![]() |
Partner gezocht
Ik ben als bedrijf (648 Studios) op zoek naar een zakelijke partner om feesten te organiseren omgeving Rotterdam.
Het idee is om de zoveel tijd een progressive / trance getint feest te houden voor een 300 - 500 mensen in een professionele discotheek. Flyers, promotie ben ik momenteel mee bezig. Iemand die SERIEUS interesse heeft mag reageren. Je moet moet zowiezo bereidt zijn in de kosten te delen. Mijn idee is om ten minste de investering eruit te halen, en zodoende met het overschot het volgende feest te organiseren. Email: info@648studios.com |
ik verneuk graag geld maar dan wil ik er wel iets voor trug!
zou je wat duidelijker kunnen zijn? gaat het om 'illegale feestjes' met tekno en stuff...?? dan ben ik niet geinteresseerd namelijk. ik wil eerst meer weten! |
Nee het gaat mij om legale feesten.
Wat ik wil doen is een discotheek op een zaterdag avond afhuren, een paar maanden van te voren beginnen met organisatie, promotie, etc. DJ's inhuren, reclame materiaal verspreiden, kaarten in de voorverkoop, etc. De eerste serie feesten wil ik voor 300 - 500 gaan houden, vrij kleinschalig dus nog. Ik wil zelf een progressive thema eraan koppelen. Dwz, relaxte, underground house muziek, feesten waar de echte liefhebbers op afkomen, en niet het TMF publiek dat even wil knallen op een of andere DJ die keiharde stampnummers draait. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |