![]() |
Wat is kies jij...?
Oke hier komt die gewoon ff kopieren:
Rood / Blauw System of a down / Di-rect Kroket / Frikandel Cola / Sinas Thee / Koffie Stoned / Dronken radio / CD DVD / Video Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen Duits / Frans Wintersport / Zon zee strand R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska Jongen / Meisje Nachts / Overdag Maan / Zon Nijntje / Hello Kitty Burgerking / Mc Donalds Zomer / Winter |
Rood
System of a down Kroket Sinas Thee Dronken CD DVD Goede tijden Slechte Tijden Frans Zon zee strand R & B en rap Meisje Nachts Zon Nijntje Mc Donalds Zomer wat een stom lijstje btw. |
blauw
di-rect (die andere ken ik niet) hmmmmmm...... kroket cola (light) thee!!!!!!!!( lus geen koffie) geen van beide cd video gtst duits zon zee strand geen van drieen jongen 'snachts maan nijntje mc donalds (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) zomer |
Rood
System of a down Frikandel Cola Thee Stoned / Dronken (allebei nog nooit geweest,dus weet niet) CD Video Goede tijden Slechte Tijden Frans Zon zee strand Rock en Metal Jongen (val ik op) / Meisje (ben ik!) Overdag Zon Hello Kitty Mc Donalds Zomer / Winter allebei |
Blauw
System of a down Kroket Cola Koffie Dronken CD DVD Onderweg naar Morgen Duits Zon zee strand Rock en Metal Meisje (ik ben Jongen) Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Winter |
Rood / Blauw
System of a down / Di-rect Kroket / Frikandel (En dan alleen omdat ik die vroeger lekkerder vond dan een kroket, want ik ben vegetarier) Cola / Sinas. Hoewel ik geen van beiden lust, maar je hebt van die colaflesjes-snoepjes die wel lekker zijn:p Thee / Koffie Stoned / Dronken, hoewel ik niet drink en geen drugs gebruik, maar als ik dan toch ergens voor moet kiezen... radio / CD DVD / Video Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen Duits / Frans Wintersport / Zon zee strand R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska Jongen / Meisje Nacht/ Overdag Maan / Zon NijntjeHello Kitty Burgerking / Mc Donalds Zomer / Winter |
Blauw
System of a down Frikandel Cola Thee Dronken CD Video Goede tijden Slechte Tijden Frans Zon zee strand Rock en Metal Meisje Nachts Maan Nijntje Mc Donalds Zomer |
Citaat:
|
Rood / Blauw
System of a down / Di-rect Kroket / Frikandel Cola / Sinas Thee / Koffie Stoned / Dronken radio / CD DVD / Video Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen Duits / Frans Wintersport / Zon zee strand R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska Jongen / Meisje Nachts / Overdag Maan / Zon Nijntje / Hello Kitty Burgerking / Mc Donalds Zomer / Winter |
Rood / Blauw ROOD
System of a down / Di-rect WIE ZIJN DIE EERSTE? DOE MAAR DI-RECT Kroket / Frikandel KROKET Cola / Sinas SINAS Thee / Koffie KOFFIE Stoned / Dronken DRONKEN? GEEN VAN BEIDE OOIT GEWEEST.. radio / CD CD DVD / Video DVD Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen ONM Duits / Frans FRANS Wintersport / Zon zee strand ZON ZEE STRAND EN NATUURLIJK PALMBOMEN :) R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska PFFF.. Jongen / Meisje MEISJE, MAAR IN WELKE CONTEXT? Nachts / Overdag OVERDAG Maan / Zon ZON Nijntje / Hello Kitty NIJNTJE Burgerking / Mc Donalds MAC Zomer / Winter ZOMER! |
Rood / Blauw , sorry, kan niet kiezen...
Di-rect :o Frikandel, kroketter zijn zeer kotsig... (n) Cola Thee Stoned / Dronken geen van beide ooit geweest CD DVD Onderweg naar Morgen Frans Zon zee strand Rock en Metal Meisje Nachts Maan Hello Kitty Mc Donalds Zomer |
Rood
System of a down Kroket Cola Thee Dronken CD DVD Onderweg naar Morgen Frans Zon zee strand Rock en Metal Meisje Nachts Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
Blauw
System of a down Kroket Cola Thee Dronken CD Video Onderweg naar Morgen Frans Zon zee strand Rock en Metal Meisje Nachts Zon Nijntje Mc Donalds Zomer :) |
Citaat:
|
Blauw
System of a down / Di-rect -> geen van beiden. Kroket / Frikandel -> geen van beiden Sinas Thee Stoned radio / CD -> allebei DVD Goede tijden Slechte Tijden Frans Zon zee strand R & B en rap Jongen Nachts Maan Nijntje Burgerking Zomer / Winter -> allebei |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blauw
System of a down Kroket Cola (ligt er wel aan wat voor merk cola) Thee Stoned CD DVD Goede tijden Slechte Tijden Duits Zon zee strand Rock en Metal Jongen Overdag Maan Hello Kitty Burgerking Zomer |
Citaat:
|
Blauw
System of a down Kroket Cola Thee Dronken CD DVD Goede tijden Slechte Tijden Frans Zon zee strand Rock en Metal Jongen Nachts Maan Hello Kitty Mc Donalds Zomer |
Rood / Blauw
System of a down / Di-rect - allebei afschuwelijk Kroket / Frikandel Cola / Sinas (wel fanta dan) Thee / Koffie Stoned / Dronken - ben het allebei bijna nooit. Ligt eraan waar en met wie radio / CD DVD / Video Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen - Allebei niet Duits / Frans Wintersport / Zon zee strand R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska Jongen / Meisje Nachts / Overdag Maan / Zon Nijntje / Hello Kitty Burgerking / Mc Donalds Zomer / Winter |
Blauw
Di-rect Frikandel Cola Koffie Dronken CD DVD Goede tijden Slechte Tijden Frans Zon zee strand Rock en Metal Jongen / Meisje :confused: Nachts Zon Nijntje Burgerking Zomer |
Blauw
Di-rect (1e onbekend :o) Frikadel Sinas Thee Dronken radio DVD *grrmbl* Duits / Frans Wintersport / Zon zee strand Punk en Ska Meisje Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
Rood / Blauw - Blauw
System of a down / Di-rect - Di-rect Kroket / Frikandel - Frikandel Cola / Sinas - Sinas Thee / Koffie - Thee Stoned / Dronken - Dronken radio / CD - CD DVD / Video - Video Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen - GTST Duits / Frans - Duits Wintersport / Zon zee strand - Zon zee strand R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska - R&B en rap Jongen / Meisje - meisje (hoe bedoel je dit???) Nachts / Overdag - overdag Maan / Zon - zon Nijntje / Hello Kitty - Nijntje Burgerking / Mc Donalds - Mc Donalds Zomer / Winter - Zomer |
Rood
Di-rect Kroket Cola Thee Dronken radio DVD Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen beide :D Duits Zon zee strand R & B en rap Jongen Nachts Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
komtie
Blauw System of a down Frikandel Cola Thee Dronken radio Video Geen van beide Duits Zon zee strand Rock en Metal Meisje Nachts Maan Nijntje Geen van beiden Zomer |
Rood
System of a down Frikandel Cola Thee Stoned CD DVD oooeeh moeilijk... geen een!!!!!! Frans Zon zee strand Rock en Metal Jongen Nachts Maan Nijntje Mc Donalds Zomer |
Citaat:
|
Blauw
Di-rect Kroket Cola Thee Dronken radio Video Goede tijden Slechte Tijden Frans Wintersport Punk en Ska Jongen Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
Rood
System of a down Kroket (ben vegetariër, maar vond kroket vroeger lekkerder) Sinas Thee nvt (beide nog nooit geweest) CD Video beide niet (kots) Frans Zon zee strand Rock en Metal Jongen Overdag Zon Nijntje Mc Donalds (voor de mc flurry) Zomer |
Blauw
Di-rect Frikandel Cola Thee Dronken CD DVD Onderweg naar Morgen Duits Zon zee strand Rock en Metal Meisje Overdag Maan Nijntje Burgerking Zomer |
Blauw
Di-rect Kroket Sinas Thee Dronken CD Video Duits Zon zee strand R & B en rap Jongen Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
Blauw
Di-rect Kroket Cola Thee Dronken ? radio Video Goede tijden Slechte Tijden Frans Wintersport Punk en Ska Jongen Overdag Zon Nijntje Burgerking Zomer |
Rood /
System of a down pas de viande Cola Thee Dronken CD Video Goede tijden Slechte Tijden / Frans Zon zee strand Rock en Metal / Jongen / Nachts / Maan / Nijntje / geen fastfood Zomer / |
Rood
Di-rect Frikandel Cola Koffie Stoned CD DVD / Video - i dont care Goede tijden Slechte Tijden Duits Wintersport / Zon zee strand -allebei R & B en rap Jongen Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
Blauw
Kroket Sinas Thee radio DVD Frans Zon zee strand Punk en Ska Meisje Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
Blauw
System of a down Kroket (ober, waar kan ik kotsen) Cola Koffie Stoned CD DVD Onderweg naar Morgen (ober, waar kan ik kotsen) Duits Zon zee strand Rock en Metal Meisje Nachts Maan Hello Kitty Burgerking Zomer |
Rood
Di-rect Frikandel Cola Thee Dronken radio DVD Goede tijden Slechte Tijden Frans Zon zee strand R & B en rap Jongen Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
Rood
System of a down (Di-rect ken ik niet) Frikandel Sinas Koffie Stoned CD Video Frans Zon zee strand Punk en Ska Jongen Nachts Zon Hello Kitty Mc Donalds Zomer |
Rood
Di-rect Kroket Cola / Sinas --> geen van beiden Thee Stoned / Dronken --> geen van beiden radio DVD Goede tijden Slechte Tijden Frans!!!! Zon zee strand Punk en Ska Meisje Overdag Zon Nijntje / Hello Kitty --> geen van beiden Mc Donalds Zomer |
Rood / Blauw Rood
System of a down / Di-rect SOAD Kroket / Frikandel een vegetarische groentekroket Cola / Sinas sinaasappelsap (frisdrank drink ik niet) Thee / Koffie Thee Stoned / Dronken Dronken radio / CD CD DVD / Video Video (DVD heb ik niet) Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen GTST Duits / Frans Duits Wintersport / Zon zee strand Thuis :P Ehmmmm als ik echt MOET kiezen, wintersport R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska dat eerst Jongen / Meisje meisje Nachts / Overdag overdag Maan / Zon maan Nijntje / Hello Kitty (Hello Kitty???) Nijntje Burgerking / Mc Donalds geen van beide (als ik moet kiezen Burgerking) Zomer / Winter Winter |
Rood
System of a down Kroket Cola Thee Dronken CD Video Onderweg naar Morgen Duits Zon zee strand Rock Punk en Ska (kan ik niet kiezen) Jongen Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
Rood
Di-rect Frikandel Sinas Thee Dronken (als ik er een moet kiezen, dan maar die) radio DVD Onderweg naar Morgen Duits Zon zee strand R & B en rap Jongen Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
Blauw
System of a down Kroket Cola Koffie Stoned CD DVD Goede tijden Slechte Tijden Frans Wintersport Rock en Metal / Punk en Ska (mengeling) Meisje Nachts Zon Hello Kitty Burgerking Zomer |
Blauw
System of a down Kroket Cola Koffie Stoned CD DVD Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen steek die alletwee maar maar in een plaats waar de zon nooit schijnt:p Duits Zon zee strand R & B en rap Meisje Overdag Zon Nijntje Burgerking Winter moet het wel flink vriezen, anders heb ik liever zomer |
Blauw
System of a down Kroket Sinas Thee Stoned CD DVD Onderweg naar Morgen Frans Zon zee strand Rock en Metal Jongen Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
Rood / Blauw
Vroeger was blauw m'n lievelingsskleur..nu is het meer rood...bloodred, know what I mean?! System of a down / Di-rect ehm....Direct was cool bij pepsi pop 2002....system is ook ok geen favo...doe mij maar gewoon LP (y) Kroket / Frikandel Kassoflee :D (sorry, nl is niet m'n sterkste kant) Cola / Sinas ciauwah! (coca cola) Thee / Koffie thee, eerst luste ik geen van bijde maar sinds deze maand ben ik aan de thee...best ok.... Stoned / Dronken dronken!...hoewel ik wel nog ooit een x stoned wil worden! :D radio / CD DVD / Video DVD, can't wait till we'll get one! betere kwaliteit en extra's!!! Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen Ik zweer bij GTST! STEFANO RULES!!!!!!!!! (bas muijs) Duits / Frans BAh, engels!!!!! (maar goed...ok...duits...ik kan geen frans!) Wintersport / Zon zee strand zon/zee/strand! R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska phoe, pop en rock! Jongen / Meisje Jongen (i'm a girl, got it?!) Nachts / Overdag ' 'sNachts Maan / Zon Maan (liefs vol en helder scheinend aan de hemel Nijntje / Hello Kitty nijntje Burgerking / Mc Donalds Mac Zomer / Winter Zomer Gr. Vampire |
Rood
System of a down Kroket / Sinas Thee Stoned CD Video Onderweg naar Morgen Frans Zon zee strand Rock en Metal / Punk en Ska Meisje Nachts Maan Nijntje Mc Donalds Zomer |
Rood
Di-rect (de drummer is jammie) Kroket Cola Koffie Dronken CD DVD The bold Duits Zon zee strand R & B en rap Jongen Overdag Zon Hello Kitty Mc Donalds Zomer |
Blauw
Di-rect Frikandel Cola Thee Dronken CD Video Goede tijden Slechte Tijden Duits Zon zee strand Rock en Metal Jongen Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Zomer |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |