![]() |
Wie heeft er een boekverslag nodig???
Ik heb allerlei boekverslagen liggen die jullie misschien nog wel kunnen gebruiken.
Stuur me de titel van het boek en de schrijversnaam en ik stuur het binnen een week naar je op!!!! |
ME ME ME!!!!!
Ik zoek al weken naar een uittreksel van Spijkerschrift van kader Abdolah!! Tis gewoon voor Nederlands, maar hij is echt nergens te vinden (voor mij dan). Je bent een schat als je hem voor me hebt!! |
He lekker ding,
Ik heb wel een liggen voor wanneer heb je hem nodig? Mail hem even dan stuur ik hem als je hem nodig hebt. XXXXX |
IKKE!!!
madam, will you talk? van Mary stewart. heb je zeker niet xxxx |
Dag,
Bij deze wil ik mijn kans grijpen en graag vragen voor een goed en duidelijk begrijpbaar boekverslag van "Max Havelaar (Multatuli (Eduard Douwes Dekker) en de koffie.....) Als je dit boek hebt, dan stel ik het zeer op prijs als je dit naar mij mailt. emailadres: percy@home.nl |
Citaat:
|
Ik hem een boekverslag nodig!!!! Help me!!!! Tis wel een frans boekske nl.: Un sac de Billes van Joseph Joffo. Can you please help me?! Thx.
|
stuur ze allemaal maar naar het emailadres:
jeberichthier@hotmail.com dank je alvast |
I need help! Heb je nog 2 engelse boekverslagen, maakt niet uit van welk boek. Mag ook in het nederlands geschreven zijn(liever zelfs)
Mail ze maar naar: marieln45@hotmail.com Groetjes Mariël |
hey, heb je misschien een verslag over het boek "stephan und die pferder" van Renate ross-rahte???
DAt zou heel fijn zijn! |
Ik ben op zoek naar een uitreksel van Tegenliggers van René Appel
|
Ik wil wel
ik kan er wel een paar gebruiken voor mijn leesmap als je nog een goede hebt mag je die me altijd doorsturen je bent bedankt xxx Bakke |
Heb je "Zomer 17" van Ed Frank pls ??!!
Mail het dan alsjeblief naar anketje14@hotmail.com ... Thanks hé |
Ik zou graag een boekverslag willen hebben van het boek: "In de bovenkooi" van J.M.A. Biesheuvel. Ik hoop dat je 'm hebt. Alvast bedankt http://forum.scholieren.com/smile.gif
Groetjes Leonoor (mijn emailadres: leonoor_d@hotmail.com) |
hoi
Heb je een boeverslag van The Wiches van Roald Dahl, maakt niet uit of het in nederlandas of engels is! Alvast bedankt! |
Ik zoek het boek 'Dunster' van John Mortimer.
Heb je dat, pleeze? Stuur het dan naar fladder@euronet.nl |
oeh oeh oeh oeh moi moi moi moi
over zo'n engels boekske da SKYJACK noemt |
Citaat:
tnx Thijs |
Ik zoek uittreksels van "L'ile des esclaves" van Marivaux en van "Pour l'amour de Marie Salat" van Regine Deforges
Ik ben echt desperate, kan ze nergens vinden. Heb jij ze misschien??? Mail me dan op gilligans_isl45@hotmail.com |
Hoiiiii ik moet het boek "Welcome to the real world hebben............
voormijn tetamen maar die heeft niemand nog |
zou je mij het verslag van het dolhuis van boudewijn buch willen sturen, als je het hebt????
|
zonder grenzen - kristien hemmerechts
het parfum - patrick suskind isabelle - tessa de loo de geruchten - hugo claus Heb je die toevallig? |
Citaat:
heel leuk en handig,maar als je slim bent, mail je ze naar scholieren.Dan komen ze bij de werkstukken en boekverslagen terecht!!! Dat scheelt een hoop werk en geregel voor jou en voordeel voor meerdere mensen ------------------ Ga je mee verdwalen ik weet de weg Life is not measured by the moments of breath you take, but by the breathtaking moments...... |
Hoi lekker ding,
Heb je voor mij misschien het boekverslag van de kleine blonde dood? En misschien een Engels boek: The woman in black van Susan Hill? O ja stuur het maar naar boekverslagen@santje.danst.nl [Dit bericht is aangepast door Santje (11-02-2001).] |
Hoi Hoi
Heb je misschien de samenvatting van 'Murder in the Shadows' van Ellen Godfrey? Ik zoek het namelijk al een tijdje! Greetzzz Maanlicht |
HELP! HELP!
Ik heb een uitreksel/boekverslag nodig van 'Het huis van het kwaad'(vertaling:House of dead)van Michael Scott.Ik heb overal op internet gezocht,maar niks.Kan jij mij helpen?Er zit spoed achter.Als je kan zo snel mogelijk reageren. Alvast bedankt! groet Michael |
Jaaaaaaaaaaa,
Ik heb wel een boekverslag nodig!!! Ik moet die donderdag inlevere!!! Dus zou je die aaaaallllsssjjjeebbbbblllliiiieeeefffftttt naar mij willen mailen????!!!?? Mijn emailadres is: xxsteffiexx@hotmail.com Alvast bedankt!!! Groetjes Steffi |
Ik heb hard nodig:
CHANTAGES-->frans Frederich und fredieriche oder ist das schon die liebe (of zo)-->duits flowers for mister harris-->engels ik zou je heel dankbaar zijn ik heb ook dingen terug. marlogirl@hotmail.com |
Ik zou graag een recensie wiillen van "Het uur nul" van Dirk Bracke.Please mail naar maarten_989@hotmail.com
[Dit bericht is aangepast door plato (21-02-2001).] |
hai,
Ik wil heel graag een verslag van I Never promise you a rosegarden van hanna Green. Als je het hebt heel graag!!!!! M'n e-mail is:ton.troost@icu.nl Thanks |
Ik zou je ook heel dankbaar zijn!
Als je een boekverslag hebt van het Engelstalig boek (verslag mag in het Nederlands zijn http://forum.scholieren.com/smile.gif) 'The Pearl' Dan mag je mailen naar drieske5@hotmail.com of clubje@hotmail.com |
Ik zou ze graag allemaal willen hebben. Dit is mijn e-mailadres: morgantcm@yahoo.com
Alvast reeeuuuuuuuuze bedankt! Greetzzzz |
Kunde mij ff aan een franse boekbespreking van Sans Papiers ( Louis Joffo) bezorgen.
Gistere wa veel gezope en moet morge BBS afgeven http://forum.scholieren.com/frown.gif Zal in ruil wa warez sites en passes geven TNX |
P.S.: theshym@hotmail.com
|
heeee hockey vereniging Friesland (daar staat het toch voor?), heb jij een verslag van l'age bete van Boileau-Narcejac, stuur hem dan aub naar boer123@hotmail.com, alvast bedankt
|
Je bedoelt
Homo Vereniging Friesland ... |
Ik heb dringend een boekverslag nodig, in het engels, t is al eendert dewelke, al het maar niet over een te moeilijk boek gaat8 Stuur me maar alles ! Thanks
Virginievdv@hotmail.com |
he mr friesland
hoestie dan? ik heb je gister een mailtje gestuurd of je misschien een frans boekverslag had maar nu moet ik er 7 ()voor nl lezen zou jij in je archief willen kijken of 1 van deze boeken ertussen zit J. Wolkers,Turks fruit W. Ruyslinck, Wierrook en tranem T. de Loo, Het rookoffer Y. Keuls,Het verrote leven van Floortje Bloem R. Campert,Het leven is vurrukkulluk H.Mulisch,De aanslag Alvast heel erg bedankt xxx sun ps je kan ook mailen naar mij sandra@kuijper.fol.nl xxx |
heb je voor mij alsjeblieft ook een boekverslag van spijkerschrift?
|
hi hi als je me kan helpen hou ik van je ik heb ook chantages nodig is frans van brigitte peskine bewerkt door karin de koning!!
ik ben je voor eeuwig dankbaar Citaat:
|
geen boekverslagen, maar wel eindopdrachten van Nederlands!! (van het boek Topniveau..., blok 4 het liefst)
ANYBODY??? mzzl.. |
hello
heb je misschien ook het verslag van het franse boekje rossignols en cage van madeleine treherne thanx xxx sun |
HOI HOI
Heb je toevallig ook "Rubber" van Szekely-Lulofs??? Haast te mooi om waar te zijn... |
Pleaz help mij,
"A farewell to arms |
eej heb je toevallig het verslag van Before she met me... van Julian Barnes
alvast bedankt wha |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIER IK IK IK IK!!!!!
Heeeeeeeeeeel dringend !!!!!! plieeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! |
hee hallo!
Ik heb een boekverslag van Turks Fruit nodig, heb je die toevallig voor mij? Wil je hem dan naar mij toe mailen: t.linthorst@worldonline.nl Groetjes van Lein! |
Citaat:
|
Deze thread is 4,5 jaar oud :|
|
De digitale doodstraf voor missylis dus.
(en anders zal een slotje het ook doen ;)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |