![]() |
wat is echt leuk??
ik woon in een dorpje vlak bij Duitsland.
ik krijg hier weinig van de apparte mode mee, ik merk wel wat er allemaal in is via de winkels enzow maar wat is er nou in kwa dragen van die kleding? zoals overelkaar aan trekken enzow en wat is nou echt een must? en kwa haar en make up krijg ik echt heel weinig mee, de make up die ik in de winkels zie liggen is vaak standaard... er is vast iets dat echt in is kwa opbrengen en kleuren enzo. please help! |
wtf maakt het uit? Wat leuk is is wat je er mooi uit vind zien.
|
ja wil graag weten wat de mensen leuk vinden enzow en vind het leuk om er ook een beetje modern enzow bij te lopen.
|
puntalibaba schoenen met beenwarmers met pofbroeken. Alstu.
|
ik. :rolleyes:
|
Hier in de Randstad is het momenteel mode om zoveel mogelijk kleding aan te trekken bij warm weer. Hoe warmer het is, hoe dikkere kleding. Lekker zweten!
Dus voor de duidelijkheid: Je moet lekkere dikke wollen kleding aantrekken. En vooral van alles over elkaar. Dan hoor je er helemaal bij. PS. Dit heet trouwens ESKIMO-CLOTHING Kan je daar in jouw omgeving introduceren |
en deutschland is nog wel zo hip...
|
uuuber alles
|
Neehee, California Uber Alles. Tog?
|
Citaat:
~Die Deutschmachine lebt~ |
volges dead kennedies niet :/. Ik voel een slotje..
|
Citaat:
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!! |
TMF Awards, The place to be! :rolleyes:
|
beter een nazi dan een amerikaan
(oeeehhhh... dat is wel heel gedurfd) beter allebei niet... |
Koop een Fancy ofzo.
|
Citaat:
hmm kan nog erger.. een amerikaanse nazi bij de TMF award |
Citaat:
|
Slotje :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een slotje kan best leuk zijn. Maar dan niet te veel. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind ze niet zo leuk.. Ik ga redelijk vaak met 't vliegtuig, en dat uitkleden bij de controlepoortjes bevalt me niet echt. :/ |
Citaat:
|
Citaat:
Harstikke modern! (y):D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trek gewoon aan wat je zelf fijn vind ja toch...
en er hangen vast geen kleren in de winkels die vet uit zijn |
Ik fietste onlangs door Duitsland (ja :D), op 't moment dat de school net uit was ofzo. Jesus, al die mensjes daar lopen in een skate-broek ofzo :|. Pofbroeken zijn taboe daar (Y). (Okee, okee, het was in een dorpje half in't bos/op't platteland, vast een of andere overheersende sekte daar).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af of al die mensen die zoveel vooroordelen tegenover Amerikanen hebben zélf weleens in Amerika zijn geweest.
|
Citaat:
|
Ik vind een slotje best mooi, daaro krijgen jullie er eentje op dit topic. Kun je dan mooi naar kijken ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |