![]() |
vervold geaardheid
Er was een keer een topic over bi zijn.. en toen bleek dat bijna iedereen antwde--> bi-curious enzo.. bijna iedereen heeft nu hetero geantw..
wie zijn hier wel nieuwsgierig..om het een keer te doen met iemand van hetzelfde geslag? |
neen dank je...volgens mij hoort deze topic hiero ook nietes
|
no way (n)
|
Echt wel! :D
|
de jongens antw meestal nee, maar stiekem....:P
|
ik vond zoenen met een meisje wel voldoende eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, daar ben ik wel nieuwsgierig naar... maar ik heb nog nooit 'dat soort' gevoelens gehad naar meisjes toe, dus ik denk dat ik hetero ben. Tot nu toe iig ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontopic: ben hetero...*denk denk*... aii jaaa...hetero:P
|
Citaat:
weet je wel--> jongens plagen kusjes vragen:P:P:P :D :D :D |
Citaat:
ik heb niets tegen homo of bi mensen verder maar ik kan het me toch niet voorstellen dat ik ooit gevoelens zou hebben voor een man.. noem het kortzichtig ik noem het natuurlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
gagagagagagaga :D |
gaat wel een beetje moeilijk. Ik kan em wel ff lekker tegen het beeldscherm aandrukken maarja...
Ik stuur wel een ' vliegende' ....komt ie vangen... |
Ten eerste. Ik zou absoluut nooit het bed in willen duiken met een jongen omdat dat me gewoon niet trekt. Ik ben zo hetero als iemand maar kan zijn.
Ten tweede. Dit topic kan wel beter op Seksualiteit, maar daar zijn er zo veel topics over dit onderwerp dus misschien kan het wel beter gesloten worden. |
Citaat:
ten tweede--> F*CK OFFF als het volgens jouw gesloten moet worden waarromm open je deze topic dan en lees je het en antw je erop??? |
Citaat:
:D :D :D :P |
Citaat:
|
ik heb ooit eens met een goede vriend van me gezoend, maar dat was meer voor de lol dan dat er gevoelens bij kwamen kijken.. :p
|
Citaat:
kewl:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me eerlijkgezegd vrij weinig aan :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neuh
|
Citaat:
|
Nee, ik vind mannen nou niet echt opwindend, dus zoiets gaat niet gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb jouw toch op mijn msn??? zo jaaa... dan HOOORRR JE ZEKER NOG VAN ME:P en aaaart?? wil jij het nog een keer doen?? |
Citaat:
wrom ben je nu niet op msn dan? |
Citaat:
grrrrr ik zie pizzzaaa op tv. ik wil oook:P haha kommm pizza kopen nadat we jullie hebben zien kissen:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet er echt niet aan denken om het met een jongen te doen, ook nooit over gefantaseerd ofzo. Meisjes trekken me toch iets meer aan :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
eerst laat ik ze gwoon met elkaar zoenen en dan probeer ik me er dan ter plekke wel in te lullen ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |