![]() |
Stijve sochtends..
Hoi..
sochtends heeft een jongen altijd een stijve als die wakker wordt.. maar betekend dit ook dat hij opgewonden is? of dat hij het lekker vind als je hem dan JUIST DAN gaat bevredigen? of is hun penis dan juist overgevoelig? :o xxxxxx |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste jongens vinden het altijd lekker te worden om bevredigd te worden :D maar om ff op het antw. terug te komen.. een stijve (of t nou smorgens is of 'savonds) hoeft niet gelijk te betekenen dat die jongen opgewonden is |
Ik vind het altijd extreem geil om er 's ochtends aan te trekken, vooral als ik stijf wakker ben geworden. Lekker!
|
Citaat:
|
Het schijnt door die volle blaas te komen, dat drukt op hun prostaat.
Voor sommigen is ochtendsex extra lekker, voor anderen juist niet. Sommige jongens kunnen het ook langer volhouden als ze eigenlijk moeten plassen. Maar daarna moeten ze echt heel erg nodig! |
Citaat:
|
Citaat:
nee, ik moet zelf te nodig. En die smaak van dooie muissies in je bek 's ochtends... |
Ligt er aan hoor bij mij..kheb meestal wel veel zin altijd. Maarja boeiend :)
|
Citaat:
|
Als je een ODOL heb ben je niet geil...
Mischien ook wel... Maar aan de ODOL kun je dat niet zien. Maar daarover zijn al minimaal 14654 topics over geweest :S |
Niet elke jongen heeft een ochtend lul......
Ik bijv heb het soms..... |
Een ochtendstijve betekent dat ie moet pissen, niet dat ie geil is. Tenminste, meestal.
|
Citaat:
|
Niet alle jongens hebben dat, hoor.
Ik zeker nooit. :confused: Maar goed, ik ben dan ook niet zo oversekst. Bovendien droom ik nooit over seks... nooit. Misschien heeft dat er iets mee te maken. |
Ja, dat is 'sochtends wel vaak. Maar dat wil niet zeggen dat je dan extra geil bent. Soms wel, soms niet...
|
het hangt erg van de jongen af of hij opgewonden is...
Ik heb zelf geen problemen met ochtendsex maar een slaperige muil vind ik wel een beetje vies. Maar ik kan me ook verstellen dat er jongens zijn die 's ochtends vroeg geen zin hebben, omdat die 's ochtens een ochtendhumeur hebben of omdat ze nog hardstikke duf zijn. |
Citaat:
Kheb echtttttt nie elke ochtend een stijve als ik wakker word en sochendsssss ben ik ook echt niet altijd geil *alhoewel* :P |
Mijn vriend vertelde mij ooit dat hij 's ochtends vaak een stijve heeft omdat ie dan eigenlijk naar de wc moet, maar dat jongens dat in kunnen houden door een erectie te krijgen, waardoor er een 1 of ander klepje sluit in de urine buis zodat dat niet meer naar buiten kan komen... Dus ik ben 's ochtends wel voorzichtig... Voor je het weet zakt ie in en pist ie over je heen! :D
|
Citaat:
En dan moet je improviseren he ;) |
Odol: Ja
Dromen: Neen ik geloof niet dat er een verband is |
Ik droomde vannacht dat ik een jongen anaal nam,
ik had geen stijve toen ik wakker werd, maar wel een orgastisch gevoel, omdat ik wakker werd, precies toen ik klaarkwam. Maar in het echt was ik niet klaargekomen. |
Citaat:
Zo 'mag' ik van mezelf niet vreemd gaan, zelfs niet in mijn slaap. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar moet toch een zeer succesvolle sexsimulator voor te ontwikkelen zijn. Twee plakkeertjes op je kop, programmaatje instellen en sex terwijl U slaapt! De allersafeste sex ooit! |
Citaat:
|
Citaat:
En al die arme meiden die zo bang zijn voor de eerste keer dat ze de spieren daar niet kunnen ontspannen? Maar dat klopt weer niet met het feit dat al je motorische spieren tijdens de slaap worden uitgezet... dat moet ook wel, anders zou je partner geen oog meer dichtdoen. Hoewel, slaapwandelen? En van die mensen die praten in hun slaap? Maar geen eh zichtbare gevolgen dus? |
:D Ja je hebt gelijk, ik had beter op moeten letten bij biologie
maar ehm, geen zichtbare gevolgen nee! :D |
Citaat:
Ik schijn een keer zo'n erge diarree te hebben gehad, dat ik de muren volgescheten heb....en het ledikantje volgesmeerd enzo. Maar dit is ot, dat mag eigenlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die waste ik wel meteen zelf, maar dat is meer omdat de vlekken er anders niet meer uitgaan. Niet uit schaamte. |
Ik schaam me ook niet voor mijn sperma hoor. Ik zou alleen niet willen dat mijn moeder dat ziet en er dan met mij, alsof ik tien ben, een waardeloos gesprek over begint. 'Wat zie ik daar nou?'
Zo vertel ik het haar ook nooit meer als ik een meisje leuk vind vroeger heb ik dat wel gedaan, maar daar kon ze helemaal niet mee omgaan |
Citaat:
|
Ja, natuurlijk! :D
|
Citaat:
|
Bij mij betekend dat gewoon dat ik moet pissen als ik 's ochtends zo'n knoeperd heb :)
|
Citaat:
|
Als ik elke keer dat ik een erectie had opgewonden zou zijn dan zou ik heeeel vaak opgewonden zijn :P.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar de jongen die ik nam werkte niet mee, ik moest hem dwingen, kunnen we dan nog steeds dezelfde droom hebben gehad? :D |
Ik droom nou nooit dat ik jongens anaal neem :D
|
"de morgenstond heeft goud in de mond "
|
een volwassen man krijgt gemiddeld 4 of 5 erecties per nacht, die dan zo'n 45 minuten blijven bestaan... de kans voor een man is dus groot dat je wakker wordt terwijl je een erectie hebt:) en waarschijnlijk is 't bij 15-30jarigen nog wel meer, aangezien je lichaam dan 't meest op sex gericht is... maar dat laatste verzin ik er zelf bij ('t eerste komt van www.cijfers.net)
|
Citaat:
|
Citaat:
*geevt kusje* :D |
Citaat:
ontopic: Ik word 's morgends ook wel makkelijk geil:o (maar ben een meisje:d) |
ik ben elke zondag ochtend om 10 uur geil
:) work geil wakker das niej cool als je niemand naast je hebt liggen |
wel alstie een ochtendstijve heeft tog ;)
(heeft het alleen zondag-ochtend rond 12 uur ;) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |