![]() |
verdrietig meisje
ik ben heel erg verliefd op een jongen..... :) :) :) :)
Maar hij is de laatste 3 weken niet komen opdagen, ik heb hem namelijk helemaal niet gezien :mad: :mad: :mad: :mad: hij zegt dat zijn vriend had gezegd dat als hij naar mij kwam ik het uit zou maken en met een ander zou nemen :confused: Maar nu zag ik hem weer en we hebben gepraat enz en hij zegt dat hij wel van me houd :D Nou is het probleem dat hij mij niet te vaak wil zien omdat hij anders op me uitgekeken raakt :( :( :( :( MAAR DAT IS TOCH GEEN LIEFDE/VERLIEFDHEID???? aLS jE gETrOuWT Bent kun Je elKAAr TTOch OOK ELkE dAG ziEN :cool: ????????????????????????????? --->> daT IS TOCH JUIST LIEFDE????????????? WIE HEEFT ER TIPS HIJ ZEGT OOK dAT hiJ Me niet GEMIST HEB OMDAT HIJ ME PROBEERDE TE VerGetEN in Die 3 WEKEN :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :o :o :o :o :o REAGEER NOU AUB TIS DRINGEND REAGEER AUB AUB AUB |
Oke... :confused:
Ik zie het probeelm niet |
Nee, dat is geen liefde. Uitmaken die hap. Liefde afzweren, totdat je wat gegroeid bent.
|
This is annoying.
|
Citaat:
Ripper |
Neej, klinkt niet echt als liefde inderdaad..
en dat smileygebruik mag wel wat minder aub |
Ach, weer zo'n meisje van 13/14 met d'r VriendJuZzzZ...
|
doei!
|
het eerste deel gaat goed.. maar halve wegen trekt ze de krat breezahs open :D
|
Euh... sorry dat ik dit zeg,
maar volgens mij wil hij van jou vanaf! Allé, als je denkt dat je vriendin het gaat uitmaken(wat dan niet zo blijkt!) en je hebt haar dan ook nog eens 3 weken niet gezien...dan ga je daarna toch dubbel genieten van de momenten samen?!?!?! Dat zou ik toch doen,ik weet niet zenne... Greets Lieve,xxx |
Breezers.. ze maken de jeugd gewoon helemaal kapot.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, on topic... is geen liefde denk ik... maar ik ken die knul niet dus misschien is hij wel in mijn ogen zo vaag dat dit zijn manier is om dit te tonen. Misschien loog hij over het niet gemist hebben van jou... but then again denk ik weer dat iemand juist niet vaak genoeg kan zeggen dat die van je houd... op dit moment zou ik zeggen, kappen met deze relatie, ik vertrouw het niet helemaal... maar dit is een conclusie, gemaakt op basis van de nihiliteit aan informatie die hier wordt verschaft. Bedenk altijd, dat dit meningen zijn, gebaseerd op wat je hier inbrengt... de keuze is nog altijd aan jou. Jij, degene met alle informatie. |
Joh, maak het uit. Ben je er vanaf.
|
uitmaken, maar daar was je zelf ook wel achter neem ik aan.
|
Direct uitmaken.
Vervolgens wacht je 4 jaar. Misschien dat je dan wel klaar bent voor een relatie. |
Citaat:
En voor de rest: hoe oud ben je in godsnaam?? Het lijkt wel alsof die jongen het laatste strohalmpje is voor je ofzo... :mad: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Haha, volgens mij was dit topicje ook niet zo dringend, want ze reageer neit meer...
Goh, hoe zou dat toch komen :p |
Citaat:
Ontopic: Dumpen die hap, die voelt niets voor je (als wat je schreef klopt ... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |