![]() |
Smerigste sigaretten?
In plaats van de eeuwige 'wat vind jij de lekkerste' topics, nu eens een topic over de smerigste peuken...bepaalde merken zijn namelijk écht niet te roken, ben benieuwd wat jullie de goorste vinden.
Ik persoonlijk kies voor Gauloises. Het is dan wel een oud en bekend merk, maar ik vind er echt een smerig chemisch smaakje aan zitten. Verder vind ik Mild Seven (die met 'charcoal filter') ook compleet niet te roken. |
Shag van de Aldi en Gauloises inderdaad - vreemd overigens, dat laatste is wel een heel populair merk bij de studenten.
(Dunhillsigaretten zijn het lekkerst.) |
Ik vind Barclay met die tamponfilters niet te roken, en drum-shag vinnik ook niet echt lekker.
|
gauloises zijn juist de enige lekkere sigaretten :|
ik nomineer benson & hedges en camel.. en over het algemeen de goedkopere merken |
Toen ik nog rookte bleef ik uit de buurt van Marlboro, menthol sigaretten en filterloze sigaretten.
|
cabellero *is de spelling ff kwijt* , barclay met dat vieze filter , marlboro vind ik na 3 sigaretten ook niet meer lekker, en gauloises hebbe inderdaad een raar smaakje maar niet echt heel vies.... dus ik hou t gewoon op chesterfield.. :)
|
krettek, of hoe schrijf je het..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff hoe kunnen jullie gauloises nou vies vinden:P
die zijn juist lekker. camel en goldprince( van de lidl) die zijn pas vies:D |
marlboro en camel vink echt goor (n) en alle light sigaretten
|
Oh ja, Camel. Da's ook smerig.
|
barclaaaayy
blegh. |
marlboro, kretek, barclays... ranzig :)
gauloises is overigens juist wel lekker |
camel... bah
|
maakt niet uit als het maar menthol is menthol is wel zo ranzig
|
menthol is ook vies. en export shag ook
maar das geen sigaretten :) |
lucky strike vind ik zo niet lekker....blegh
|
Citaat:
|
Camel!!!!<<Het Kutte is dat op feesten meestal alleen camel te koop is, en dan moet je je wel >> en of curse >> menthol Siga's
|
Citaat:
|
Gauloises is 't enige rookbare, voor de rest is het allemaal niet echt denderend.. Met Barclay aan top, want dat is gewoon ronduit ranzig.
|
Alle merken die teer, nicotine en andere zooi bevatten ;)
|
gladstone extra mild :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway ik vind lucky strike eigenlijk de enige echt gore peuk ( van de 'normale' sigaretten dan). Gauloises vind ik 1 van de besten. Overigens Gauloises Shag is 10x beter dan gewoon peuk maar ja dat is shag sowieso. |
kretek ook niet echt geweldig idd, verder tobacco farm shag (n)
en ehm... ja... de cheape sigaretten; florint e.d |
Light, net zo vies als cola light
|
Sigaretten zijn smerig
Welk merk dan ook |
Citaat:
|
Menthol sigaretten, light sigaretten en alle sigaretten met witte filters!
|
Citaat:
|
De meest vieze peuk,ongetwijfeld wint Bastos.
Btw:Lekkerste is -shag: Golden Virginia en Belgam -sigi: Gauloises |
toen ik nog rookte :) :
PALL MALL!!!! :eek: bahhhhhh dat is echt té vies.. -Barclay -Caballero -Marlboro light -Camel -Davidoff -Dunhill -Gauloises blauw (ja de rooie milde vind ik dan weer wel lekker :o) -Dirk vd Broek sigaretten :) verder weet ik niet zoveel merken meer zelf rookte ik toen altijd de gewone marlboro :o , en nu in joints altijd marlboro medium :) |
Citaat:
Gaulo leeft, luckies beeft. Ofzo.. |
en wat dachten jullie van Belinda???
|
Menthol sigaretten! GADVERDAMME! wat zijn die ranzig zeg, vind sigaretten over het algemeen een beetje naar karton smaken, heb liever Javaanse Jongens 3/4
|
Citaat:
|
de smerigste peuken die ik ooit heb gerookt zijn gitanes
GATVERDAMME WAT ZIJN DIE KRENGEN RANZIG! |
sigaretten met dat kruid erin... god, hoe heet dat ook alweer
nouja... tis in indonesie heel populair en sommige mensen hier hebben het ook bah... |
Gladstone menthol :eek:
Drum sigaretten |
'k vind eigenlijk alle sigaretten smerig... Ik lust alleen Javaanse Jongens 3/4... En kretek, maar da's gewoon voor liefhebbers...
|
ik vind camel en davidoff nogal smerig.
|
Citaat:
|
Davidoff... gatsie
|
Citaat:
|
sowieso zijn sigaretten smerig, doe mij maar shag (van nelle) maar de smerigste peuken zijn westpoint!!! BLAH! (mengsel van sigaar, pijp ensigaret ofzo) KOTS (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |