![]() |
Wat heb je gedaan vandaag, met dit mooie weer?
Hoe hebben jullie er gebruik van maakt, en wat ga je er morgen mee doen?
Ik ben voor het eerst dit jaar weer naar het strand en de duinen geweest, heerlijk rustig, nog geen parkeergeld, geen files enz, en toch lekker warm :) |
blowen in het bos, je moe toch wat.
|
geleerd :mad: mn pww begint morgen :mad: :(
|
naar school geweest :(
|
hmm niet echt geloof ik?
|
Citaat:
|
ook geblowd in het bos en daar daarna een soort van picknick gedaan.
|
gewerkt
|
Tentamen gemaakt :)
En even een halfuurtje "winkelen".. Toen de zon gebruikt om tekeningen over te trekken :) |
naar school geweest en gewerkt :|
Maar in het zonnetje lekker muziek geluisterd in de pauze :) Morgen wil ik gewoon lekker buiten zijn, maar ik vraag me af of het dan nog lekker weer is |
ff wezen shoppen, lekker op een terasje gezeten, je moet tog wat he als je niet naar sgool hoeft
|
Naar school geweest en daarna de stad in
|
Citaat:
Ik zat dus in college :( maar de rest van de dag ging wel...geluncht op de uni, lekker in de zon hangen, peukie d'r bij. Genieten. |
Naar school geweest
|
van 9.00-16.00 naar school geweest en in de pauzes buiten op het gras gezeten, tot een stel zwanen ons steeds achterna kwam :/
|
school en leren... :mad:
Maar in de pauzes lekker op 't sportveld gelegen... :D |
ik heb de hele middag in de tuin en op het balkon in de zon gezeten :)
|
niet naar school, k had vrij :)
ik heb grote schoonmaak gehouden op zolder. heb nu al zon 7 dozen vol weggegooid met troep. verder beetje buiten geweest en geprobeerd van t mooie weer te genieten |
lekker in de tuin gezeten en verder gelezen in m'n boekje...
:D The Vampire Lestat! :D xx Vampire |
nadat ik om half 12 uit school kwam (tentamens voorbij..yez! :) eerst op un terasje gezeten, en toen ik thuis kwam besloten om ff 50 km te gaan fietsen...namelijk heen en terug naar mn tante. echt warm was het...heerlijk!
|
Ik moest leren, en buiten kan ik nooit zo goed leren dus ik zat binnen.. Maar dat was ik al gauw zat dus zat ik buiten een beetje te chillen :)
|
Citaat:
|
op het scholeke gezeten
bij een vriend thuis gezeten dan samen naar mijn beste vriendin geweest en dan 40 min kunnen trappen op mijn fietske om thuis te geraken (n) |
Van half 9 tot 5 op school gezeten :(
Maar in de pauzes ben ik wel buiten geweest, en tijdens kwt zat ik ook half buiten |
Thuis geweest :(
|
uhm...heb met mn vriend in bed gelegen.... :D
|
Citaat:
|
boek vertalen bijna de hele dag. internetten, naar de dierenarts, beetje buiten lopen
(y) |
3 paragrafen wiskunde gemaakt (n)
|
Damn... school is afstompend. Met dit weer zo vroeg in het jaar moet je buiten zijn, genieten. Ga spijbelen, verzin een smoes, wees schoolziek, of heb aardige leraren... Zo'n zonde :(
|
Ik ben alleen buiten geweest toen ik met de auto naar mijn vriendin reed en terug. Verder een beetje geleerd ed.
|
De hele dag op school gezeten, maar in een tussenuur hem gesmeert en ijs wezen eten (y) Morgen heb ik de hele middag vrij, maar dan ga ik leren, volgende week heb ik tentamenweek.
|
naar school geweest, in de pauze buiten gaan zitten
En na school met schilder en knutsel lekker op een terrasje ijstheetje gedronken :) |
Economie gemaakt :| Nadat ik pas om vier uur thuis was.. GROM
|
Gezond en morgen ga k naar het strand heerlijk zo'n proefwerkweek met vakken waar je toch ruimvoldoende voor staat :) Lekker bruin bakken :)
byebye |
Citaat:
|
ik heb mn best gedaan om zwaar verkouden te worden :(
|
Waarom moet je dat nou weer zeggen dat je naar het strand bent geweest, kreng! Ik heb de hele dag zitten leren voor die klote proefwerkweek :mad: :p
|
Naar school geweest
Op terrasje gezeten nou dat was het wel zo ongeveer :) |
Tot 10:00 uur geslapen.. Toen in de tuin zitten leren! Om 13:30 naar school gegaan, ff toets gemaakt! Om 15:30 was ik weer thuis.. Heb weer in de tuin zitten leren! En voor de rest binnen gezeten.. Zo zal m'n dag er morgen ook uit zien!
|
Lineaire Algebra *feest*
|
Hoofdpijn gehad en gecomputerd. :o
|
Gebasketbalt!!! (y)(y):) De hele middag.
|
2 toetsen gemaakt, voor de schouwburg in het zonnetje gezeten, op t terras thuis toets eco geleerd :)
|
Op terras zitten met een zekere forummer, voetballen met kleine broertje.
Van de zon genieten dus :) |
eerst toets gemaakt vanochtend. en verder de hele middag met vrienden buiten gezeten :) (y)
|
Hele dag buiten zitten chillen! Het moet echt snel zomer gaan worden! Dan is het elke dag zo'n feest ;)
|
Ik heb:
dat was het wel :D |
hmm, niet echt gebruik van gemaakt, wel gewoon genoten in huis met de ramen en deuren open, dat vind ik al heerlijk :)
|
Op bed gelegen, met m'n voet omhoog,
en bediend door haar vriendje. (y) Niet slecht, niet slecht.. Hoewel ik nu veel liever op het strand zou zijn. *kijkt haar voet kwaad aan* Zometeen ga ik slapen, daarna wat aan school doen denk ik.. :\ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |