![]() |
Politiek Forum
Ik mis op scholieren.com een politiek forum, voor zover dit niet onder acuteel valt. Dit kan erg interessant zijn, ik stel mezelf beschikbaar als forumbeheerder.
|
Denk niet dat die er zal komen. Dat kan prima op A&N.
Ow en nog een tip; mensen die zichzelf beschikbaar stellen als forumbaas worden dit vaker niet dan wel. |
Citaat:
|
Citaat:
- Je kan 't nergens anders kwijt. Politieke topics kunnen goed op A&N, daar is dat forum mede voor bedoeld. - Het forum waar het op hoort wordt overladen met dergelijke topics. A&N wordt niet overladen met politieke topics, voor zover ik weet. Zeker niet nu de verkiezingen zijn afgelopen, en straks na de formatie wordt het denk ik alleen nog maar minder. Dat bedoelde ik er mee te zeggen. :) |
Omschrijving A&N:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een vraag;
stel dat de oorlog nog meer escaleert en eindigt in desastreuze chaos, komt er dan wel een speciaal Irak-forum? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er nog 10 Amerikanen sterven, dan niet. |
Citaat:
|
nieuwe fora worden meestal aangemaakt als er voldoende animo voor is. En ik denk dat, met handhaving van A&N zoals het nu is, er geen behoefte is aan een politiek of Irakforum.
|
Slecht een minderheid van de topics op A&N gaat over politiek, dus kan het daar best blijven. Er is ruimte genoeg. Bovendien zijn veel actuele onderwerpen direct gerelateerd aan de politiek.
|
Politiek past goed bij A&N en er word daar ook zn best over gesproken. Waarom zou je er dan een apart forum voor maken?
|
Ik denk dat een scheiding tussen A&N en politiek moeilijk te realiseren is, aangezien het een en ander toch in elkaar overloopt. Zeker in deze tijd waarbij de actualiteit zeer regelmatig politiek getint is.
|
Citaat:
En als Bush een nuke op Bagdad gooit? En als Iran of Turkije in de oorlog betrokken raken? Er zijn zoveel alsen... :( |
On-topic:
Politiek is A&N. In tijden van vrede gaat A&N primair over politiek en actualiteit... Politiek forum is onzin. |
Citaat:
|
Tijdens de verkiezingen kan er altijd nog een wisselforum komen als de FB's dat leuk vinden
offtopic: eten en drinken mag best een permanent forum worden! :D |
Citaat:
Er wordt een topic op Admin geopend met kandidaten en daar kan dan op worden gestemd... |
Citaat:
|
Omdat het onmogelijk is op die manier sollicitaties onder alle forumbazen te bespreken? Iédere forumbaas moet inspraak kunnen hebben bij het aanstellen van een nieuwe Fb.
Bovendien is dit de meest objectieve methode. Mensen kunnen zichzelf wel de hemel inprijzen, of gewoon heel goed zijn in sollicitaties schrijven en daardoor Fb worden, terwijl ze simpelweg niet de beste Fb zouden zijn. |
Citaat:
2. Ik zie niet in waarom je uit een sollicitatie meer zou kunnen halen dan uit de huidige procedure. Een eis voor een frorumbaas is dat die vaak op het forum zit en actief meedoet. Iemand die op die manier opvalt zal dus wel geselecteerd worden en zal niet hoevenm solliciteren. Verder is het zeer oneerlijk voor de mensen die niet arrogant zijn en ook geen grote eigendunk hebben maar wel verreeg de beste zijn. Ook vind ik persoonlijk dat je moet weten of je met iemand op kan schieten of niet. Nu kan dat ook wel i.c.m. sollicitatieprocedures plaatsvinden maar het stemtopic op Admin lijkt me zeker een must. |
Citaat:
Ten tweede, een sollicitatiebrief is niet de ultieme graadmeter van hoe iemand modereert etcetera. Daar heb je ten zeerste gelijk in. Daarentegen vertrouw ik er op dat jullie, wanneer iemand een mail verstuurt waarin hij/zij zich kandidaat stelt, al enige kennis van diegene hebben vernomen, dat jullie weten wat de posthistorie en kwaliteit binnen het subforum van het betreffende subject is. Nogmaals blijf ik er bij, met geheel plausibele redenen, dat de huidige methode niet de juiste methode is. Iédere forumbaas moet inspraak kunnen hebben bij het aanstellen van een nieuwe Fb. ; uit deze zin blijkt dat jullie wel democratische tintjes hebben (elke forumbaas moet immers mee kunnen beslissen). Waarom voeren jullie 't niet een stapje door? Er zitten immers geen negatieve gevolgen aan vast. |
Forumbazen worden geacht te weten wat er speelt op hun forum, en wie daar nuttig posten. Zij zijn derhalve capabel genoeg om daar zelf iemand uit te pikken die zij als waardige opvolger (of assistent) zien.
|
|
Politieke onderwerpen kunnen ook terecht op Filosofie en Levensbeschouwing, aangezien onder filosofie ook POLITIEKE filosofie wordt verstaan. ;)
|
Citaat:
Denk dat je de normale politieke topics maar beter op A&N kunt houden. |
Citaat:
hmm, tis maar een idee hoor, het maakt mij verder niet uit |
Citaat:
Als wij, het team dat het forummen voor jullie fijner maakt, in deze persoon een nuttige versterking zien, kan hij of zij wel degelijk forumbaas worden. Capiche? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |