![]() |
Een onvoldoende profielwerkstuk, wat nu?
Wanneer je een onvoldoende profielwerkstuk hebt, zegt de school dat je geen examen mag doen. zijn er mensen die dit meegemaakt hebben, en is er een regel om dit te omzeilen?
|
ik heb het niet meegemaakt, maar ik weet wel dat je em dan terugkrijgt, en dan zeggen ze wat je nog moet doen om een voldoende te krijgen, dus wat er nog ontbreekt .
Als je dat dan nog ff goed doet heb je alsnog een voldoende. |
Verbeteren wat er fout aan was, lijkt mij
|
Vragen of je hem mag herzien tot hij voldoende is, anders mag je idd geen examen doen (een jongen is - samen met zijn ouders - een rechtzaak begonnen omdat hij dus een onvoldoende had voor z'n PWS, maar hij had geen poot om op te staan).
PWS = onvoldoende? Gezakt. |
die van mij was vorig jaar ook onvoldoende, toen moesten we het verbeteren en toen was ie wel weer voldoende. Ben dan ook over gegaan :)
|
Citaat:
Een vriendin van me zat op een andere school en zij mocht alleen een 'voorlopige versie' en een 'eindversie' inleveren, als die eindversie niet goed was, dan had je pecht... Echt wel lullig, omdat je dan dus voor 1 werkstuk meteen je hele examen kan vergeten... Mja, voor CKV gold voor ons hetzelfde, je mocht je Cultuurmap aanpassen tot het op z'n minst een voldoende was, ook erg aardig van ze :) (nog aardiger dat ze mij een Uitstekend gaven terwijl ik geen enkele opgave gemaakt had :o :) ) |
Ben je doof en blind, of zit je thuis te leren? Bij ons loopt alles wat aan onderwijzend personeel in de school rondhopst sinds jaar en dag te vertellen wat je exameneisen zijn...
|
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je makkelijk een voldoende haalt :rolleyes:
Ik ken iemand die de hele tijd te horen kreeg van zijn begeleider dat het toppie was, maar toen hij het inleverde had hij opeens een onvoldoende. Ligt dus aan de grilligheid van docenten. Maar ook aan het feit of je opbouw wel goed is. Een hele hoop oeverloos lullen gebeurt vaak genoeg, maar als dat gelul te ver van de copnclusie zit kun je het shaken. |
Mijn leraar geschiedenis vond 't pure onzin en gaf al heel snel een voldoende, tenzij het échte troep was ;)
Misschien mag je 't verslag inderdaad nog even bijwerken, anders zou ik voor je deelcertificaten gaan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het gesprekjes was echt gewoon gezellig :) |
Citaat:
En ik heb het geluk dat ik mijn PWS bij mijn Geschiedenisleraar doe, maar die weet helemaal niks van mijn onderwerp(geschiedenis van Nederlands Recht), en hij zei dat hij gewoon naar de procedure zal kijken en of het allemaal duidelijk en makkelijk te lezen is (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |