() |
Man vs. Vrouw
Ik vind het wel een kantine topic.
Het bekende deuntje: -De strijd der sexen Wat maakt vrouwen superieur aan mannen of andersom? :D En kom met een beetje leuke/originele reacties en neem het niet te serieus plz. om te beginnen: Vrouwen zijn ten eerste beter omdat ze emoties van anderen beter kunnen inschatten en (als het een beetje meezit) opvangen/daarmee gevoelens van anderen sparen. Beter rekening houden met anderen, dus. Mannen daarintegen zijn vaak (te) bot. komma komma komma ik ruik dat dit een frustratie topic gaat worden, ag watdehell ook |
:)
Ik weet niks... :o Oh, vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk doen. |
Vrouwen blijven ouwe koeien maar uit de sloot halen.
"ja, weet je nog? toen deed je dit en dat!" en daar word je steeds weer op afgerekend. (ik word daar zo moe van) Mannen kunnen urenlang grapjes maken over wat ze allemaal niet leuk vinden aan vrouwen en dan roepen: "ha schat. Kusje?" want hij meent het niet |
een vrouw kan een kind baren *kijkt slim* :cool:
|
Citaat:
enneh. Bij mannen weet je waar je an toe bent. die zijn tenminste bot (hou ff je bek, jah nu weten we het wel weer) |
Citaat:
mannen weten meer, vrouwen weten toch niks :D |
Citaat:
Hmm. Als alle vrouwen beter emoties aan konden voelen was de wereld een stuk makkelijker voor mij. :p |
Citaat:
Vrouwen kunnen beter winkelen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Mannen geven te veel geld uit aan dure apparaten en voetbal enzo. en dit klopt niet |
Citaat:
Ok, en dat troep kopen waar ze al veel te veel van hebben... ah dan hebben mannen ook weer wat om over te zeuren ;) |
vrouwen denken na! mannen niet, die zijn soms gewoon roekeloos zonder aan de gevolgen te denken (n)
heerlijk even te generalisen.. |
Citaat:
en ik ben heeeel spaarzaam |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrouwen menstrueren (n)
vrouwen komen in de overgang (n) vrouwen krijgen een lelijker lijf naarmate ze ouder worden (n) en ja ik ken hans teeuwen :p |
Citaat:
vrouwen geven dingen toe mannen zijn daar te trots voor :p |
Mannen kunnen tot hun dood zaad produceren en dus kinderen maken, terwijl het bij vrouwen rond hun vijftigste of daaromtrent is 'afgelopen'.
Mannen hebben niet elke maand last van een 'cyclus'. Mannen kunnen meer drinken voordat ze dronken worden (mannen bestaan namelijk voor een groter percentage uit water). Mannen onder elkaar blijven niet zo heel lang doorruziën over iets. Mannen hebben aan 2 paar schoenen, 5 broeken, stuk of 10 T-shirts en 6 truien wel genoeg qua garderobe. Mannen kunnen altijd en overal een banaan eten, zonder dat iemand bijgedachtes krijgt. :D Als je man bent en iemand op je werk/school doet onaardig tegen je, dan hoef je niet in paniek te raken omdat 'iedereen stiekem een hekel aan je heeft'. |
vrouwen denken dat ze een eigen mening hebben :rolleyes:
|
mannen hebben waslijsten vol met nadelen van vrouwen klaarliggen, vrouwen houden zich daar niet zo mee bezig (nadelen mannen dan). :D
kuchypocrietkuch |
Volgens mij is dit 1 of andere versiertruc van de topicstartster :o :p
|
Mannen en vrouwen zijn gelijk. ;)
|
Citaat:
|
Wat betreft emotie en gevoelens zeggen ze dat die van mij meer op die van vrouwen lijkt... :/ al hoewel je dat totaal niet zou zeggen als je me zou zien :p
|
Vrouwen winnen discussies vaker dan een man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe ja. Vrouwen zijn emotioneel beter ontwikkeld, ze kunnen beter huilen (y) (y)
Hoezee. Was ik maar 'n vrouw |
Citaat:
Ja, doe maar net of je van niets weet ;) :p Citaat:
:D |
Citaat:
Dat zou wel een rare manier van versieren zijn :o :p |
Citaat:
Vrouwen: - Zijn gevoeliger wat meestal het prettige gevolg heeft dat ze dingen subtieler kunnen brengen. - Door dingen op een vrouwelike manier te brengen krijg je gedaan wat je wilt en toch voelt niemand zich iets opgedragen. - Vrouwen kunnen beter manipuleren, communiceren en zorgen. Mannen: - Zijn fysiek (!) sterker. (maar ook kleinzerig waar wij weer voor kunnen zorgen en waar wij door onze hier als nadelig beschreven periode aan gewend zijn) - Hebben meer ruimtelijk inzicht (waar vrouwen het sociaal inzicht hebben). - Hebben zaad (voor onze eitjes). Kortom, we kunnen niet zonder elkaar, het is de bedoeling dat de ene vrouw de andere man aanvult en andersom. Man-vrouw-maatschappij. Lees hier 'de meeste' mannen en vrouwen. Ik wil niet generaliseren, als jij vind dat je bij de marine kan, meid, ga ervoor. |
Citaat:
|
vrouwen geven beter veel te veel geld uit voor 5 paar schoenen waarvan ze er maar 2 dragen ;)
|
Wij mannen gebruiken nooit omwegen. Als het probleem met geweld op te lossen is, gebruiken wij geweld totdat het probleem weg is. Is er meer voor nodig om iets op te lossen, dan kruipen wij achter de bank en mag de vrouw het oplossen :P
|
Mannen zoeken oplossingen bij problemen, vrouwen zoeken steun...
Mannen zien meestal niet eens problemen... Mannen zijn meningsverschillen en ruzies na 10 minuten alweer vergeten... :p |
Citaat:
|
Vrouwen zijn superieurder op de volgende gebieden:
- Geld uitgeven :D - Liegen ;) - Leven langer Mannen zijn superieurder op de volgende gebieden: - Kunnen niet zwanger worden :cool: - Komen niet in de overgang :cool: - Zijn wat sport betreft "beter" tja ik bedoel sneller en meer kracht en zo... Ja kan nog veel meer bedenken, maar heb ik ff geen zin in :p |
Citaat:
|
Citaat:
:eek: |
Citaat:
Ik ben de schouder waarop ze uithuilt als haar nagel breekt :o :p :D |
Ik geef het eerlijk toe: ik ben een vrouw en ik kan niet kaartlezen.
|
Citaat:
|
Vrouwen zijn veel gemener ;)
|
ik ben een gozer,begrijp vrouwen goed kan emoties in schatten en troosten en al da shit! :rolleyes:
maar vrouwen zijn alleen goed voor koken,stoffen en om te neuken de rest hoefen ze niks te doen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja, vrouwen zijn beter in taal... mannen in wiskunde |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |