![]() |
[wisselforum] oorlog in irak
kan er gewoon niet een wisselforum komen met de onderwerp als 'Oorlog in Irak' zodat wij scholieren kunnen discussieren? Bovendien vindt ik dit onderwerp niet echt passen bij de rest van het fora's
|
Momenteel zit zo'n forum er niet echt in, om verschillende redenen:
Een op de actualiteiten toegespitst forum maken we slechts bij grote uitzondering en extreem grote vraag. Na 11/9 hadden we bijvoorbeeld binnen een paar uur enkele duizenden reacties, dat is nu helemaal niet het geval. Op Actualiteit & Nieuws is een groot aantal topics waar je over verschillende delen van de tweede golfoorlog kan praten. We hebben al twee wisselfora op het moment en staan niet te springen om nóg een wisselforum. Dat is het een beetje. |
Zou kunnen, het kan ook op A&N. Ik heb enkele klachten ontvangen van A&Ners dat ze het Iraq gebeuren wel wat overdreven vonden op A&N. Aan de andere kant kan het ook zo afgelopen zijn... en vind ik niet dat wij de hype uit de VS inclusief alle oorlogspropaganda hoeven over te nemen..
|
Citaat:
Dat er na 11 september duizenden reacties kwamen na een paar uur en nu niet is toch meer dan logisch: het gebeurde ten 1e geheel onverwacht, het was een compleet mysterie, er waren in 1 klap duizenden doden en gewonden en ga zo maar door.. Dit is een heel verschil met Irak waar uitvoerig is over gesproken.. Er zullen meer reacties met het onderwerp Irak te maken hebben dan met 11 september, geloof mij maar.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik discussieer vrij veel over de oorlog, maar ik vind het wel goed op A&N passen eigenlijk. |
Citaat:
|
:D ik kan me voorstellen dat je er soms goed ziek van wordt, ja...
|
khad al een sticky aangevraagd via PM op A&N, maar ze vonden et toch wel meevallen
|
het lijkt me een beetje onzin om overal een wisselforum voor te maken, 2 vind ik meer dan genoeg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het een paar dagen geleden ook al een van de A&N FB's gevraagd...
En, als het bovenaan de lijst teveel ruimte in zou nemen (wat ik me wel voor kan stellen), waarom zet je dat forum dan niet gewoon wat lager in de lijst? In de buurt van DK, Onzin, Sport, en FIlms&TV? En dat forum in de beschrijving van A&N vermelden. |
Prima idee! Ik word wel een beetje flauw van dat gezeur over Irak. Dan hoeft dat op A&N tenminste niet meer.
|
Citaat:
*kuch* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat nu meteen anti-oorlogspropaganda te gaan noemen....... *kuch* :P |
Citaat:
Gatara zorgt voor documenten die tegen het voeren van deze oorlog gericht zijn. Beter laat dan nooit :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |