![]() |
Spinvis!
Ik ben faaaaan! Echt helemaal goed, weet mischien ook nog iemand waar k zijn songteksten kan vinden?
|
|
spinvis rules :)
oja en probeer google eens :rolleyes: zo weinig valt er niet over te vinden :) |
Ik vind het een verschikkelijke hype, opgewekt door het soms walgelijk elitaire Oor-volk.
Buitendat vind ik de muziek nog eens waardeloos ook. |
in tegenstelling tot dobermann vind ik de muziek en de teksten, en de combinatie ervan, geweldig. wel hier en daar wat overhyped idd.
|
en de songteksten staan natuurlijk gewoon in het cd-boekje.
|
Citaat:
*ik wel* En Dobermann, je hebt gewoon geen smaak, want spinvis mag dan wel een hype zijn, de muziek is gewoon goed. En de teksten zijn echt heel goed. Dus. |
Hmm, ik heb de eerste single maanden geleden op 3FM gehoord. Weet ff niet meer hoe die heet, maar ik vond het geen zak aan. Als ze een nummer aankondigen zal ik even luisteren.
|
Oh ja, smalfilm was dat.
Bagagedrager is een stuk beter en mooier. Verveelt alleen zo snel. Geinig spelletje op die site btw. |
ik heb de CD gekocht omdat iedereen de plaat ZO erg ophemelde dat ik het wel eens wilde horen. Ik vind het wel aardig, maar het is niet de briljante plaat die de bladen beweren dat t is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jullie hebben gewoon geen geduld of geen smaak... stelletje metalfreaks...! :p |
Citaat:
Ik bedoel...ik...ik... ik luister metal... enne..ik..ik..goh... ik ben ook een freak. Verhip, je hebt gelijk, ik BEN een metalfreak! |
Zwaar indrukwekkend live, album is ook leuk. :>
|
tot "Handige tante, jongen met geld" vind ik het nog wel te pruimen, dus Handige Tante shite en verder is echt verschrikkelijk.
En "Mike Clark", yuk... Smalfilm, bagagedrager, astronaut etc... Heerlijk. |
Ik vind het overdreven gehyped...
maar de muziek ken ik verder nie |
Citaat:
|
Citaat:
En wat die teksten betreft.. Kom op zeg. Wat een abstracte, als los zand aan elkaarhangende bagger. Vrije interpretatie vind ik prima; maar zijn teksten zijn niets meer dan een paar losse, volledig uit de context (àls die er al was) gerukt en samen op èèn A4'tje gekletterd. Als dat tekstschrijven is, willekeurige absurde zinnetjes bij elkaar sprokkelen, dan hoeft 't van mij dus niet. Maar goed, het is iets nieuws, en dus per definitie hip, intelligent en uitgesproken goed volgens cultureel verantwoord Nederland. |
Citaat:
|
Citaat:
laat em zich ook eerst maar es bewijzen met een volgende album... (en ik heb er wel is wat van op de radio (een optreden) gehoord....kbedoelde meer dat ik de cd niet echt ken..) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik von ze live eigenlijk nie egt zwaar indrukwekkend!!!! von ze eerder iets in in de zin van slap en flauw. heb ze nu 2 keer gezien, blijft ut zelfde :S cd heb ik daarom nie geluisterd |
Citaat:
Maar daar let niemand op omdat het engels is. :( |
even uppen, ik heb m live gezien in de domkerk, op de museumnacht, echt jezis, wat fakkin gruwelijk, superapart joh, echt kippevel concert, gort droge gast trouwes
|
hmz mijn ouders luisteren dat.... :)
kvind t wel grappig.... |
wtf is spinvis? :o
|
Citaat:
Nederlandstalige muziek op zn best, zeg maar. (en nee, geen smartlappen.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Again... over smaak valt niet te twisten, maar tis beter dan andere soorten nederlandstalig. (*probeert niet aan frans bauer te denken*)
en hij doet wat nieuws. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik luister er zelf heel erg graag naar (y) , maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen er niets aan vinden...de teksten zijn nogal vreemd, en niet bepaald traditioneel, daarvan
Maar muzikaal vind ik spinvis heel aangenaam :) |
mooie muziek, maar zeker overhyped. het is gewoon geen cd om uren naar te luisteren, eigenlijk is het een beetje grappige muziek.
|
Citaat:
|
ik vind m echt wel goed, vooral erg grappige teksten :)
|
Citaat:
Buitendat vind ik een tekst als Creep niet bepaald 'als los zand'. |
op welke site kan ik eens wat van ze horen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |