![]() |
Laatste 3 boeken
Wat zijn de laatste 3 boeken die je gelezen hebt?
de mijne: Thomas Harris - Silence Of The Lambs Stephen King - Het Meisje Dat Hield Van Tom Gordon Richard Bachman - De Regelaars |
Kristien Hemmerechts - Een jaar als (g)een ander
Jack Kerouac - On the road A.f. Th. - Movo tapes |
Sartre- De teerling is geworpen
Jostein Gaarder- De dochter van de circusdirecteur Maarten van 't Hart- Kroongetuige |
Gerard Reve - De Avonden
K. Schippers - Eerste Indrukken Harry Mulisch - Siegfried. |
Citaat:
|
Tjeempie of Liesje in Luiletterland - Remco Campert (y)
Het wederzijds huwelijksbedrog - Pieter Langendijk (n) Hamlet - Shakespeare (y) |
Citaat:
Meneer en mevrouw zijn gek - keuls Dagboek van een gek - Gogol Deel... 9? van WoT, Robert Jordan |
Citaat:
maar wel erg geweldig dus :) ___ gala- ronald giphart de passievrucht - karel glastra van loon en verder lees ik een hele stapel boeken door elkaar; moet voor school lezen maar kom steeds leukere boeken tegen waar ik dan weer in begin. na een tijdje realiseer ik me dan weer dat ik voor school moet lezen en ga daar in verder of ik kom een nóg leuker boek tegen. schiet niet echt op dus, momenteel :) |
Dean Koontz - Stem van de nacht
Stephen King - Desperation Stephen King - Carry |
Multatuli - Max Havelaar
I. S. Toergenjew - Vaders en zonen Italo Svevo - Confessions Of Zeno LUH-3417 - Nu bezig in Djuna Barnes - Nightwood, wat ik iedereen ten zeerste af kan raden. |
herman brusselmans - vergeef mij de liefde
ronald giphart - gala leon de winter - zoeken naar eileen w. |
Klauw van de zilverhavik
Scherven van een verbrijzelde kroon Razernij van een demonenkoning. Allen van Raymond E Feist. Het is als het ware een opvlgende serie. Nu lees ik even niet, heb tentamenweek, dus ik moet even gedult hebbe, maar ik moet nog een boek zoeken. (kiezen eigenlijk, weet er genoeg) |
-Onheilsbode van Katherine Kerr
-Een kabouter in je hoofd van Christine Nostlinger :D -Het zwaard van de koningin van Doris Heinemann Dit zijn de laatste boeken die ik heb uitgelezen. Er liggen er nog een heleboel waar ik in bezig ben. En ja, ik lees graag kinderboeken ;) <edit> Ik kan echt geen koningin typen, ik gooi er telkens een g achteraan! :D |
Citaat:
|
Herman Brusselmans - Vrouwen met een IQ
Ronald Giphart - Gala Ronald Giphart - Phileine Zegt Sorry |
Citaat:
|
Harry Mulisch - De Aanslag
Henri Charriere - Papillon Ursula Hegi - Stenen van de Rivier |
Rascha Peper - Oesters
Karel Glastra van Loon - Lisa's adem Jessica Durlacher - Het geweten Ik lees nu: Per Nilsson - De geur van Melisse Judith Koelemeijer - Het zwijgen van Maria Zachea Hans Lodeizen - Gedichten Hans Andreus - Verzamelde gedichten (Valt heel erg tegen.) |
Citaat:
|
Heb een tijdje geleden gelezen:
George Orwell- 1984 ..geweldig boek (y) Ben vandaag begonnen in: Cather in The Rye, weet schrijver ff niet :o Het is zo'n bekend boek, ik schaamde me gewoon dat ik hem nog niet gelezen had ;) |
Citaat:
heel goe boek |
Homeros - Ilias
Patrick Sueskind - Het Parfum - De geschiedenis van een moordenaar Stephen King - De Donkere Toren 1: De Scherpschutter Nu bezig in Stephen King - Het en Frank Herbert - Duin 4: God-Keizer op Duin. |
Lord of teh Rings deel 1
Geheimekamers Jeroen Brouwers De passievrucht K. Glastra van Loon |
lof der zotheid erasmus zeker ?
de vier seizoenen van een heks anne en dan nog twa verscrikkelijk raar boek ma scone wilde zwanen drie dochters van china jung chang de vrouw van de keukengod amy tan |
Ik ook van jou - Ronald Giphart
moederkruid - Carry Slee Het Gouden Ei - Tim krabbe En ben aan het lezen (al anderhalf jaar bijna, wel met pauzes soms van maanden hoor!) in Lord of the rings! :) |
Citaat:
|
komt eigenlijk doordat ik zoveel voor school moest doen het afgelopen jaar.. Dus daarom had ik zo wienig tijd :(
|
Louis Couperus - De Stille Kracht
Nescio - De uitvreter, Titaantjes (Dichtertje niet) Willem Elsschot - Kaas De laatste twee boeken zijn geweldig. Vooral Kaas, ik heb krom gelegen van het lachen :) (overigens allemaal gelezen in het kader van school ;)) |
Citaat:
en trouwens als je er langer over doet dan geniet je er meer van :P :cool: |
utta danelle- die jungfrau im lavendel (voor duits)
the great gabsy (weet even de schrijver niet (voor engels)) ronald grip - gala ben nu weer bezig in een duits boek, even m'n duits opkrikken dat is het duiste boek van de film catch me if you can. ik heb de film nog niet gezien dus ben benieuwd... |
Citaat:
LUH-3417 |
Citaat:
Ik vind het juist goed beschreven. Als je het vergelijkt met wat 'toneelstukken' van hem, is dit heel erg prettig beschreven. Die man schrijft gewoon... als en echte schrijver betaamt. |
Wierook en Tranen - Ward Ruyslinck
De Hufter op het Witte Paard - Ildikó von Kürthy Adem - Anne-Sophie Brasme |
Sarah - Ik ben gekomen (dit is dus echt een geweldig boek!!!!)
Mart Smeets - De Kopgroep (zeer vermakelijk!) Nicci French - Onderhuids (tegenvallend :S) |
Citaat:
|
Carry Slee ~ Moeder van Eva
Louise Renninson ~ Tijger, Tanga's en tongzoenen Louise Renninson ~ Kiwi's, kanjers en giga-onderbroeken |
Het jongensmeisje - Joost Zwagerman (voor school)
Moederkruid - Carry Slee Paviljoen Eikman - Elise van Kleef Dochter van Eva, het vervolg op Moederkruid, heb ik al lang in de kast maar ik mag van mezelf dat boek pas lezen na mijn eindexamen... Zwaar hoor! |
Terry Pratchett, Ian Stewart & Jack Cohen - The Science of Discworld
Robert A. Heinlein - A Stranger in a Strange Land Annie M.G. Schmidt - Jorrie en Snorrie :p |
Maanmeisje en De Moedervlek (y) .. welke schrijver weet ik niet..
En meneer en mevrouw zijn gek van yvonne keuls |
Poeh, daar moet ik even over nadenken. Tellen halfgelezen boeken ook? Zo niet, dan is m'n lijstje als volgt, geloof ik:
Jack Vance - Lyonesse: De groene parel Jack Vance - Lyonesse: Madouc Shakespeare - Hamlet (misschien niet echt een roman of een boek, maar desalniettemin moet je wel geconcentreerd zijn bij het lezen ;)) En als ik de halfgelezen boeken hier ook even neerzet: Raymond E. Feist - Magiër Erasmus - Lof der Zotheid Feist vond ik niet zoveel aan en ik ben dus gestopt met dat te lezen. Erasmus is wel iets (;)) beter, maar hij is even verdrongen door een andere serie boeken, die ik nu eens lezen wil. Daarom ben ik nu bezig met: Dave Duncan - Het geschonden protocol De andere twee delen van de trilogie zal ik hierna lezen, en me dan weer wijden aan Erasmus :) |
...... - Dagboek van een prinses :o
Jan Wolkers - turks fruit Per Nilsson - jij, jij en jij |
Bonefish, wat vond je van Stranger In A Strange Land? Ik las hem helaas in het Nederlands en kreeg een beetje een pokkehekel aan die Marsbewoner. Vond hem een beetje een flauwe hippie.
LUH-3417 |
ronald giphart - Phileine zegt sorry en Gala (ja die)
en nuummm de diamant van harry mulisch |
1. Zwijgen als het graf - Laurie Halse Anderson
2. Fortuna Keizerin - Sara Ryan 3. Met een zoen van boven - Andrew Matthews |
Frank Herbert - Duin
Frank McCourt - De as van mijn moeder Leon Uris - Trinity |
1. Pim Fortuyn: "De Puinhopen Van Acht Jaar paars"
2. Pim Fortuyn: "De Verweesde Samenleving" 3. Bram Vermeulen: "Enkele Reis Moeder" |
Citaat:
|
Citaat:
:D Dat had ik eerst ook met geïnteresseerd. Dan typte ik 2x een r of 3x een s. Maar daar is ook een oplossing voor: ge-interesse-erd. :o loze reply dus, sorry. |
Citaat:
Ik kan niet over zn boeken oordelen. Ik heb ze nog nooit gelezen. Maar ik was al bevooroordeeld over Pim - Youp van het Hek beschreef hem in een ouder boek van hem al als 'mediageil'. En ik lees veel Youp, dus echt een objectief beeld zal ik wel nooit van hem krijgen. Ik had trouwens graag 'de puinhopen van Professor Pim' willen lezen... Oh, en ff ontopic: * Youp van 't Hek - Platteland * Marion Bradley - Stormen over Troje * Transit - Hella S. Haasse (voor school) En ik ben in Harry Mulisch - Twee vrouwen aan het lezen, maar dat boek is werkelijk te saai voor woorden. Dat noem ik geen literatuur.... |
Citaat:
hmm laat ik mn eigen laatstgelezenboeken dr ook es achteraan gooien. ehmmm - een hart van steen --> Dorrestein - bint --> bordewijk - tibetaanse sprookjes (y) :cool: xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |