![]() |
Wat was je laatste leugen(tje)?
Ha mensen,
Wanneer hebben jullie voor het laatst iets verteld wat niet waar was? Het is bewezen dat mensen meerdere malen per dag liegen, dus wat was jullie laatste leugen(tje), en aan wie heb je hem verteld? De mijne was: Ik heb mn tentamen heel goed geleerd hoor... (tegen mn moeder, terwijl ik er nog niks aan had gedaan) Ik ben benieuwd! Kusje, Kronkel |
Dat ik tegenover een meisje ontkende beter in Latijn te zijn dan zij. :D
|
Dat ik zei dat ik twee van de acht sommen van mijn wiskunde tentamen had gemaakt, terwijl het er eigenlijk drie waren :o
|
Euhm...Tegen mn ouders denk ik, dat mn vriendje thuis sliep, in plaats van bij mij, terwijl zij weg waren... :o
|
Dat ik heel de dag op school zou zitten (ik was om half 12 al uit, om half 2 was ik thuis..) omdat ik geen zin had in bepaald bezoek.
En zometeen :o : Dat ik pas om kwart voor 5 terug was van de kapper (eigenlijk om kwart over 4 al, maar anders had ik net zo goed met de bus naar m'n werk kunnen gaan terwijl mn vader me al had beloofd me te brengen, vandaar..) |
Dat mijn tentamen best goed ging..
En verder: - jaa ik ga elke dag hardlopen joh.. "echt waar?" - nee.. Maar dat: 'nee' heb ik er ook echt bijgezegd ook.. |
Dat ik eerder van school weg moest aangezien ik moest werken.
Terrasje pikken dus :D |
dat ik had gehoord dat het laatste uur uitviel... ;)
|
dat ging over met wie en hoeveel mensen ik naar impulz ga.... tegen me moeder :o
|
Dat ik heus wel kan koken. :o
|
Hmz ehehm... dat was tegen een vriend van me: "Er zijn nu 2 meisjes die als die op mij verliefd worden ik ze dan direct pak." Die vriend zo: "Waar ken je die van?" "Ow zitten allebei bij mij op school, maar hebk nog niet echt een gesprek mee gehad maar zien er gewoon schattig en lief uit :D "
Maar 1tje zit niet bij mij op school, die zit bij die vriend in de klas :D:D is niet echt een leugen, maar ik zit hem gewoon een beetje te bezeiken, merkt-ie toch niet ;) |
Dat een visitekaartje mooi was, terwijl het duidelijk onprofessioneel en lelijk is.
|
Het was op een zomerse, vrolijke vrijdagmiddag, 28-03-03, tijdens techniek. Er gebeurde iets, wat beter niet kon gebeuren....
neej hoor owkee maar dus onder techniek was iemand aan t spelen met een geo 3 hoek, dus ik vat da dingetje af en ren heel t lokaal door, die goser 8er me aan, roept er wat ander bij, zitten er stuk of 5 allemaal 8er zielige ikke alleen aan...onse mentor zow van:" hee! komop ff rustig allemaal, astrid, geef ff dat geodriehoekgevalletje trug een wesley, dus ik hard beweren dat t de mijne was.... |
Oow gisteravond.. M'n ma vroeg of ik ckv al geleerd had en ik zei ja maar bedoelde stiekem nee :o :p Nou schokkend... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Iemand van school belde mij, om te vragen of ik wist welke opgaven je moest maken van hoofdstuk drie van het wiskundeboek. Nee, zei ik. Maar ik wist het wel. Ik had alleen geen zin om uit mijn bed te komen om ze te gaan pakken.
|
Dat ik zei dat ik de nieuwe kleren van een vriendin mooi vond, niet dus :)
|
" Heb je je huiswerk af??? "
" Ja, ik heb maar heel weinig huiswerk deze week... " ( ik ben 's morgens om 4.30 opgestaan om het te maken, en te leren :o ) |
als ik al mijn leugens bij moet houden... :eek:
nee dat weet ik al niet meer, zijn er zoveel :D |
Had laatst de auto van mijn ma geleend. Toen ik ergens wou inparkeren raakte ik per ongeluk een verkeerdbord. Klein deukje achter in de auto.
Dus paar dagen later zie ik mijn moeder terug komen van dr werk. Ik loop naar buiten en zeg: "Ey mam - ben je ergens tegen aangeknald?" :o |
Tegen een vriend: "Ja, ik voel me perfect" :o :(
|
Citaat:
'Kom morgen naar je toe.' Tegen een persoon met een gigantisch bord voor haar kop. :| |
tegen m n ouders:o
ik was met iemand meeten van een forum maar ik zei dat ik bij een vriendin was:D had geen zin in gezeik vannuh:pas je op:S btw m n ouders waren er dat weekend niet dus das makkelijk |
3 seconden geleden ofzo tegen mn moeder die riep dat ik van internet af moest...
ik zei dat ik echt even heel druk met 'huiswerk' bezig was :) :o |
Een kennis zei dat ik mezelf toch 'zeker niet te dik vond' en ik antwoordde 'nee hoor'
Enn vandaag zei ik ook nog tegen mn moeder dat ik al 'hard aan het leren was voor frans' terwijl ik de hele tijd zat te computeren |
ik ben de lauste forumbaas :cool: :cool:
|
nu net, toen ik zei dat ik de lauste forumbaas was ;)
|
Dat een vriendin had gebeld...was eigenlijk een lerares van school. Maar ach.. Ze wou toch alleen iets tegen mij zeggen.
En dat ik nog niet gegeten had (thuis waren we aan het eten, ik at nogal weinig merkte m'n broer op). Ik had dus al een ijsje verorberd. :) . Dat was gewoon éven verantwoord met dit weer. |
Citaat:
|
dat mn broertje om kwart over 8 achter de computer mag :D
|
Citaat:
helaas heb ik een broer met losse handjes (n) |
Vandaag tegen mn lerares frans dat ik dolgraag de schrijftoets nog eens door wilde kijken. Ik had gewoon geen zin om opgaven te gaan maken. :p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |