![]() |
Anime
EyYy
Hoe spreek je anime nou precies uit? plz 1. Anijm 2. Aniemee Thnx en magnga gewoon op zijn engels toch?? Thnx! |
anime... Gewoon op zijn engels. Ennim.
Je laatste zin vat ik niet echt... manga spreek je gewoon uit als manga. Niet menga ofzo. |
Citaat:
|
volgens mij 'aniemee'..
|
Citaat:
|
a-nie-meeeeeeeeeeeeeej
|
Ennim, jullie vuile Franse lui! Aaniemee is FRAAAANS.
|
Anime is voor retards
|
anniemey
|
Eh, what the fuck? Natuurlijk is het 'ennim' en 'manga', duh?
Ik snap niet dat iemand het als aniemee, aniemie, of whatever kan uitspreken. Maargoed. |
Huh? Ik zei het eerst altijd altijd Ennim, maar toen hoorde ik dat het als Aniemee moest worden uitgesproken...*confused*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ey Nu weet ik ut nog niet :P
Kan iemand antwoorden plz die het echt zeker weet of die er echt verstand van heeft want de 1 zegt aniemee de ander ennim blabla Thnx! :P |
čnajm volgens mij. Zoek anders een fonetisch woordenboek ofzo :confused:
|
Citaat:
'aaniemee' is gewoon Frans, 'ennim' is Engels. Ik vind het ennim. Dus :p |
Oké, het zit dus zo. Het woord vind zijn oorsprong in Frankrijk. However, dat betekend niet persé dat je het zo moet uitspreken. De romanji (japanse vorm) is animei. Dat spreek je uit als 'ah-nie-meh'. Wat ik er dan van maak: Als anime Japanse cartoons betreft, zijn taalkundige oorsprong vind in Frankrijk, en het populairst is onder de engels-sprekende volken, wie geeft er dan werkelijk een zak om hoe je het uitspreekt?
Aniemee klinkt debiel, ahniemeh is Japans en dat ben ik niet, ik hou het dus op ennim. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |